2012-02-06, 23:33
Medlem
Hur ofta ser man drev mot journalister? Ola Lindholm var ett undantag. Journalister är bland de yrkesgrupper som tar mest droger, tror till och med de toppar listan.
Citera
2012-02-06, 23:45
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Go Thorsten: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14322603.ab

Jag tycker att herr Flinck förklarade sig rätt bra. Jag har aldrig fått intrycket av att han skulle vara gubbsjuk eller sexistisk, vilket väl gör honom till en rätt udda fågel bland medelålders teatermän. Och det är väl just därför som media blåser upp det. "Han är hemlös och knarkare, nu saknas det bara lite våld och sexövergrepp i direktsändning för att vi ska ha en svensk Charlie Sheen!"
Fröken Dirawi verkar ju inte heller ha tagit illa upp, det är hennes pappa (!) och några b-kändisar som inte tycker sig ha tillräckligt med rampljus som tar tillfället i akt att skjuta på öppet mål.
Citera
2012-02-07, 00:08
Moderator
Schlesiens avatar
Vad TF gjort är bara att spela sin roll och det som hände är allt annat än märkvärdigt. Media kör sitt vanliga schlagerteve-race där vad som helst kan bli rubriker. Minns "Mina bröst växte i direktsändning". Tre löpsedlar i veckan är schlageruppdraget på kvällstidningarna.

Med detta sagt, om det nu ska diskuteras: Vilka vansinnigt yxiga argument ni har:
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jösses.....
Ålderskillnaden är ju så stor att det bara är lite gulligt när han klappar henne lite försiktigt på stussen..
Blir det mer legitimt när åldersskillnaden är över 25 år?

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du, det där kallar inte jag för att tafsa, Thorsten KLAPPADE henne lite snällt på rumpan med ett leende.
Hon ska vara glad att Thorsten ens vill klappa "vänskapligt" på hennes platta röv
En storm i ett vattenglas är det och inget annat.
Gina Dirawi själv kallar det "dask". Ska hon vara glad pga av sin egna kroppskonstitution?

Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
(...)
Fröken Dirawi verkar ju inte heller ha tagit illa upp, (...)
Poängen är snarare att man inte vet om hon ska ta illa upp eller ej. Att man negligerar det och kör på. Frågan är också vilken signal det ger pojkar och flickor som tittar på teve.
Citera
2012-02-07, 00:16
Medlem
Bockstensmannens avatar
Torsten fullkomligt stjäl showen när han gästar shulman show, sevärt!
Citera
2012-02-07, 00:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jag tycker att herr Flinck förklarade sig rätt bra. Jag har aldrig fått intrycket av att han skulle vara gubbsjuk eller sexistisk, vilket väl gör honom till en rätt udda fågel bland medelålders teatermän. Och det är väl just därför som media blåser upp det. "Han är hemlös och knarkare, nu saknas det bara lite våld och sexövergrepp i direktsändning för att vi ska ha en svensk Charlie Sheen!"
Fröken Dirawi verkar ju inte heller ha tagit illa upp, det är hennes pappa (!) och några b-kändisar som inte tycker sig ha tillräckligt med rampljus som tar tillfället i akt att skjuta på öppet mål.

Dirawis pappa är väl kränkt utav bara den nu, han vill kanske ha ett litet skadestånd som plåster på såren för att Thorsten Flinck klappade på dotterns röv

Per "Vingmuttern" Lernström och Cissi "fucking" Wallin är bara patetiska som ens orkar öppna käften.

Thorsten till Globen, allt annat än det vore en ren riktig skandal
Citera
2012-02-07, 09:40
Medlem
Nolarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Go Thorsten: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14322603.ab
Bra skrivet av Thorsen.

Tycker lite synd om honom. Han får ta mycket skit.
Citera
2012-02-07, 10:12
Medlem
Men jösses så uppförstorat det hela blev. Kan inte annat än att hålla med svt att det var en bagatell.
Gina själv ska ha uttryckt sig: men orka då!

http://www.expressen.se/nyheter/1.27...pelad-bagatell
Citera
2012-02-07, 13:58
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Alltså, TF är inte ett geni som media och diverse andra upprepar som ett mantra. Jag har själv träffat honom och han är möjligen uppseendeväckande men geni nä för fan, inte mycket...
Citera
2012-02-07, 14:21
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolart
Bra skrivet av Thorsen.

Tycker lite synd om honom. Han får ta mycket skit.

Faktum är att jag slutat köpa lösnummer enbart p g a denna klappjakt mot den mörkhårige Flinck. Det är dunderäcklet Sean Banan vi svenskar vill se råka ut för sådana här saker istället, och det är han som brister i modern kvinnosyn - inte Thorsten !
Citera
2012-02-07, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Faktum är att jag slutat köpa lösnummer enbart p g a denna klappjakt mot den mörkhårige Flinck. Det är dunderäcklet Sean Banan vi svenskar vill se råka ut för sådana här saker istället, och det är han som brister i modern kvinnosyn - inte Thorsten !

Haha vad har Sean Banan gjort? Brister i modern kvinnosyn? Förklara dig nu.

Jag vet inte vad vi svenskar vill se, men jag vill inte se vare sig Sean Banan eller Torsten råka ut för det här. Hellre typ Chrisrter Bögman så vi kan stänga ner skiten. För den här festivalen för inget gott med sig alls förutom att hålla svenskarna framför tvn.
Citera
2012-02-07, 14:55
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem

Jag vet inte vad vi svenskar vill se, men jag vill inte se vare sig Sean Banan eller Torsten råka ut för det här. Hellre typ Chrisrter Bögman så vi kan stänga ner skiten. För den här festivalen för inget gott med sig alls förutom att hålla svenskarna framför tvn.

När jag fick se Sean Banan peta sig i näsan under senaste sändningen, så förstärktes mina kräkkänslor när jag ser den ökenvandraren. Han fullkomligt stinker av utomeuropeisk mellanösternkultur, och som Göteborgare har man ju sett fanstyget på Avenyn ett antal gånger förut.

Visst ser Thorsten Flinck ut som en Italienare eller en Spanjor eller en Fransman, men han förtjänar verkligen inte att drabbas av den här mobbningen.
Citera
2012-02-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem

Jo precis det håller svenskarna passiva. Och drevet var som om det var mord han begått. Men det är PR egentligen, tror inte han bryr sig eftersom det är så dumt.
Geni - nä det är han inte. GEni är det mest överanvända ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in