Tandvården för svenska låginkomsttagare kostar alldeles för mycket. Högkostnadsskyddet gäller ju ej där
Vad Thorsten kan göra är att skaffa läkarintyg på att någon av hans mediciner har som bieffekt muntorrhet och därigenom få stöd från försörjningsenheten. Gatutjack räknas inte.
Annars så är det lite väl mycket fokus på att man ska ha en perfekt garnityr hela livet.
Att tappa tänder tillhör det naturliga åldrandet och istället bör acceptansen hos andra ändras
Fan så gammal att han ska börja tappa tänder är han väl inte ?
Han är ju morfar nu, då kan man få tappa några gaddar utan och skämmas.
Det har inget med saken att göra. Han borde ha råd att fixa tänderna. Annars kan vi väl starta en crowfund ? Jag bidrar gärna med lite till Farbror Torsten.
Det har inget med saken att göra. Han borde ha råd att fixa tänderna. Annars kan vi väl starta en crowfund ? Jag bidrar gärna med lite till Farbror Torsten.
Crowdfunda kan vara en ide, själv bryr jag mig inte så mycket. Det är charmigt och en del av personligheten med lite gluggar.
Funkar inte att crowdfunda till Thorsten, han kommer bara knarka upp pengarna och bli av med en tand till. Han måste i så fall vallas in på en färdig tandläkartid som vi har bokat åt honom. Vi kan ju locka med att han får lustgas.
Funkar inte att crowdfunda till Thorsten, han kommer bara knarka upp pengarna och bli av med en tand till. Han måste i så fall vallas in på en färdig tandläkartid som vi har bokat åt honom. Vi kan ju locka med att han får lustgas.
Ja precis så måste vi göra. Han får inga stålar utan han får en tid då han får gå dit. Lustgas tycker han nog är kul
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!