2025-09-27, 00:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det är nog hans egen definition av missbruk som gör att han ”började” vid 40… Han var känd missbrukare redan när han och Jankell blev ett par och fick barn.
Javisst, det är väl hur han ser på det hela. Men han har ju aldrig varit någon renlevnadsmänniska direkt.
Citera
2025-09-27, 04:11
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Så är det dags att lansera en vadslagningspool för när Thorsten kommer dö - för det ser inte ljust ut just nu.

Btw, kan man fortfarande boka honom som jultomte? Jag skulle gärna betala några tusenlappar för att få en förvirrad och osammanhängande Thorsten att dela ut klappar på julafton!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-enkelt-ar-det

ja, alltså han är ju hjärtsjuk, har infarker mest hela tiden, men fortfarande en tung missbrukare som behöver en massa pengar varje dag till droger så tips är ju att du bjuder hem honom FÖRE julafton då han somnar in på morfin, ge han cash om han tar sig till dig ingenting i förskott, hämta honom i bil, han har ej pengar att ta sig till dig, och tja, lycka till.
Citera
2025-09-27, 06:55
Medlem
Giant Squids avatar
Som han själv säger, han tar inga droger längre förutom vin och lite tjack ibland
Citera
2025-09-28, 00:28
Medlem
akutaccents avatar
Fy fan, tappat alla tänder i käften snart.
Citera
2025-09-28, 12:13
Medlem
psaks avatar
En förbättring för honom i senaste Framgångspodden med 'A-lex' är ju att han verkar ha slutat med det underliga blundandet och 'att-att-att-att' stammandet när han pratar. Han lät ovanligt avspänd.
Vet inte om jag tycker han ser SÅ jädra gammal ut heller, jämfört med gamla jämnåriga partnern Annika Jankell i Dobidoo t ex. Där snackar vi rynk-SM.
Citera
2025-10-02, 19:22
Medlem
Faltas avatar
Jag tittade på Thorstens senaste inlägg på facebook. Han ligger på sängen och pratar, det ser ut som han kommer att avlida vilken dag som helst. Det finns inte så mycket mer att säga. Oavsett sjukdomar så är det narkotika missbruket som är orsaken till allt elände.

Sen att han säger att han bara tar något glas vin och inget annat är bara skitsnack. Men tragiskt att se honom ligga där mager som en cancerpatient och många tänder tappade. Ett vrak. Tyvärr.
Citera
2025-10-03, 12:48
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
En förbättring för honom i senaste Framgångspodden med 'A-lex' är ju att han verkar ha slutat med det underliga blundandet och 'att-att-att-att' stammandet när han pratar. Han lät ovanligt avspänd.
Vet inte om jag tycker han ser SÅ jädra gammal ut heller, jämfört med gamla jämnåriga partnern Annika Jankell i Dobidoo t ex. Där snackar vi rynk-SM.

Jag undrar lite över hur man ska tolka det. Tidigare har han alltid associerat fritt åt höger och vänster, och inte sällan blivit obegriplig och svamlig. Och blundandet och stammandet som du nämner. Nu förde han ett helt normalt samtal, inga problem att hänga med. Har han varit påtänd under dessa alla år som man sett honom i offentligheten? Och nu är det den nyktre (förutom lite alkohol) Thorsten vi ser?
Citera
2025-10-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag undrar lite över hur man ska tolka det. Tidigare har han alltid associerat fritt åt höger och vänster, och inte sällan blivit obegriplig och svamlig. Och blundandet och stammandet som du nämner. Nu förde han ett helt normalt samtal, inga problem att hänga med. Har han varit påtänd under dessa alla år som man sett honom i offentligheten? Och nu är det den nyktre (förutom lite alkohol) Thorsten vi ser?
Han dricker bara öl numera. Det är allt, sa han på Youtube häromdagen.
Citera
2025-10-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Japp pålitlig källa den mannen.
Citera
2025-10-03, 20:24
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

För ingen missbrukare har ju någonsin ljugit om sitt intag
Thorsten kommer aldrig sluta. Alla som någonsin känt eller varit i närheten av en tjackis vet att vissa aldrig kommer sluta, Thorsten är själva sinnesbilden av den eviga tjackisen.

Tror mig....han laddar på så fort han får chansen.
Citera
2025-10-04, 11:52
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Som han själv säger, han tar inga droger längre förutom vin och lite tjack ibland
Exakt, det är ju ingenting 😂
Citera
2025-10-04, 13:45
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Exakt, det är ju ingenting 😂

Ja, man undrar ju hur alla dessa hjärtinfarkter han har, påverkas av hans intag av amfetamin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in