Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Haha! Humor på hög nivå! Och ännu roligare är ovanstående om man läser det direkt på hemsidan, med olika färger och fontstorlekar

Inte lika kul ute på gatan för han tydligen: Hemlöse Thorsten...

http://www.expressen.se/noje/1.10949...ver-som-hemlos
Citera
2008-03-23, 19:52
Medlem
Fan, jag såg ju Thorsten i "Fodringsägarna" på TV4 i fredags. Jag tyckte att han verkade oerhört skarp och allert, men nu visar det sig alltså att killen är hemlös?
Citera
2008-03-23, 20:46
Medlem
Är det någon på detta forum som har träffat karl eller rent av känner honom.Som på allvar kan säga om han är intelligent eller inte..??..Har alltid undrat hur det är på riktigt..
Citera
2008-03-23, 23:30
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Är det någon på detta forum som har träffat karl eller rent av känner honom.Som på allvar kan säga om han är intelligent eller inte..??..Har alltid undrat hur det är på riktigt..

Hehe undrar jag med, såg nåt på tv häromdagen då han spela nån roll, han spelar bra!
Citera
2008-03-24, 02:36
Medlem
Celerons avatar
Intressant tråd. En hel del saker som jag inte visste om. Råder ju ingen tvivel om att han är en stor skådespelartalang och hade idag tillhört "de stora" inom teater och film om han inte knarkat bort det mesta av karriären.

Om han inte slutar snarast så är det nog en tidsfråga innan han knarkar bort sitt liv också. Han har ju supit och knarkat ganska rejält en längre tid nu och han är ju ingen ungdom längre (snart 50) och allt detta måste ju slita på kroppen.

Tror ju även att missbruket gett honom personlighetsförändringar med åren och detta förklarar delvis hans beteende de sista åren.

Han blir nog ytterligare en i kolumnen för "Skådisar som dött en onaturlig död".
Citera
2008-03-24, 03:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
http://www.thorstenflinck.se/
"Du ha det jävligt klart för dej ditt kräk inte den tonen till mej ditt jävla psyko har sagt det
här så många gånger på ett mer sofistikerat sätt men du fattar ju inte om man
använder ett par hjärnceller i medelanden till dej så svina inte mot mej med såna små äckliga kommentarer
som -har blivit tillräckligt... du vet jag har aldrig bett dej om nån hemsida men för sista gången om hemsidan
därimot ska ge dej tillåtelse med vidriga komentarer i dina mail till mej så lägg då för fan ner skiten nu
för mej är det absolut ingen förlust i jämförelse med att behöva läsa dina svinniga inlägg som du
för ögonblicket känner för att sätta på pränt så än en gång keep distance och jag menar det
verkligen a- k nu är det nog cappiche?"

Detta påstås tydligen vara torsten som har sagt. Hahaaaha.
Ursäkta men jag känner honom och kan medela att det är inte han som har skrivit det där, det är nån svartsjuk brud, som har svarat i hans ställe, det är HELT uppenbart.
Till och börja med för att torsten inte ens kan så pass mycket om datorer internet mm, att han ens kan logga in och svara på sin mail. Det finns inte ens på kartan att han kan klara av eller bryr sig ett enda skvatt om sånt.
Han skulle aldrig uttrycka sig på det sättet, det är helt enkelt inte han. Anna karin eller whatever, jag kan meddela att du har blivit blåst.
Det är inte torsten som skrivit det där.

Som dom där tjejerna håller på över honom!!! hahaha
Senast redigerad av vhyt 2008-03-24 kl. 03:25.
Citera
2008-03-24, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Har träffat slusken ett antal gånger och huruvida han är intelligent eller ej är inte enkelt att svara på. Han besitter helt klart någon typ av intelligens men samtidigt är han så nära gränsen till någon psykisk sjukdom så det är svårt att ens veta vad. Han har oftast varit påverkad av olika droger och piller som gjort honom smått urflippad så det gör det hela ännu svårare att avgöra hurpass intelligent karln är. Jag skulle själv aldrig påstå att han är ett geni, men många andra gör ju det. Nuförtiden håller jag mej bara så långt ifrån honom som möjligt.
Citera
2008-03-24, 08:57
Medlem
Ingen som vet om det finns ett klipp någonstans från morgonsoffan på TV4, Flinck och Frithiofsson (?) provar vin, en höjdare.
Citera
2008-03-24, 12:21
Medlem
Chamoniards avatar
Hur mycket pundare är egentligen Thorsten Flink?

Inser att det finns en trå om Flinken men hoppas ändå en ny tråd med lite mer fokus kan bli läsvärd så here goes:

I tidningarna har han inget emot att framstå som totalt nerknarkad eller nersupen, sovandes i trappuppgångar hela tiden balanserande mellan-liv och död.

Å andra sidan klarar han repetera in dryga pjäser som han framför på våra nationalscener.
Är narkotikan någonting han bara gjort en grejj av för att ännu mer framstå som ett gudabenådat undebarn?

Och naturligtvis: Tar han den i tvåan?

(Jag tror inte att han tar den i 2an såtillvida det inte är Persbrand som står vid grillen. Då djävlar snaskar han kotte.)
Senast redigerad av Chamoniard 2008-03-24 kl. 12:24.
Citera
2008-03-24, 12:30
Bannlyst
Skulle tippa på att det mesta i dagsläget är teater från hans sida. Varför han bemödar sig med sådant får jag låta någon annan svara på.

Och ja, han tar den i tvåan.
Citera
2008-03-24, 12:31
Medlem
[quote=Chamoniard]Inser att det finns en trå om Flinken men hoppas ändå en ny tråd kan bli läsvärd så here goes:

Han har gått från att kröka mycket till att bli morfin-torsk...
En doktor som han kände skrev ut fett med morfin till honom
och plötsligt var han torsk.
Jag har laddat koks med honom en gång på en krog på Gamla Brogatan
tror att han tar det han kommer över i drog och tablettväg.

Kommer ihåg en gång på Cafe Opera när han var full och påtänd
och allmänt stökig....då brottade vakterna ner honom och Torsten
vrålade röööör mej inte jag känner Milan Sevo...
Det var ett par år sedan när han var ute och festade med Persbrandt.

Att han skulle fejka sitt missbruk för att bli en intressant
artist/konstnär stämmer inte ...

Sen är hans pappa marockan och araber brukar väl inte hantera
alkoholen så där jättebra

Han är jävligt festlig när han är sådär lagom igång
men med för mycket av alltihop blir han odräglig
Citera
2008-03-24, 15:15
Medlem
Han verkar ganska städad nuförtiden. En stor del av missbruket verkar tillhöra det förgångna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in