Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
"Du ha det jävligt klart för dej ditt kräk inte den tonen till mej ditt jävla psyko har sagt det
här så många gånger på ett mer sofistikerat sätt men du fattar ju inte om man
använder ett par hjärnceller i medelanden till dej så svina inte mot mej med såna små äckliga kommentarer
som -har blivit tillräckligt... du vet jag har aldrig bett dej om nån hemsida men för sista gången om hemsidan
därimot ska ge dej tillåtelse med vidriga komentarer i dina mail till mej så lägg då för fan ner skiten nu
för mej är det absolut ingen förlust i jämförelse med att behöva läsa dina svinniga inlägg som du
för ögonblicket känner för att sätta på pränt så än en gång keep distance och jag menar det
verkligen a- k nu är det nog cappiche?"
Detta påstås tydligen vara torsten som har sagt. Hahaaaha.
Ursäkta men jag känner honom och kan medela att det är inte han som har skrivit det där, det är nån svartsjuk brud, som har svarat i hans ställe, det är HELT uppenbart.
Till och börja med för att torsten inte ens kan så pass mycket om datorer internet mm, att han ens kan logga in och svara på sin mail. Det finns inte ens på kartan att han kan klara av eller bryr sig ett enda skvatt om sånt.
Han skulle aldrig uttrycka sig på det sättet, det är helt enkelt inte han. Anna karin eller whatever, jag kan meddela att du har blivit blåst.
Det är inte torsten som skrivit det där.
Som dom där tjejerna håller på över honom!!! hahaha