2011-08-16, 15:05
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Blott en fråga till er som har något mer av kunskap om denne man än vad jag har: Hur mycket av hans mer negativa beteende beror på honom själv och hur mycket beror på hans missbruk?

Förresten kom jag precis på en fråga till: Hur mycket av det negativa man kan läsa om honom är egentligen sant?

Första frågan är inte lätt att besvara, men han har ADHD och var inte särskilt trevlig som ung, vad jag fått höra.

Om du med den andra frågan menar vad som skrivits om honom i pressen, så är det mycket värre än det som kommit fram den vägen.
Citera
2011-08-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner
Om du med den andra frågan menar vad som skrivits om honom i pressen, så är det mycket värre än det som kommit fram den vägen.

Japp, det var det jag menade.
Citera
2011-08-22, 22:23
Medlem
Det finns en intervju med Flinck i en tidning som hette "Ingmar". Är det någon som känner till om denna går att få tag i, helst på nätet?

Jag skulle vara evigt tacksam.
Citera
2011-08-26, 20:50
Medlem
Hur förhåller det sig med Thorstens kristna tro? Han säger sig ju vara kristen.
Citera
2011-09-17, 18:04
Medlem
Leffepeffes avatar
Thorsten Flinck twitter

Hej, såg på twitter (www.twitter.com/thorsten_flinck) vilket möjligen och troligtvis är ett trollkonto.
Personen i fråga har en ganska hetsk dialog med www.twitter.com/mattias_edsman vilket naturligtvis gör en mer nyfiken.

Vet inte om det är rätt avdelning att lägga tråden i, men nån får väl korrigera den i efterhand. Kontentan av tråden är iaf, nån som vet något om dessa två herrar och deras uppenbarligt högst intressanta dialog?
Citera
2011-09-30, 14:17
Bannlyst
Alltså, det hade ju faktiskt varit kul om det varit sant

http://2000aldrig.wordpress.com/2011...en-rekryterar/
Citera
2011-09-30, 18:45
Medlem
Fiaskruttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olustigt

Hahahaha klockrent.
Citera
2011-09-30, 19:24
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Hur förhåller det sig med Thorstens kristna tro? Han säger sig ju vara kristen.

Haha....är fanskapet religiös också....trots att han åker taxi och bor på hotell utan att betala?
Citera
2011-09-30, 20:29
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olustigt

Haha, ja Thorsten hade i alla fall varit mitt första val på posten efter (K)Ola.
Han hymlar i alla fall inte med sitt missbruk.
Flink, nu plakat i ett buskage nära dig.....
Citera
2011-10-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Haha....är fanskapet religiös också....trots att han åker taxi och bor på hotell utan att betala?

Det spörs så. Men det kanske är en sak vad man säger och en annan vad man gör, hur mycket sanning det nu ligger i div. skriverier.

Såg förresten på hans hemsida att han skulle uppträda i såväl Kalmar som Oskarshamn i höst.

Oskarshamn har han ju varit i förut. Enligt en tjej jag träffade ett tag, nästan dagligen, var det inte en alltför trevlig upplevelse att ha honom på det hotell där han låg då.

Vad som hände är jag osäker på men är ganska säker på att det finns på nätet.
Citera
2011-10-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Tja,det finns ju till och med religiösa som startar krig....
Citera
2011-10-26, 01:13
Medlem
Mannuss avatar
I avsnitt 8/8 av "Vem tror du att du är?" så verkar Thorsten ha gått utför det senaste året. Han ser slitnare och mer dräggig ut än någonsin. Tidigare har han ju sett ganska stiligt sliten ut, men nu ser det bara illa ut. Dessutom verkar han vara konstant nerpundad, trots att han antagligen är nykter. Kolla exempelvis när han vandrar runt i Cassablanca. Han skulle lätt kunna spela spöke i någon B-skräckis, efter 29:30:

http://svtplay.se/t/106474/vem_tror_du_att_du_ar_

I grunden ser han dock betydligt yngre ut än övriga 50-åringar. Om han rakade sig, klippte sig och solade lite skulle han se åtminstone tio år yngre ut. Lägg på lite styrketräning så ser han nog ut som en trettioåring.
Senast redigerad av Mannus 2011-10-26 kl. 01:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in