2011-10-26, 01:26
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
I avsnitt 8/8 av "Vem tror du att du är?" så verkar Thorsten ha gått utför det senaste året. Han ser slitnare och mer dräggig ut än någonsin. Tidigare har han ju sett ganska stiligt sliten ut, men nu ser det bara illa ut. Dessutom verkar han vara konstant nerpundad, trots att han antagligen är nykter. Kolla exempelvis när han vandrar runt i Cassablanca. Han skulle lätt kunna spela spöke i någon B-skräckis, efter 29:30:

http://svtplay.se/t/106474/vem_tror_du_att_du_ar_

I grunden ser han dock betydligt yngre ut än övriga 50-åringar. Om han rakade sig, klippte sig och solade lite skulle han se åtminstone tio år yngre ut. Lägg på lite styrketräning så ser han nog ut som en trettioåring.

Ja, fy fan vad han såg ut i "Vem tror du att du är?". Han måste ju ha tappat en hel del i vikt, och sen gick han ju dessutom som att han har pundat konstant hela livet.

När jag tänker efter så liknar hans gångstil den som en bekant till mig har. Ville Vessla kallas han och han har garanterat vispat in många kilo med tjack i sina vener.
Senast redigerad av CrilleKex 2011-10-26 kl. 01:28.
Citera
2011-10-26, 01:40
Medlem
cerns avatar
Han håller väl på med horse också? Riktigt sliten är han faktiskt. Dags för honom att slagga snart!
Citera
2011-10-26, 02:17
Medlem
Faktiskt så har han blivit äldre det får ni tänka på och han såg snygg ut när han rakats. Och han går inte som en pundare alls, däremot som en alkis eller någon på neråtdroger. Undrar varför han blundar ständigt?
Citera
2011-10-26, 02:29
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Faktiskt så har han blivit äldre det får ni tänka på och han såg snygg ut när han rakats. Och han går inte som en pundare alls, däremot som en alkis eller någon på neråtdroger. Undrar varför han blundar ständigt?
Jag tyckte han sluddrade och stammade ovanligt lite. Skulle tro att man eftersträvade perfekt avägd medicinering under inspelningen. Han blundar för att reglera sin perception, alla yttre intryck.

F ö hade de väl klippt programmet fel? TF träffar tolken på flygplatsträngseln när tolken står med namnskylt. Några scener senare hälsar och presenterar de sig för varandra för "första" gången, inne i stan.
Citera
2011-10-26, 03:11
Medlem
Trumpeters avatar
Svårt att säga hur illa det är, men visst han såg rejät nedgången ut.
Citera
2011-10-26, 13:43
Medlem
Ankias avatar
.
SVT kunde åtminstone köpt ett hårschampo till honom. Och samma skitiga byxor hade han på sig genom hela programmet. I en sekvens såg det f ö ut som om att han startade dagen med en grogg på hotellrummet.
Han är ju en lodis och det som SVT ägnades sig åt med detta program är stor lyteskomik. Avslutningsscenerna var rent patetiska med några stackars maroccaner som man forslat till Sverige och en förvirrad Flinck.

Är det någon i Sverige som förstår vari hans "storhet" består? I så fall: Var snäll och berätta!

Det är lite som kejsarens nya kläder. Alla ser att han är en nolla men ingen säger något.
.
Citera
2011-10-26, 16:14
Medlem
Oddballs avatar
Den som har sett filmen 'Barfly' med Mickey Rourke känner åtminstone igen Thorstens gångstil...
Citera
2011-10-26, 17:21
Medlem
Grisbrottarens avatar
Han går som Christer Pettersson.

Minns ett obehagligt möte med honom, när han gästspelade på den lokala teatern.
Han klev in på Myrorna när jag var där, och jag kollade lite på honom dels eftersom han verkade bekant, men samtidigt inte såg ut som en kändis, dels för att han betedde sig som stadens egna instabila uteliggare och knarkare - muttrade för sig själv rätt högt och sökte planlöst, som om han var inne för att värma sig eller snatta.
Ungefär samtidigt som jag genom sneglande kom på vem han var, började han komma med utfall mot mig från andra sidan butiken, av typen "Vad fan glor du på?" och prata högt för sig själv där jag ingick i hans paranoida resonemang.
Jag blev genuint rädd av hans aggressivitet och pep därifrån försiktigt. Tror att personalen blev rädd också; de har ju vana av att uteliggarna kommer in och värmer sig bland lumpen.
Citera
2011-10-26, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang

undrar också om det där blundandet är någon tjackskada

emellanåt ser han fräsch ut sedan verka han helt väck
Citera
2011-10-26, 18:30
Medlem
När fick han denna bula i pannan? En bula brukar väl försvinna ganska fort?
Är det någon slags modern piercing han fixat?

http://i.imgur.com/fdorq.jpg
Citera
2011-10-26, 19:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
När fick han denna bula i pannan? En bula brukar väl försvinna ganska fort?
Är det någon slags modern piercing han fixat?

http://i.imgur.com/fdorq.jpg
Sannolikt en bakteriell böld, aka stoor finne.

Djävligt utmärglad har han blivit på bara ca. ett år.
Citera
2011-10-26, 19:43
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Sannolikt en bakteriell böld, aka stoor finne.

Djävligt utmärglad har han blivit på bara ca. ett år.

Håller med dig, ser verkligen ut som om han tappat grymt mkt i vikt. Det blir nog så när man inte käkar något annat än droger till frukost, lunch och middag.
Senast redigerad av CrilleKex 2011-10-26 kl. 19:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in