2012-01-28, 12:30
Medlem
kingkennyds avatar
Han var med i berg flyttar in och han bodde i en husvagn och uppträdde likadant.
Citera
2012-01-28, 12:36
Medlem
Jag har en bekant som är musiker och som har turnerat runt med Thorsten under ett år. Bandet fick tillslut avbryta samarbetet med honom eftersom människan var fullständigt oberäknelig.

Det var vanligt att han inte dök upp på scenen i tid så bandet fick improvisera ihop något tills han dök upp och ibland dök han inte upp överhuvudtaget.

Thorsten har varken fast boende eller bil utan lever på hotellrum och åker taxi överallt. Vad jag förstått så konsumerar han bra mängder amfetamin.

Vid ett tillfälle så var hotellet de skulle bo på dubbelbokat. Hotellet erbjöd dem en betald taxi till ett annat hotell men Thorsten började uppföra sig som en 5-åring och stod å gapa å skrek i receptionen så bandet lämnade honom där inne tillslut för det blev så pinsamt.

Min far var på samma efterfest som Thorsten en gång och lyckades reta upp honom rejält efter att ha gett honom lite feedback på fyllan.
Citera
2012-01-28, 13:32
Medlem
Ne han är väl som vanligt.

Ranelid däremot är nog melanotan användare:/., fan vad självupptagen han är också fyfan.
Citera
2012-01-28, 15:32
Medlem
Orjisols avatar
Det är ju beklagligt att självaste Thorsten inte få ha sin sköna prilla kvar under läppen.
Klart han blir bestört!
Citera
2012-01-28, 15:58
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Det är ju beklagligt att självaste Thorsten inte få ha sin sköna prilla kvar under läppen.
Klart han blir bestört!

Jag trodde att han hade tappat en tand innan jag fattade att det bara var snusjuice.

Apropå Ranelids solbränna:

Citat:
- Jag orkar inte ens prata om det. Är folk inte friska i huvudet? Vi pratade ju i programmet om att jag hade varit i Sydafrika, säger han.
- Det är ett faktum att jag har varit fyra veckor i Sydafrika från 26 december till 20 januari. Där var det 33 grader Celsius och jag sprang en mil om dagen. Ska jag komma hem blek då?

http://www.expressen.se/noje/1.26929...komma-hem-blek
Citera
2012-01-28, 16:04
Medlem
LadyGaga.s avatar
Fick dra ner kontrasten rejält på TVn när Herr Ranelid gjorde entré .
Citera
2012-01-28, 16:11
Medlem
DarknessNightmares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusionist
Han lämnade tidigare för att han blev förbannad över att dom bad han ta ut sin snus
Han hade fått flip och bara lämnat rummet, men sen kom han tillbaka för att slutföra det hela.
Om man är tillräckligt observant ser man faktiskt att han "helt plötsligt" inte har kvar sin gigantiska snus i käften.
Hah Hah vad så det gick till,jag såg att snusen fanns där i käften men reagerade inte att dom bad honom ta ut prillan.
Citera
2012-01-28, 16:12
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Horner92
Laleh - Flummig, rätt så vass och som Skavlan sa kompromisslös.
Ranelid - Ordbajsare, självgod och bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun.
Thorsten - alldeles underbar!

Är Flinck Sveriges bästa troll eller är han bara så? Nu tror jag inte att han var påverkad, han är ju spastisk och beter sig så här varje gång han syns i TV. Någon som träffat honom privat eller sett honom på stan?

Skön snubbe och rätt så bra skådespelare!

När jag sett Thorsten på stan har han varit som på tv, Verkar vara standardskicket således. Ranelids oranga ansikte tycker jag är en större skräll.
Citera
2012-01-28, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filsmink
Riktigt tjackad på skavlan. Man riktigt såg hur obehagligt det blev för dom andra.

Citat:
Ursprungligen postat av solstickanbrinner
hur jävla hög som helst på skavlan? haha helt jävla givet, nu fick han gå ut från scenen

http://svtplay.se/t/102974/skavlan

21.15 kan ni börja kolla

Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Nej. Han är ju alltid speciell, men i Skavlan måste han ha varit påtänd.
En tråkig (tv-)historia.

En ultrabeskäftig varelse.

TF är närmast en megaparodi på sig själv, på sin "mediaroll".

Han har nog i mina ögon aldrig varit mer ointressant än nu.

Mannen ger tamefan fortfarande Huvudsta i Solna dåligt rykte ...
Citera
2012-01-28, 16:48
Medlem
Derbidrds avatar
Torsten kommer in @ 21:14.
Citera
2012-01-28, 16:58
Medlem
diemydarlings avatar
Han är packad och har förmodligen amfetamin i blodet men han skulle lika gärna kunnat betett sig hur städat som helst men han valde att spela rollen som mediahoran Torsten Flink.
Citera
2012-01-28, 17:08
Medlem
Alvaros avatar
Alla som vart så påtända så att dopaminet sprutar ut genom öronen vet exakt vad det är som får än ett bete sig sådär.

Det är någon slags härlig känsla av att bara leva ut det som sker exakt nu.

Armen känner för röra lite på sig, man låter den svinga runt lite. Det blixtrar lite runt ögonen så man svingar lite gött med huvudet osv. Hjärnan får en ide, man reflekterar inte ens över vad det är man bara säger det rakt av.

Det där går leva ut som nykter också men det är otroligt svårt och det känns framförallt märkligt. Thorsten har däremot mästrat detta fullständigt och kör hela drogmaneren.

Vad heter låten han gör i programmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in