2008-04-08, 14:42
Medlem
Flink på efterfest

Torsten var hemma hos mig på efterfest häromåret! Han var hur lugn och trevlig som helst! Dock blev han som alla andra ganska full till sist.
Galenskaperna som man läst i media om såg jag inte en tillsymmelse av!
Micken
Citera
2008-05-04, 23:04
Medlem
Minkybabys avatar
Ögonvittne

En utförlig ögonvittnesskildring av Thorstens beteende kan läsas här:
http://blogg.aftonbladet.se/23421/perma/807234
...tur att man inte bjudit in honom när han ringt på ...

Citera
2008-05-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
...tur att man inte bjudit in honom när han ringt på ...

Vilken hjälte..
Citera
2008-05-07, 22:52
Medlem
5starGs avatar
har 3 roliga saker att berätta om thorsten

1. en polare till mig praoade på en teater i göteborg när han gick i 8:an (typ 2003/2004). thorsten skulle spela där men min polare hade då ingen aning om vem han var. thorsten hade suttit och snackat med honom och den andra tjejen han praoade med i typ 45 minuter. han hade bland annat sagt "att spela teater är som att få en pinne rätt upp i anus". senare bad thorsten om att få låna lite kosing till folköl och detta var starten till en kväll som slutade med att thorsten fick övernatta i fyllecellen enligt tidningarna

2. en tjej som min polare var lite bekant med för ett tag sen hade vänner eller släktingar i stockholm som bodde granne med persbrandt eller thorsten (chansar på persbrandt för det känns inte som att thorsten bor i villa). tydligen brukar dom gå runt nakna i trädgården om nätterna när de krökat. vet dock inte hur säker denna källan är men det skulle verkligen inte förvåna mig om det var sant

3. min morsas kompis kompis har varit gift med thorsten under 90-talet. vet inte vem detta är men ni som har lite mer koll på thorstens privatliv vet säkert vem jag syftar på. tydligen hade han varit tjackad och koksad hela tiden och dessutom pucklat på henne en del. inte så kul kanske men vafan, det är ju thorsten
Citera
2008-05-07, 22:58
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
har 3 roliga saker att berätta om thorsten
min morsas kompis kompis har varit gift med thorsten under 90-talet. vet inte vem detta är men ni som har lite mer koll på thorstens privatliv vet säkert vem jag syftar på. tydligen hade han varit tjackad och koksad hela tiden och dessutom pucklat på henne en del. inte så kul kanske men vafan, det är ju thorsten

Thorsten var tillsammans med Annika Jankell under 90-talet, det är med henne han har döttrarna "Flisan" & "Happy".
Citera
2008-05-11, 21:00
Medlem
tv3 dokumentär

Någon som vet om den eller någon annan med thorsten finns att få tag i?
Citera
2008-05-11, 22:56
Medlem
rhizas avatar
han är den enda människa jag instinktivt ville skalla så fort jag såg honom. först efteråt fick jag reda på att det var thorsten.
Citera
2008-05-12, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
Varför får någon åtalsunderlåtelse för narkotikabrott? Flera gånger också.
Mycket bra fråga om det stämmer.
Golbög på tyngre lirare är det enda jag kommer att tänka på.
Lycka till Thorsten.
Citera
2008-05-12, 03:17
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
http://www.youtube.com/watch?v=vdI_iGcVECU&NR=1

Ett stycke svensk finkultur.
Citera
2008-05-12, 13:15
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
http://www.expressen.se/noje/1.10949...ver-som-hemlos

Martyr.

Hur svårt kan det vara för en männirska att skaffa sig en 1:a med kokvrå & Tabasco-fläckar i taket om man verkligen ger sig fan på det? vad gör Thorsten för den lilla kosing han nu uppger sig tjäna på diverse lokala 'revyer' och sin musikkarriär, köper han mellanöl för allt? och kan inte lägga undan några riksdaler
Får intrycket att han är övertygad om att hans stjälvbild som det konsnärliga geniet kräver att man samtidigt ska vara en hemlös pundare övergiven av samhället, på så sätt kan han ochså väcka intresse runt sin person, han är säkert jävligt nöjd med att leva som han gör när inte kvällstidningarna kommer på besök var 3:dje månad
Citera
2008-06-07, 16:29
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby

Citat:
Ursprungligen postat av Linda
Jag fick efter ett tag en hel del mail från webbmastern till hans hemsida som är helt besatt av Thorsten. Hon skrev att hon hatade mig, hon bad mig dra åt helvete och önskade att jag skulle dö. Stackars flicka, hon var kär i honom. Jag sa att du får gärna ta honom, ingen annan än jag skulle bli gladare. Men hon fortsatte att mailbomba mig tills hon till slut tröttnade.

Hon berättade en gång i ett mail att hon ger Thorsten pengar varje månad för att hon vill hjälpa honom. Hon är nog inte den enda som bidrar med pengar. På hans hemsida finns det en hel del fans som vill ha ett postgironummer som dom kan sätta in pengar åt honom. Det dom tyvärr inte förstår är att han köper knark för pengarna.

Är det därför hon tigger pengar där? Tror ni på redovisningen?

Citat:
BEHÖVER ERAN HJÄLP EKONOMISKT FÖR ATT KUNNA BEVARA OCH HÅLLA HEJA THORSTEN I BRA SKICK!
---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------

7 Juni 2008
Inga nya bidrag har kommit in :-(

- Trodde fler var villiga att hjälpa till som förra året men tydligen inte...

5 Juni 2008
Det har gått några veckor sedan insamlingen för HejaThorsten påbörjades.
Det har kommit in 975 kr, det behövs 785 kr till..

Kan någon/några ge ett bidrag, liten peng för att kunna behålla HejaThorsten öppen?
En liten summa från fler kan göra stort. (allt är välkommet)
Finns det nån barmhärtig som kan betala in hela summan, välkommen att göra det.
Maila mig gärna om frågor och funderingar.

Info om varför det behövs ekonomisk hjälp att bevara HT

Robert Mourad (Thorstens fd manager/producent) har sen grund och bott betalat domännamn och webhotell,
det var han som köpte thorstenflinck.se.
I dagsläget jobbar han med annat och därför behöver jag eran hjälp
ekonomiskt eftersom jag själv inte har råd att betala hela summan.
Kostnad för webbhotell och domännamn. (årsavgift) 1760 kr

Swedbank
8103-4,983 311 962-2

Tack för din hjälp!

hejathorsten@hotmail.com (eventuella frågor/funderingar? Maila!)

För att kontakta Thorsten Flinck, maila till:

>>>> thorstenflinck61@hotmail.com <<<<

Det vore himla schyst om fler kunde bidra med en slant. Tack!

http://www.thorstenflinck.se/

Hemsidan var nerlagd, återuppstått? De måste ju klara sin försörjning, han och hon.
Citera
2008-06-07, 17:16
Medlem
xcvs avatar
Nej, Torsten lever i sitt eget helvete.

Om det vore så enkelt.. som du påstår. Nej vad Torsten behöver, är att komma ifrån de kretsar, som han för nuvarande befinner sig i. Vad jag har sett av Torsten, har aldrig mött honom personligen, så är han en en mycket trasslig själ.
Hur var Torsten som ung ? Någon som vet ? Bokstavsbarn säger man idag. Är det någon som vet om Torsten... möjligtvis är ett sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in