2012-02-09, 18:40
Medlem
DickRichardsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krekan
Robban Aschberg snackade med flinkan idag i sitt program Aschberg i radio1. Thorsten själv fattade inte att han var ute i radio och samtalet var rätt kul att lyssna på. Flinkan är skyldig Robban 13000, där Robban nu försökte göra en deal med flinkan om att betala 2000 så skriver han av resterande del OM han avslöjar om rumpgrejen med Gina var riggad. I al sin hast bekräftade han att så var fallet, men han lät hyfsat lost och bad Robban att ringa tillbaka strax innan 18. Inget svar, men Robban lär fortsätta jakten på flinkan i morgondagens program

Hohoo finns det här tillgängligt att lyssna på nätet?
Citera
2012-02-09, 19:31
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickRichardson
Hohoo finns det här tillgängligt att lyssna på nätet?

http://catchup.radio1.se/catchup_rad...=24&type=audio

Varför är herr Flinck så analfixerad? Han pratar ofta om sin verbala rännskita, grejer uppstoppade i rövhål, och här om självaste Aschbergs rövsmör!
Citera
2012-02-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
http://catchup.radio1.se/catchup_rad...=24&type=audio

Varför är herr Flinck så analfixerad? Han pratar ofta om sin verbala rännskita, grejer uppstoppade i rövhål, och här om självaste Aschbergs rövsmör!

Assbergs/Arschelbergs rövsmör.
Citera
2012-02-09, 21:45
Medlem
freeriderXIIs avatar
Thorsten borde kanske spela in en skiva med Carl Michael Bellmans sånger och epistlar.
Senast redigerad av freeriderXII 2012-02-09 kl. 21:51.
Citera
2012-02-09, 21:57
Medlem
Intelligenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrkane64
Varför plagierar du andras inlägg? Följande skrev JAG i kommentarsfältet på http://nyheter24.se/blogg/tokmoderat...gen/#comments:

"Tänk om Helena Bergström gjort samma sak med Sean Banan? Då hade hon förmodligen påhejats av kultureliten för att hon är modig och tar för sig. Hon hade i alla fall inte blivit uthängd som "tantslem". Att samhällsutvecklingen nått dithän att det inte är OK för gubbar att tafsa på flickor är bra, men feminismen som dominerar debatten har gjot att vi har ett regelverk för män och ett annat för kvinnor."

Nästa gång formulera dina egna tankar eller hänvisa till källan.

OT:
Tyckte biten om Helena Bergström var klockrent skrivet och sant och tyckte därför det även kunde skrivas här då det inte hade gjorts det än.
Citera
2012-02-10, 18:49
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Thorsten borde kanske spela in en skiva med Carl Michael Bellmans sånger och epistlar.
Det skulle verkligen uppskattas. Det märks att Thorsten Flinck i grunden är skådespelare då han sjunger på ett väldigt teatraliskt vis till skillnad mot alla skönsjungande smörsångare. Här framför han Evert Taubes "Sjuttonde balladen" väldigt bra

http://www.youtube.com/watch?v=fxO7rjHJvFo
Citera
2012-02-10, 19:46
Medlem
Ja, Thorsten Flinck är skådespelare. Minns honom som Fadren på Södra teatern vid Mosebacke för ganska länge sedan, Visst fick vi vänta cirka en halvtimme innan ridån gick upp, men det var det värt.
Citera
2012-02-10, 20:12
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrkane64
Jag vet inte om detta redan har avslöjats på Flashback (och jag orkar inte läsa igenom alla 80 sidor) men jag kan berätta att Torsten Flink häromåret bodde en längre tid på Hotell Foresta på Lidingö för att sedan smita från notan. Om jag minns rätt påstod han att TV4 skulle betala för vistelsen.
Var det inte då dom hittade nån spruta inne på toan han hade vart på före gripandet?

Ni som fortfarande tror han är eller varit nykter och icke påtänd de senaste åren är lyckligt lottade människor och jag avundas er verkligen. Appropå "klappen" på rumpan så var ju det ingenting, jag tror inte han blev sexuellt upphetsad direkt eller?

Men han blev väl anhållen efter att han hotat döda sin unga fd flickvän med kniv om jag inte minns fel?
Citera
2012-02-11, 12:49
Medlem
Intelligenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Detta var roligt! Då vet vi var vi har Intelligens.

Det är ganska noggrant avhandlat i tråden. Det var ju en händelse på löpsedelsnivå! Läs på i tråden och fyll i om du har annan info.
https://www.flashback.org/sp21612780

är inte direkt ensam om att skriva texter på flashen som jag tycker säger vad jag tycker. Annars har du inte varit på denna sida särskilt länge
Citera
2012-02-11, 16:55
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens
är inte direkt ensam om att skriva texter på flashen som jag tycker säger vad jag tycker. Annars har du inte varit på denna sida särskilt länge
Om man citerar någon nämner man givetvis det.
Citera
2012-02-12, 19:15
Medlem
Uncle Dukes avatar
Någon annan som tänkt på att Thorsten ser hyfsat fräsch ut för att vara en hårt levande 50-åring, förutom när han skaffar skägg. Då ser han plötsligt ut att vara 15 år äldre, 10 kg lättare och sju bedrövelser ledsnare.
Eller han kanske bara anlägger skägg när han är inne i en s.k. "jobbig period" för att sedan raka av det när han känner sig bättre?
Citera
2012-02-12, 19:21
Medlem
En programledare åker dit för påstådda mätbara mängder knark i blodet.
Han mister jobbet.

Thorsten Flinck och Plura (som ex.) är två knarkare som syns i rutan
återkommande, t.o.m i SVT.

Dubbelmoral?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här