2020-02-23, 00:00
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Har han arabblod?
Kommer ihåg när han var med i nåt slags 'vem tror du att du är' och snurrade runt på nån marknad i Marrakech. När man vet att han är delvis arab så märks det.
Citera
2020-02-23, 01:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Ny intervju med Originalen på stan

Hög som ett hus och väntar på en kille som ska komma med morfintabletter... Visst säger hans tjej "Jag måste ha en fix".. ;( ???
https://www.youtube.com/watch?v=_XrL...My-YD28_iHWmeQ

Intressant ska ta en kik på det där.
Citera
2020-02-23, 09:37
Medlem
Men hallå, hans pappa är marockansk men mamman är svensk.
Citera
2020-02-23, 10:19
Medlem
Hans pappa är alltså franskmarockan. Det betyder per automatik inte arab. Med all förmodan fransman som föddes i den franska kolonin. Lite som skådespelaren Jean Reno eller Albert Camus - fast det var Algeriet
Citera
2020-02-23, 10:49
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Yeah - han är väl adopterad Marockan med bror - men bror är visst OK.Har du aldrig funderat över att han är inte blond o blåögd

Han är inte adopterad hans morsa är svensk. Hon var i Frankrike på 60-talet och blev på smällen.

Thorsten har halvsyskon i Marocko.
Citera
2020-02-23, 11:59
Medlem
tarjaas avatar
Torsten är en mycket angenäm och genuin människa. Tycker vi kan crowfonda torstens morfin såväl som tandläkarräkning. Kommer jag över lite heroin framöver så ska jag sända en boll eller två till karln!

Det är ju asen på SVT som sett till att han blivit ledsen och fått ont i diskbråcket. Klart vi på flashback ska stödja den gode Torsten i detta.
Senast redigerad av tarjaa 2020-02-23 kl. 12:02.
Citera
2020-02-23, 12:21
Medlem
Giant Squids avatar
Morfin är väl inte så mycket att orda om i kändisvärlden och bland stora konstnärer.
Det är väl nästan regel än undantag. Whinehouse, Cobain, Sherlock Holmes m,m.
Det konstiga är väl varför inte vården förser honom med de mediciner han behöver, utan får honom att självmedicinera med allt möjligt.
Något produktionsbolag inom tv borde göra en realityserie med honom -Thorsten på torken eller nåt
Han reser sig igen.
Citera
2020-02-23, 13:07
Medlem
Gw yttrar sig och står i om den gode Flinck:

https://www.youtube.com/watch?v=xVVx5dD9J10

Han tycker att Flinck är en begåvad man. Även högst angenäm som nykter.
Senast redigerad av Hiitsme 2020-02-23 kl. 13:11.
Citera
2020-02-23, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Hans pappa är alltså franskmarockan. Det betyder per automatik inte arab. Med all förmodan fransman som föddes i den franska kolonin. Lite som skådespelaren Jean Reno eller Albert Camus - fast det var Algeriet

Jaså - för oss andra betyder det en arab från fransk koloni som flyttat till Frankrike
alt en av föräldrarna är marockan
Citera
2020-02-23, 18:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Jaså - för oss andra betyder det en arab från fransk koloni som flyttat till Frankrike
alt en av föräldrarna är marockan
Vilka ni andra, du och dina låtsaskompisar?
Att dra invandrarkortet på Thorsten är ju patetiskt.
Thorsten är mer skolad i det svenska kulturarvet än gemene flashback sdare.
Citera
2020-02-23, 19:01
Medlem
Vaffeljarns avatar
Jag kan varmt rekommendera albumet En dans på knivens egg med Thorsten, utkom 2012 tror jag. Så jävla bra.

Är Thorsten verkligen blandmissbrukare? Jag tror han håller sig till sitt morfin, och rätt gör han väl så.

För övrigt gillade jag intervjun med Originalen på stan. Lite synd på det dåliga ljudet bara. Hoppas fortsättningen kommer.
Citera
2020-02-23, 19:07
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Så här stod det i tidningen om honom för ett tag sedan:

Citat:
Under mina taxifärder till och från Thorsten Flincks stuga drar chaufförerna historier om honom. Om vansinniga resor och springnotor.

– Ett tag var han portad på Taxi Stockholm. Det fanns ingen av oss som inte blivit blåst av Totte.

Babberadarn slår i taket. Att regelbundet begå brott mitt på dagen mitt framför andra människor är babbeluringarnas signum. Särskilt chaufförer i kollektivtrafik och taxi har ju fått utstå en explosionsartad ökning av våld och hot från importerade förmågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in