2008-04-05, 01:38
Medlem
Ja - kanske det MEN han hyckalr då inte.....

Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Jag har läst och hört så fruktansvärt mycket om denne man. Faktiskt så mycket att jag börjar tvivla på att han är "på riktigt". Jag startar därför denna tråd för att om möjligt försöka reda ut exakt HUR borta han är.

Är herr Flinck verkligen som man ser honom på TV? En mentalt sjuk person som har en oerhört stor del martyr i sig, en person som på fullt allvar tror sig vara 50% Strindberg och 50% Bellman och som beter sig därefter. Stämmer det att han varit/är hemlös och spenderat otaliga nätter utomhus, i trappuppgångar eller bakom en buske? Stämmer det att han intagit lika mycket sprit och droger som halva Moskva gör på ett år? Sista frågan är väl något ironiskt menad, men ni fattar nog poängen.

Alltså - är Thorsten Flinck som han verkar, eller är mycket bara ett spel? Och vad är era bevis för endera åsikten?

.....som vissa andra kändisar. tänkte just på ett program på Tv ikväll där Carina Berg gjorde "hemma hos reportage" och den folkkäre mannen sade han aldrig varit i närheten av en skandal!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ja------Då är det väl så>>>>>>>>>>>>>>>>

Thorsten F är måhända lite galen och nog prövat allt som han också själv berättar.....MEN när han sjunger "jag är inte sjuk" då får jag gåshud SÅ bra är den låten!

Ja-----på tal om hycklade kändisar som låtsas vara så ordentliga vet jag en "komiker-imitatör-farbror" som moraliserar över hur dagens ståupp-komiker beter sig .......Ja, ja........säger bara Skandia fest i Sundsvall för 31 år sedan!!!!!!!!!!!!!!! och hotellet han bodde på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2008-04-05, 02:02
Medlem
mbolls avatar
han är skitcool ju
Citera
2008-04-05, 08:17
Medlem
ketchupflaskans avatar
Om jag inte helt minns fel så fick han ordentligt med stryk för ett par år sedan i sin egen lägenhet ( folk bankade på honom med plankor och grejer ) sen var det en bild på honom och hans härligt sönderslagna nuna i tidningen.
Citera
2008-04-05, 10:06
Medlem
joppas76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Nån som minns vad dokumentären hette där han satt och snackade på en bänk och lagade mat hemma hos Micke Persbrandt?

T: Vad heter hunden?
M: Bosco, sluta tjata om det nu och laga mat istället!
T: Ja.. Vi har ju bara 4 krabbor med är 5 som ska äta, men så är det när man är fattig.
M: Nej, Thorsten.. fattiga människor äter inte krabba.
T: Jaja, så är det.. du har lovat mig en sån hund, när ska jag få den?
M: Nej nej Thorsten.. det går inte förstår du väl, inte som du lever nu..

Dokumentären hette "Filmen om Thorsten Flinck" och gick i TV3 för typ 4 år sedan. Jag tror jag har den på video någonstans, annars borde den kanske kunna hittas på nätet.
Citera
2008-04-05, 11:00
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Bråkmakarn:

Med risk för att bli lite OT så måste jag få påpeka att Micke P:s hund heter Vasco...om man ska vara riktigt petig så har han faktiskt döpt den till Vaso da Persbrandt....och hunden är för övrigt ett mycket fint exemplar av rasen Rhodesian Ridgeback...den har vunnit en del priser och figurerat i diverse hundtidningar nämligen...
Lite OT: Men varför fortsätter du med din avatar? Är inte Kickan (the fucked bitch!) friad för länge sedan? Eller har hon åkt fast igen?
Citera
2008-04-05, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Om mitt minne inte sviker mig så läste jag nyligen en intervju med honom där han sade att han sover i trappuppgångar och har det jäkligt risigt, har jag drömt detta...?

stämmer bra de

http://www.expressen.se/noje/1.10949...ver-som-hemlos

och här: http://www.nyhetsportalen.se/r3820849.html hittar du en hel del annat smått o gott om Thorsten
Citera
2008-04-05, 11:21
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Om mitt minne inte sviker mig så läste jag nyligen en intervju med honom där han sade att han sover i trappuppgångar och har det jäkligt risigt, har jag drömt detta...?
Han kan ju inte vara rent utfattig heller. Han åker ju runt och håller uppläsningar för rikliga entéavgifter -
Citera
2008-04-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolbreeze
Han kan ju inte vara rent utfattig heller. Han åker ju runt och håller uppläsningar för rikliga entéavgifter -
Jo,men knark är väl ganska dyrt..??
Så det blir nog plus minus noll när dagen är slut.
Enligt skvaller har jag hört att han fick låna en lägenhet i Gamla Stan över en sommar när ägarinnan var nere i Frankrike och som tack för detta överlämnade han en lägenhet som varit en "Pundarkvart" i ett halvår och såg ut därefter..
Citera
2008-04-05, 18:44
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppas76
Dokumentären hette "Filmen om Thorsten Flinck" och gick i TV3 för typ 4 år sedan. Jag tror jag har den på video någonstans, annars borde den kanske kunna hittas på nätet.

tack! vore super om du kunde lägga upp valda delar på youtube!
Citera
2008-04-05, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jo,men knark är väl ganska dyrt..??
Så det blir nog plus minus noll när dagen är slut.
Enligt skvaller har jag hört att han fick låna en lägenhet i Gamla Stan över en sommar när ägarinnan var nere i Frankrike och som tack för detta överlämnade han en lägenhet som varit en "Pundarkvart" i ett halvår och såg ut därefter..

de beror ju helt på tjack är ju inte specdyrt att gå på
kostar runt 200-300kr/g om du köper 1g
säg att du håller på mycke med skiten kan du lätt få loss 10g för 1300-1500spänn, och en hyffsat ner pundad snubbe klara sej NOG på ett/två gram om dagen men sen med för det säkert en hel del andra kostnader att punda runt...men han borde nog ha så han klarar av att skaffa en lägenhet...
Citera
2008-04-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
säg att du håller på mycke med skiten kan du lätt få loss 10g för 1300-1500spänn, och en hyffsat ner pundad snubbe klara sej NOG på ett/två gram om dagen men sen med för det säkert en hel del andra kostnader att punda runt...men han borde nog ha så han klarar av att skaffa en lägenhet...
Nu vart jag lite nyfiken....
Att det för med sig massa andra kostnader att sas punda runt....
Som du förstår är jag helt grön på detta område..
Citera
2008-04-05, 19:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park

Om han har en massa betalningsanmärkningar och sånt får man inte hyra en lägenhet så jag är inte förvånad över att han sover över hos folk eller i trapphus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in