Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Jag har läst och hört så fruktansvärt mycket om denne man. Faktiskt så mycket att jag börjar tvivla på att han är "på riktigt". Jag startar därför denna tråd för att om möjligt försöka reda ut exakt HUR borta han är.
Är herr Flinck verkligen som man ser honom på TV? En mentalt sjuk person som har en oerhört stor del martyr i sig, en person som på fullt allvar tror sig vara 50% Strindberg och 50% Bellman och som beter sig därefter. Stämmer det att han varit/är hemlös och spenderat otaliga nätter utomhus, i trappuppgångar eller bakom en buske? Stämmer det att han intagit lika mycket sprit och droger som halva Moskva gör på ett år? Sista frågan är väl något ironiskt menad, men ni fattar nog poängen.
Alltså - är Thorsten Flinck som han verkar, eller är mycket bara ett spel? Och vad är era bevis för endera åsikten?
.....som vissa andra kändisar. tänkte just på ett program på Tv ikväll där Carina Berg gjorde "hemma hos reportage" och den folkkäre mannen sade han aldrig varit i närheten av en skandal!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ja------Då är det väl så>>>>>>>>>>>>>>>>
Thorsten F är måhända lite galen och nog prövat allt som han också själv berättar.....MEN när han sjunger "jag är inte sjuk" då får jag gåshud SÅ bra är den låten!
Ja-----på tal om hycklade kändisar som låtsas vara så ordentliga vet jag en "komiker-imitatör-farbror" som moraliserar över hur dagens ståupp-komiker beter sig .......Ja, ja........säger bara Skandia fest i Sundsvall för 31 år sedan!!!!!!!!!!!!!!! och hotellet han bodde på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!