Ein kleiner Bericht aus Frankfurt…
Jaha, Så har man då varit ute och yrat omkring på ett nytt äventyr.
En tvådagars till Frankfurt med dom båda lekplatserna Oase (fredag) och Sharks (lördag) i fokus.
Jag fortsätter att envisas med att åka bil istället för att flyga.
Det förenklar ju faktiskt en hel del med att ha egen bil med sig.
Visserligen kanske man blir lite trött och lite sliten efter alla körda mil, men det går rätt bra ändå.
Tyvärr var det cirka 23 mil längre att köra till Oase jämfört med Artemis men med något bättre trafik och lite färre vägarbeten och färre ”Stau” så tog det bara 1 timme och 25 minuter längre tid att ta sig dit än vad det gjorde till Berlin.
Anlände så till Friedrichsdorf och hotell Mercure klockan 14.00.
Sammanfattningsvis ett bra hotell, Kostade 54 euro per natt, Tyst och lugnt, Sov som ett spädbarn. Bra frukost, Glömde dock att sätta upp ”Bitte nicht stören” skylten på dörren första natten så städerskan ramlade in och väckte mig klockan åtta, men hon ramlade ju ut lika fort igen när hon insåg att det var någon där…
Efter incheckning begav jag mig så bort till Oase, drygt 10 minuter bort.
Min vägvisare TOMTOM råkade dock visa in mig på baksidan/köksingången av anläggningen, Det stod någon stor kraftig biff där som av minen att döma undrade vad i helvete jag gjorde där. Hoppsan! Not my fault…
Letade mig ut igen och fann så kundparkeringen som redan var ganska välfylld.
Lyckades klämma in mig mellan en vit Ferrari 599 och en stor fet Audi Q7.
(Inga dörruppkast här inte!!)
Det var tydligt att några besökare har mer deg i portmonnän än andra.
Där stod allt från dyra miljonbilar till en polskregistrerad rostig Skoda Octavia.
Reg. skyltar från både Tyskland, Frankrike, Italien, Polen och Ryssland och gud vet vad…
Redan när man öppnade bildörren kunde man höra glada skratt och vattenplask inne från ”leklandet”, Strålande sol från nästan en klarblå himmel, 29-30 grader varmt. Härligt!
Tassade så ned till entrén där det var lite kö, redan där i kön kunde man se den ena nakna tiopoängaren efter den andra gå förbi inne i lokalen, En del av dom stannade upp och tittade ut mot kön för att liksom ”besikta” oss nyanlända…
Redan nu fick jag ju problem att hålla Lilleman avslappnad, Försökte tänka på något tråkigt, såsom dammsugning t.ex…
Det blev snabbt min tur och jag fick överlämna mina 70 euro och fick en snabb förklaring om hur det hela går till, fast det visste jag ju redan.
P.g.a. värmen så valde jag att strunta i morgonrocken och köra handduk istället.
Det var nog 70 % av besökarna som gjorde så skulle det visa sig.
In med plånbok och telefon i värdeskåpet som låg precis innanför entrén och sen vidare ned mot omklädningen, Första intrycket var att det är en fräsch anläggning, Ungefär detsamma som Artemis vill jag påstå.
Tog mig så en sedvanlig dusch och begav mig sedan helt obeväpnad ut i vildmarken.
Gick upp och vidare till själva Bar lokalen (eller vad man ska kalla det) väldigt mörkt, ganska litet, Det såg först större ut än vad det är, men sen insåg man att man höll på att gå in i en spegel…
Slog mig ned i en soffa för ett tag bara för att spana in läget.
Några snyggingar kom fram och hälsade och presenterade sig, Jag tackade vänligen nej med motiveringen att jag nyss hade anlänt. Dom var inte på något sätt påstridiga.
Efter ett tag bestämde jag mig för att gå ut utomhus och titta.
Slog mig ned i en solstol vid poolen.
Skulle nog säga att det var runt 25 tjejer och kanske 35 killar i det totala räknat både inne och ute.
Låg där en halvtimme och bara tittade på allt ögongodis. Hade jag bara fått ligga där hela dagen och tittat och inte fått ha sex så hade det ända varit full valuta för inträdet.
Jag tackade nej till några tjejer som kom fram, bland annat en väldigt söt ung tjej som slog sig ned i mitt knä ett tag, presenterade sig som Brianka från Rumänien, extremt söt, Runt 160 cm lång, svart vackert rakt hår som gick någon dm ned på ryggen, Väldigt snygga naturliga bröst som tyngdlagen ännu inte hade hunnit påverka, En helt perfekt kropp med ett helt perfekt ansikte, Hon sa att hon var 18 år. När man ser en sån tjej här hemma så blir första tanken: Se men inte röra! Och den andra tanken blir att man önskar att man vore 18 igen… fast å andra sidan, Hade man varit 18 så hade man ändå inte vågat prata med en sådan snygging.
Jag tackade nej till hennes inbjudan eftersom jag inte ville känna någon stress, men när hon hade gått därifrån så sa min friska hjärnhalva: -Är du helt jävla dum i huvudet!
Nåja, Jag låg kvar där ett tag och spanade ut över ett par badande skönheter.
Det hann väl kanske gå 20-25 minuter när så Brianka kom förbi ännu en gång och satte sig på kanten av solstolen.
Den här gången tog min friska hjärnhalva kommandot och jag frågade om hon ville spendera en timme med mig och det ville hon ju så klart.
Sagt och gjort så gick vi till ett rum.
Brianka var underbart vacker att se på, Så förbannat söt alltså.
Det visade sig tyvärr att hon inte kysstes, men jag fick slicka henne vilket bara det var ett sant nöje.
Ja vi rullade runt där och avverkade lite olika ställningar, Det var nog den tajtaste kärleksgrottan som min Lilleman har fått besöka…
Men jag märkte ju att hon kanske inte var den mest erfarna tjejen, Hon var lite försiktig och trevande och hade kanske inte den bästa tekniken när hon sög, Hon verkade inte riktigt våga? men hon vägde å andra sidan upp alltihop med sitt utseende.
Vi låg där och rullade runt i sängen i 40-45 minuter, men jag kunde tyvärr aldrig komma, Svårt att slappna av… Men det gjorde ju faktiskt inget, det var helt underbart ändå.
Vi låg där sedan en kvart och bara pratade om både det ena och andra. När jag frågade henne så sa hon att hon bara hade jobbat med detta i tre månader och självklart som hon sa så var det ju enbart för pengarna hon gjorde detta, Hon sa att det hon tjänade här på tre timmar skulle normalt sett ta en hel månad för henne att tjäna ihop på ett vanligt jobb hemma i Rumänien…
Ja jag måste ju medge att det var lite tråkigt att höra henne berätta om hur det var i Rumänien.
Även om det aldrig direkt var några ledsna miner från hennes sida.
Vi avslutade vår timme och gick så till värdeskåpet och gjorde upp det ekonomiska.
100 euro.
Brianka får 10,5 av 10 för sitt utseende, Ruskigt söt.
Och hon får 7 av 10 för sin prestation. Lite blyg och lite osäker och inga kyssar.
Jag gick och tog en dusch och sedan tillbaka ut till poolen för att slappa.
Det hade nog tillkommit ett 15 tal tjejer och ett 10 tal killar under den senaste timmen.
Låg där cirka 1,5 timme i en solstol och gottade mig när en tjej kom fram och la sig ovanpå mig och gav mig ett par rejäla tungkyssar, rätt upp och ned utan ett ord, Bara ett stort leende.
En något mörhyad tjej som sedan presenterade sig som Alexandra från Serbien, Drygt 170 cm med krulligt mörkt röd färgat hår, nästan svart t.o.m., Något småfläskig runt midjan och lite hängig byst. Men ändå så pass sexig så Lilleman ställde sig i givakt under handduken, Ja hur fan ska man hindra honom när en naken kvinna ligger ovanpå och kysser?
Vi låg där och snackade lite och till slut kom jag ju tillfrågan om hennes ålder, Gissa sa hon och log…
Shit! Tänkte jag, Inte lätt. Du kanske ger mig en smäll om jag gissar fel sa jag, Nej då inte alls bedyrade hon… Hmm Kaaaaaaanske 29…..28 klämde jag fram och hon höjde genast armen som om hon skulle ge mig en örfil, Nooo what you say, säger hon samtidigt som hon ger mig en butter min. Jag är 23 säger hon och brister ut i ett stort leende.
Oj förlåt fick jag ju klämma fram samtidigt som jag flera gånger upprepade att hon är sexig och läcker.
Ja och dessutom så ger jag extremt bra blowjobs så kom nu så går vi sa hon och drog tag i min arm, Ja vafan tänkte jag, Hon kysser ju…
Vill du vara ute eller inne frågade hon. Ja ute vore ju häftigt tänkte jag.
Så det blev att vi gick upp för trappan och sängen där ovanför poolen. Lite halvt om halvt insynsskyddat men ändå full utsikt ut över poolområdet.
På väg upp för trappan när jag går bakom henne kan jag ju inte låta bli att lägga handen på hennes rumpa, Nice as säger jag, Yes twentynine years old säger hon och skrattar, I’m soooo Soooorry! säger jag åter igen för min felgissning om hennes ålder.
Hon är jävligt glad och skrattar och ler.
Vi tar plats i sängen och hon sätter genast igång med att suga, Och det är hon jäkligt duktig på.
Jag får avbryta henne efter bara typ 4 minuter.
Vi ligger och kysser någon minut innan hon trär på en kondom och ber mig knulla henne, Vi kör på i diverse olika ställningar och jag är nära flera gånger att komma och avbryter gång på gång, Jag vill verkligen dra ut på det.
När hon rider mig så frågar hon om jag vill köra analt, Men jag säger nej tack, Varför frågar hon, Nej det intresserar mig bara inte säger jag, Har du provat frågar hon, Nej aldrig säger jag…
Hon fortsätter dock att tjata och till slut så tänker jag, Ja va fan, en gång i livet så varför inte nu…?
Sagt och gjort, Vi kör lite analt och det är ju visserligen skönt men det känns ändå konstigt och lite udda. Vi kör några minuter men jag avbryter ganska snart för att inte komma.
Det var dyra minuter (analt=100 euro).
FORTSÄTTNING FÖLJER…