2014-06-14, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpeinochut
I stort sett alla har varit bra.
Candy var väldigt ”hjälpsam” och ”förstående” kan man väl säga... Och så var hon extremt läcker.
Hon var underbar, Men jag har ju träffat andra nu som "bjudit" på sig själva mer än vad hon gjorde.
Den enda på Mansions som jag har funderat på att jag kanske skulle vilja träffa igen är nog Sabrine...
Ok det låter ju härligt. Jag är ju väldigt oerfaren och har bara haft sex en gång tidigare och det var några år sedan, så jag känner mig som oskuld typ. Vem tror du skulle vara bäst för första gången? Sabrine där också? Sedan hur går det till med kondom, tar man med egen eller bara deras? Jag har en ganska liten så jag har dom minsta man kan köpa typ, fast antagligen har dom allt där också. Är bara nervös att ingen skulle passa när jag väl är där. Jag känner mig faktiskt riktigt sugen efter att ha läst hur det gick för det första gången på Mansions. Några övriga tips man kanske ska tänka på? Jag kommer att vara skitnervös precis dom du va.
Citera
2014-06-14, 20:07
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Ok det låter ju härligt. Jag är ju väldigt oerfaren och har bara haft sex en gång tidigare och det var några år sedan, så jag känner mig som oskuld typ. Vem tror du skulle vara bäst för första gången? Sabrine där också? Sedan hur går det till med kondom, tar man med egen eller bara deras? Jag har en ganska liten så jag har dom minsta man kan köpa typ, fast antagligen har dom allt där också. Är bara nervös att ingen skulle passa när jag väl är där. Jag känner mig faktiskt riktigt sugen efter att ha läst hur det gick för det första gången på Mansions. Några övriga tips man kanske ska tänka på? Jag kommer att vara skitnervös precis dom du va.

Du tänker för mycket har ju folk sagt till mig...
Så jag får väl säga samma sak till dig...
Tjejerna ordnar allt.
Såg på Mansions att Candy är där fram till den 17:e, Passa på vet jag.
Zahara och Alexandra är också väldigt bra personligheter.
Bara till att lämna hjärnan hemma och sticka iväg!
Citera
2014-06-15, 23:54
Medlem
Citat:
I stort sett alla har varit bra.
Candy var väldigt ”hjälpsam” och ”förstående” kan man väl säga... Och så var hon extremt läcker.
Hon var underbar, Men jag har ju träffat andra nu som "bjudit" på sig själva mer än vad hon gjorde.
Den enda på Mansions som jag har funderat på att jag kanske skulle vilja träffa igen är nog Sabrine...

Men just nu så tyckte jag att FKK var så fruktansvärt roligt så jag vill gärna göra det fler gånger.
Kan bara inte bestämma mig för om jag ska åka till Artemis igen eller om jag ska besöka Oase, World eller Sharks eller...
Ni som har varit på dom alla, Vilken gav er mest? Vart återvänder ni helst?
Eller var dom kanske lika bra allihop?

Jag skulle föreslå Golden Time i Wien. Har varit på Artemis, Oase och Golden Time flera ggr.
Golden Time kostar 10 euro mer i inträde, men sen är priserna de samma. MEN, tjejerna är mycket trevligare, snyggare på golden time. Har inte haft en dålig upplevelse där. Många kommer från Ungern, Tjeckien. Tycker det är värt ett besök.
bosste
Citera
2014-06-16, 11:14
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosste
Jag skulle föreslå Golden Time i Wien...

Har läst en del bra om det stället, Men det ligger lite väl långt bort.
Inte denna gång men kanske senare..?
Citera
2014-06-16, 19:37
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Har läst en del bra om det stället, Men det ligger lite väl långt bort.
Inte denna gång men kanske senare..?

Om du vill ha GFE så åk till Mainhattan i Frankfurt. Oerhört underskattad FKK-klubb.
Bra utbud av tjejer. Jag var där en vanlig torsdag sist. 40 tjejer (mest GFE-typer)

Billigare än Golden Time - både när det gäller inträde (50 Euro före kl. 13 och 65 Euro efter kl. 13 på Mainhattan mot 90 Euro på GT) och priset för en halvtimme med en tjej (50 istället för 60 Euro).

Mainhattan har många tyska klienter (signal om god servicenivå) och ligger ganska centralt i Frankfurt.
Citera
2014-06-19, 19:38
Medlem
Kommer det inte någon trevlig längre recension? Har väntat länge nu!
Citera
2014-06-19, 23:30
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomaska
Kommer det inte någon trevlig längre recension? Har väntat länge nu!

Mannen, den finns ju som stolpeutin skrev, i en annan tråd, i Artemistråden.

(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)

dumskalle
Citera
2014-06-21, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Mannen, den finns ju som stolpeutin skrev, i en annan tråd, i Artemistråden.

(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)

....

dumskalle
Åh fan! Missat totalt! Tack!

Idiot
Citera
2014-07-08, 14:28
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Ein kleiner Bericht aus Frankfurt…

Jaha, Så har man då varit ute och yrat omkring på ett nytt äventyr.
En tvådagars till Frankfurt med dom båda lekplatserna Oase (fredag) och Sharks (lördag) i fokus.

Jag fortsätter att envisas med att åka bil istället för att flyga.
Det förenklar ju faktiskt en hel del med att ha egen bil med sig.

Visserligen kanske man blir lite trött och lite sliten efter alla körda mil, men det går rätt bra ändå.
Tyvärr var det cirka 23 mil längre att köra till Oase jämfört med Artemis men med något bättre trafik och lite färre vägarbeten och färre ”Stau” så tog det bara 1 timme och 25 minuter längre tid att ta sig dit än vad det gjorde till Berlin.

Anlände så till Friedrichsdorf och hotell Mercure klockan 14.00.
Sammanfattningsvis ett bra hotell, Kostade 54 euro per natt, Tyst och lugnt, Sov som ett spädbarn. Bra frukost, Glömde dock att sätta upp ”Bitte nicht stören” skylten på dörren första natten så städerskan ramlade in och väckte mig klockan åtta, men hon ramlade ju ut lika fort igen när hon insåg att det var någon där…

Efter incheckning begav jag mig så bort till Oase, drygt 10 minuter bort.
Min vägvisare TOMTOM råkade dock visa in mig på baksidan/köksingången av anläggningen, Det stod någon stor kraftig biff där som av minen att döma undrade vad i helvete jag gjorde där. Hoppsan! Not my fault…

Letade mig ut igen och fann så kundparkeringen som redan var ganska välfylld.
Lyckades klämma in mig mellan en vit Ferrari 599 och en stor fet Audi Q7.
(Inga dörruppkast här inte!!)
Det var tydligt att några besökare har mer deg i portmonnän än andra.
Där stod allt från dyra miljonbilar till en polskregistrerad rostig Skoda Octavia.
Reg. skyltar från både Tyskland, Frankrike, Italien, Polen och Ryssland och gud vet vad…

Redan när man öppnade bildörren kunde man höra glada skratt och vattenplask inne från ”leklandet”, Strålande sol från nästan en klarblå himmel, 29-30 grader varmt. Härligt!

Tassade så ned till entrén där det var lite kö, redan där i kön kunde man se den ena nakna tiopoängaren efter den andra gå förbi inne i lokalen, En del av dom stannade upp och tittade ut mot kön för att liksom ”besikta” oss nyanlända…
Redan nu fick jag ju problem att hålla Lilleman avslappnad, Försökte tänka på något tråkigt, såsom dammsugning t.ex…

Det blev snabbt min tur och jag fick överlämna mina 70 euro och fick en snabb förklaring om hur det hela går till, fast det visste jag ju redan.
P.g.a. värmen så valde jag att strunta i morgonrocken och köra handduk istället.
Det var nog 70 % av besökarna som gjorde så skulle det visa sig.

In med plånbok och telefon i värdeskåpet som låg precis innanför entrén och sen vidare ned mot omklädningen, Första intrycket var att det är en fräsch anläggning, Ungefär detsamma som Artemis vill jag påstå.

Tog mig så en sedvanlig dusch och begav mig sedan helt obeväpnad ut i vildmarken.

Gick upp och vidare till själva Bar lokalen (eller vad man ska kalla det) väldigt mörkt, ganska litet, Det såg först större ut än vad det är, men sen insåg man att man höll på att gå in i en spegel…
Slog mig ned i en soffa för ett tag bara för att spana in läget.

Några snyggingar kom fram och hälsade och presenterade sig, Jag tackade vänligen nej med motiveringen att jag nyss hade anlänt. Dom var inte på något sätt påstridiga.

Efter ett tag bestämde jag mig för att gå ut utomhus och titta.
Slog mig ned i en solstol vid poolen.

Skulle nog säga att det var runt 25 tjejer och kanske 35 killar i det totala räknat både inne och ute.

Låg där en halvtimme och bara tittade på allt ögongodis. Hade jag bara fått ligga där hela dagen och tittat och inte fått ha sex så hade det ända varit full valuta för inträdet.

Jag tackade nej till några tjejer som kom fram, bland annat en väldigt söt ung tjej som slog sig ned i mitt knä ett tag, presenterade sig som Brianka från Rumänien, extremt söt, Runt 160 cm lång, svart vackert rakt hår som gick någon dm ned på ryggen, Väldigt snygga naturliga bröst som tyngdlagen ännu inte hade hunnit påverka, En helt perfekt kropp med ett helt perfekt ansikte, Hon sa att hon var 18 år. När man ser en sån tjej här hemma så blir första tanken: Se men inte röra! Och den andra tanken blir att man önskar att man vore 18 igen… fast å andra sidan, Hade man varit 18 så hade man ändå inte vågat prata med en sådan snygging.

Jag tackade nej till hennes inbjudan eftersom jag inte ville känna någon stress, men när hon hade gått därifrån så sa min friska hjärnhalva: -Är du helt jävla dum i huvudet!

Nåja, Jag låg kvar där ett tag och spanade ut över ett par badande skönheter.
Det hann väl kanske gå 20-25 minuter när så Brianka kom förbi ännu en gång och satte sig på kanten av solstolen.

Den här gången tog min friska hjärnhalva kommandot och jag frågade om hon ville spendera en timme med mig och det ville hon ju så klart.

Sagt och gjort så gick vi till ett rum.
Brianka var underbart vacker att se på, Så förbannat söt alltså.
Det visade sig tyvärr att hon inte kysstes, men jag fick slicka henne vilket bara det var ett sant nöje.
Ja vi rullade runt där och avverkade lite olika ställningar, Det var nog den tajtaste kärleksgrottan som min Lilleman har fått besöka…

Men jag märkte ju att hon kanske inte var den mest erfarna tjejen, Hon var lite försiktig och trevande och hade kanske inte den bästa tekniken när hon sög, Hon verkade inte riktigt våga? men hon vägde å andra sidan upp alltihop med sitt utseende.

Vi låg där och rullade runt i sängen i 40-45 minuter, men jag kunde tyvärr aldrig komma, Svårt att slappna av… Men det gjorde ju faktiskt inget, det var helt underbart ändå.

Vi låg där sedan en kvart och bara pratade om både det ena och andra. När jag frågade henne så sa hon att hon bara hade jobbat med detta i tre månader och självklart som hon sa så var det ju enbart för pengarna hon gjorde detta, Hon sa att det hon tjänade här på tre timmar skulle normalt sett ta en hel månad för henne att tjäna ihop på ett vanligt jobb hemma i Rumänien…

Ja jag måste ju medge att det var lite tråkigt att höra henne berätta om hur det var i Rumänien.
Även om det aldrig direkt var några ledsna miner från hennes sida.

Vi avslutade vår timme och gick så till värdeskåpet och gjorde upp det ekonomiska.
100 euro.

Brianka får 10,5 av 10 för sitt utseende, Ruskigt söt.
Och hon får 7 av 10 för sin prestation. Lite blyg och lite osäker och inga kyssar.

Jag gick och tog en dusch och sedan tillbaka ut till poolen för att slappa.
Det hade nog tillkommit ett 15 tal tjejer och ett 10 tal killar under den senaste timmen.

Låg där cirka 1,5 timme i en solstol och gottade mig när en tjej kom fram och la sig ovanpå mig och gav mig ett par rejäla tungkyssar, rätt upp och ned utan ett ord, Bara ett stort leende.

En något mörhyad tjej som sedan presenterade sig som Alexandra från Serbien, Drygt 170 cm med krulligt mörkt röd färgat hår, nästan svart t.o.m., Något småfläskig runt midjan och lite hängig byst. Men ändå så pass sexig så Lilleman ställde sig i givakt under handduken, Ja hur fan ska man hindra honom när en naken kvinna ligger ovanpå och kysser?

Vi låg där och snackade lite och till slut kom jag ju tillfrågan om hennes ålder, Gissa sa hon och log…
Shit! Tänkte jag, Inte lätt. Du kanske ger mig en smäll om jag gissar fel sa jag, Nej då inte alls bedyrade hon… Hmm Kaaaaaaanske 29…..28 klämde jag fram och hon höjde genast armen som om hon skulle ge mig en örfil, Nooo what you say, säger hon samtidigt som hon ger mig en butter min. Jag är 23 säger hon och brister ut i ett stort leende.

Oj förlåt fick jag ju klämma fram samtidigt som jag flera gånger upprepade att hon är sexig och läcker.
Ja och dessutom så ger jag extremt bra blowjobs så kom nu så går vi sa hon och drog tag i min arm, Ja vafan tänkte jag, Hon kysser ju…

Vill du vara ute eller inne frågade hon. Ja ute vore ju häftigt tänkte jag.
Så det blev att vi gick upp för trappan och sängen där ovanför poolen. Lite halvt om halvt insynsskyddat men ändå full utsikt ut över poolområdet.

På väg upp för trappan när jag går bakom henne kan jag ju inte låta bli att lägga handen på hennes rumpa, Nice as säger jag, Yes twentynine years old säger hon och skrattar, I’m soooo Soooorry! säger jag åter igen för min felgissning om hennes ålder.

Hon är jävligt glad och skrattar och ler.
Vi tar plats i sängen och hon sätter genast igång med att suga, Och det är hon jäkligt duktig på.
Jag får avbryta henne efter bara typ 4 minuter.

Vi ligger och kysser någon minut innan hon trär på en kondom och ber mig knulla henne, Vi kör på i diverse olika ställningar och jag är nära flera gånger att komma och avbryter gång på gång, Jag vill verkligen dra ut på det.

När hon rider mig så frågar hon om jag vill köra analt, Men jag säger nej tack, Varför frågar hon, Nej det intresserar mig bara inte säger jag, Har du provat frågar hon, Nej aldrig säger jag…
Hon fortsätter dock att tjata och till slut så tänker jag, Ja va fan, en gång i livet så varför inte nu…?

Sagt och gjort, Vi kör lite analt och det är ju visserligen skönt men det känns ändå konstigt och lite udda. Vi kör några minuter men jag avbryter ganska snart för att inte komma.
Det var dyra minuter (analt=100 euro).

FORTSÄTTNING FÖLJER…
Citera
2014-07-08, 14:30
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Jag ber henne fortsätta suga och det gör hon ju så gärna, Hon är bra på det och efter någon minut så frågar hon om jag vill avsluta i hennes mun? You really know how to sell… säger jag och skrattar.
Yes of course säger hon och ler…
Okay go for it säger jag väl medveten om att hon kommer att debitera mig 250 euro för den här timmen, Kanske inte vad jag hade tänkt från början…

Hon hinner bara suga ett par tre minuter till innan jag exploderar hela jag men hon fortsätter att suga ytterligare någon minut tills det inte finns något mer att ta av, Ja jävlar.

I dom stunderna är det svårt att inte älska kvinnan hur hon än ser ut… Hon var en skön typ som visste vad hon gjorde, både när det gäller sex och när det gäller att plocka pengar.

Timmen är slagen och vi går och gör upp.
250 euro.
Alexandra får 7 av 10 i utseende.
Och 9,7 av 10 för sin prestation.
(Det är inte alltid dom snyggaste kvinnorna som ger det skönaste sexet, uppenbarligen)

Jag går ned och tar en dusch.

Klockan har hunnit komma fram till 20:00 ungefär och jag bestämmer mig för att gå till restaurangen och få lite mat i magen, stekt ”kartoffel”, diverse tyska korvar, lite sallad och någon typ av pannkaka med en massa ost i, helt okej mat för en hungrig varg på jakt.

Mätt och belåten går jag sedan och sätter mig i den stora jacuzzin vid restaurangen, Där mår man som en prins i det varma bubblande vattnet och på replängds avstånd går det hela tiden förbi en massa nakna skönheter, Några pekar på mig och gör tecken att komma, men jag orkar inte, ja bara skakar på huvudet och dom går vidare.
Jag sitter nog där en 30-35 minuter innan jag bestämmer mig för att kliva ur innan jag ser ut som en sån där skrynklig hundras från Kina…

Jag går iväg en runda, både ute och inne, tittar lite här och tittar lite där, På utomhusområdet ligger ett par längst bort i hörnet och har sex på gräsmattan, helt öppet.

Det har nu tillkommit ännu mer tjejer, Jag skulle nog uppskatta att det finns runt 80-90 tjejer totalt vid det här laget, Förvånansvärt många 10 poängare, till och med någon enstaka 11 poängare… Det såg jag nog ingen på Artemis?

Antalet killar vid den här tidpunkten är nog runt 70 stycken ungefär, uppskattningsvis.

Jag går och sätter mig där inne framför den stora bildskärmen som visar fotboll, Det är väldigt mycket folk där inne och riktigt trångt med tjejer, Väldigt mörkt, nästan för mörkt…
Jag hinner inte sitta många sekunder innan en vacker tjej sätter sig i mitt knä och ger mig en kyss.

Hon presenterar sig som Kristina från Rumänien, Jag glömmer fråga hur gammal hon är, men skulle nog gissa på 25 någonstans, Ljus hy, Smal och med en vacker kropp, ganska små bröst, Blont hår fast åt det lite mörkare hållet.
Vi sitter där och snackar några minuter när hon så frågar om vi ska gå iväg och ha kul.
Ja jag vet inte om jag är redo än? svarar jag, Min Vän där nere är död säger jag och pekar på Lilleman.

Inte då säger hon och öppnar upp handduken och böjer sig ned och börjar suga, Ja Lilleman vaknar ju omedelbart till liv och hon fortsätter att suga där i soffan i ett par minuter, Det underliga är att jag inte känner mig ett dugg generad trots allt folk runtomkring… Det är konstigt egentligen när jag tänker på det.

Vi gick så iväg till ett rum bredvid jacuzzin och avtalade en halvtimme utan något extra.

Hon gjorde det riktigt bra och vi körde det traditionella med diverse olika ställningar och hon gav ett helt okej blowjob men det var som jag misstänkte, det blev för tätt inpå, Jag kunde inte komma, Vi knullade intensivt i nästan 20 minuter innan jag la mig ned helt utmattad i sängen och sa stop och belägg.

Hon frågade om det berodde på henne att jag inte kunde komma, Men självklart inte svarade jag, Herregud, Du är fantastisk men jag är ingen maskin, jag behöver längre paus.
Synd sa hon…

Jag gav henne 50 euro + tio i dricks bara för att hon kämpade så förbannat hårt. Hon blev ju dyngsur av svett så som hon jobbade.
Kristina får 8,5 av 10 för både sitt utseende och sin prestation, En snygg tjej helt enkelt som gav mig det som jag hade förväntat mig.

Så blev det ännu en dusch.

Klockan hade väl hunnit bli runt 22:00 ungefär och jag gick upp och la mig i relax avdelningen, Dit in får inte tjejerna gå, Sköna mjuka svarta skinnsoffor där man lätt kunde somna, Det strömmade typ någon kinesisk instrumentell avslappningsmusik ut ur högtalarna på väldigt låg volym och dom stora glaspartierna ut mot poolområdet var helt öppna så en ljummen bris drog in.

Det var nog runt 24 grader varmt ungefär men det hade börjat duggregna lite smått så det var inte så mycket folk kvar utomhus.
Jag blev kvar där i soffan i säkert två timmar och halvsov, det var välbehövlig vila.

Klockan hade hunnit passerat midnatt när jag masade mig upp ur soffan och gick in en runda och tittade lite, Fullständigt smockfullt med folk och fler stod i kö på väg in i entrén.
Det gick knappt att vara där inne.

Gick ut en runda igen och i trappan på vägen upp mot poolområdet satt den otroligt söta Brianka på ett trappsteg och såg lite ledsen ut så jag slog mig ned bredvid henne och la armen runt henne och frågade hur det var, Du ser ledsen ut sa jag, No not really sa hon och gnuggade typ tårarna ur ögonen…

Jag satt där och höll om henne ett tag när hon plötsligen bara reste på sig och gick…
Jag undrar om hon verkligen var okej med vad hon gjorde här?

Jag gick dock tillbaka in till jacuzzin och kröp i där ett tag, Det var ganska trångt där i, Satt där ett litet tag och tittade på alla vackra brunbrända kroppar som spatserade förbi, Såg en vacker ljushårig skönhet som satt där vid ett bord och mest bara väntade, Hon verkade inte springa benen av sig.
Mötte hennes blick några gånger, men hon gjorde inga ansträngningar för att få mig ur jacuzzin så jag klev ur och torkade av mig, virade in mig i handdukarna och gick bort till henne.

Hon var så vacker så hon hade ingen anledning att jaga, Hon räckte fram handen, log och presenterade sig som Anna från Moldavien, Hon sa att hon var 23 år (Har jag för mig?)
Hon var drygt 170 cm och hade en välsvarvad kropp med små fina bröst. Precis lagom för en hand.

Hon föreslog att vi skulle gå till ett rum och självklart ville jag ju det, Det var inte många rum lediga att välja på så det blev tyvärr ett litet mörkt rum med en usel belysning.

Hon frågade vad jag ville ha och jag sa att vi tar en halvtimme utan något extra.

Sagt och gjort, Hon började ge mig en avsugning som var något av det bästa jag hade fått.
Absolut topp tre, Hon sög i 4-5 minuter och jag blev tvungen att stoppa henne för att inte explodera.
Jag sa till henne att det där var något av den bästa avsugning jag någonsin fått, Ja du kan få mer svarade hon med en gång…
Men jag sa att jag gärna ville ha sex också så vi körde lite missionären ett tag och sedan lite bakifrån.

Efter att ha bankat på henne bakifrån i ett par minuter kunde jag inte hålla igen längre.

Så det blev en kort session på bara 16-17 minuter men jag var nöjd och så också hon.

50 euro
Anna får 9 av 10 för sitt utseende och detsamma för sin prestation, Bortsett från avsugningen som hon levererade, den får 10,5 i betyg. Den avsugningen var rena rama himmelriket.

Klockan hade nu hunnit passera 01:30 och det blev en sista dusch för att sedan bege mig tillbaka till hotellet för lite välbehövlig sömn, Det skulle ju vara en dag bland hajarna i morgon också…

FORTSÄTTNING FÖLJER…
Citera
2014-07-08, 14:32
Medlem
Stolpeinochuts avatar
FKK SHARKS…

Blev så väckt på lördagsmorgonen klockan åtta av hotellstäderskan, men somnade om och vaknade strax efter 10:00, Duschade och tog mig ned till hotellets restaurang för lite frukost, där var det fullt ståhej. Ett gäng på ett 20 tal tyska bikers höll låda, Satt mig i ett hörn och fick i mig den frukost som behövdes för att vakna till liv…

Gick sedan upp till rummet igen och satt mig framför tv:n, kollade på text tv:n vad det skulle bli för väder, såg ju inte allt för lovande ut med regn och åska och 21-22 grader varmt.

Gick så ut till bilen och knappade in adressen till Sharks, 60 km ned till Darmstadt.

Kom fram runt klockan 12:00 och det var ju varmt och skönt med 27 grader när jag klev ur bilen.

Även här stod det en del fina dyra bilar parkerade men enbart reg. skyltar från Tyskland.
Och ingen Ferrari.

Gick in i entrén där det var folktomt, Kvinnan bakom disken hälsade på tyska och frågade hur det var.
Sorry ingen tyska svarade jag, Ahha sa hon och verkade nästan lite förvånad.

Hon förklarade på engelska hur det går till och bad om 65 euro.
Hon sa att hon för tillfället hade slut på nytvättade morgonrockar men om jag ville ha en så gick det bra att hämta en om en halvtimme men jag sa att det går bra med handduk, så jag fick två varma handdukar, VITA fräscha för en gångs skull. Det har annars varit vanligt med gula rejält urtvättade handdukar på både Artemis och Oase.

Jag gick in i omklädningsrummet som låg direkt till vänster från entrén, Omklädningsrummet och duscharna var inte på långa vägar lika fräscha som på Artemis och Oase.

Det påminde mest om en gymnastiksal i en gammal skola byggd på 70 talet och aldrig renoverat.
Och kundtoaletten (Bara 1st!) var riktigt ofräsch, Ostädad skoltoalett helt enkelt.

Nåja, Jag bytte om och tog en dusch för att sedan gå in i själva lokalen och där till höger fanns värdeskåpen dit plånbok och telefon förpassades.

Tog en runda i lokalen som skulle kunna varit en industrilokal om den inte hade varit så väl inredd som den var, Det var inte alls så tokigt faktiskt, En rejält stor bar mitt i lokalen med alla förfriskningar och sedan lite sköna soffor och bord utsprida lite överallt på bottenvåningen, allting väldigt fräscht och snyggt. Det fanns en liten ”Tv-hörna” med soffor och bord, som visade Formel 1 kvalet och fotboll.

Bortsett från toaletten så fick jag ett bra första intryck av anläggningen.

På ovanvåningen fanns en större pool med ljummet vatten, samt två stycken jacuzzis i vars ett hörn. Den ena jacuzzin verkade dock trasig? för den var alldeles iskall medans den andra var varm och go.
Det verkade rent och fräscht också där uppe.

Fanns också några grottliknande bås där uppe där själva nöjet kunde pågå, några helt öppna och några med möjlighet att stänga.
Där uppe fanns också en del soffor och solstolar utplacerade där man kunde relaxa i lugn och ro samt titta ut över folkhavet.

På bottenvåningen fanns det också en del rum lite här och där, det jag besökte var väldigt fräscht och snyggt inrett och framför allt ljust.

När man kom ned för den stora trappan från övervåningen fanns det en annan smalare trappa på andra sidan av lokalen, det var bland annat trappan upp till VIP utrymmet där man ju självklart inte kunde gå in men där uppe bredvid fanns väldigt många rum i en korridor, Dessa rum var dock inte speciellt mycket inredningsarbete nedlagt på. Mer enkelhet och en knarrande säng.

Jag gick vidare mot utomhusavdelningen, förbi den lilla restaurangen (endast 8 bord).

Där utanför satt det fyra större TV skärmar på väggen som också dom visade Formel 1 och fotboll.

Utomhusdelen var trevlig, Det hade nog varit där som jag hade spenderat dagen om inte om hade funnits.

Den store Farbror Allah hade nyligen startat smedjan och vänt upp och ned på vattenbaljan!
Det började precis regna och åska, ett hällregn utan dess like som sedan höll på i flera timmar med små korta avbrott. Det var dock nästan folktomt där ute hela dagen. Det var några hårdingar som badade i poolen under pågående regn, Jag var visserligen framme och kände på vattnet…
Men Brrrr, bara en isbjörn kunde älska det vattnet…

När jag anlände klockan 12 så var det väl kanske 10-12 tjejer i lokalen och ett 20-tal killar, Men det fyllde ju på mer och mer under eftermiddagen och kvällen och framåt klockan 20-22 var det nog cirka 65-70 tjejer på plats och 50-60 killar ungefär.

Dom hade DJ som spelade, Tydligen något som dom bara har på lördagar?
Det var riktigt trevlig stämning i lokalen. Dock extremt rökigt.

Jag började min tid i detta ”lekland” med att slappa i två timmar framför Formel 1 kvalet, Utomhus under taket i skydd från regnet.

Framåt runt klockan 14 bestämde jag mig för att det var dags att hitta en lekkamrat.

Gick en runda i lokalen och krockade med en tjej, Ja eller rättare sagt så ställde hon sig framför mig och började dansa, Hon var lång, över 180 cm, (Jag är själv 1,76) fast när hon plockade av sig skorna så blev hon bara 1,70.
Hon hade en smal kropp, smalt ansikte och enormt stora glasögon som påminde om flaskbottnar…
Hon hade typ Pippi Långstrump flätor på sidan, fast modell mindre, Hon såg ganska skojig ut, Jag fick intrycket av att hon skulle påminna om en ung skolfröken? Små fasta fina runda bröst.

Hon la armarna runt mig och kysste mig och frågade mig på tyska hur jag mådde, Kein Deutsch svarade jag och hon lät förvånad när jag sa att jag kom från Sverige.

Hon presenterade sig som Jessica från Rumänien och sa att hon var 23 år, Vi avtalade om en halvtimme och gick och upp till en ”grotta” där uppe bredvid jacuzzin.

Vi började med att bara hångla, långa djupa tungkyssar, Hon var över hela mig med sina läppar och sina händer, efter 5-6 minuter gick hon ned och börja suga, Och jag hade inget att klaga på i den behandlingen och vi fortsatte sedan i 69:an ett tag.
Hon trädde på en kondom och började rida och vi övergick sedan till alla dom andra ställningarna, Vi höll på där i 20 minuter och varierade när hon så frågade om jag hade svårt att komma…

Jo, jag var väl inte helt och hållet avslappnad för stunden…

Hon frågade om jag hade testat prostatamassage? (50 euro extra) Och det har jag ju aldrig gjort så hon övertalade mig att testa, (Jag är ganska lätt att övertala…)
Hon gick så lös med sitt finger samtidigt som hon sög, och jävlar i gatan vilken skön känsla som infann sig, Det tog bara ett par tre minuter innan jag skakade loss i en orgasm som jag sällan skådat och jag sprutade henne rakt upp i gommen…
Fast det verkade ju hon inte ha något emot trots att vi inte hade avtalat om det.

Hon fortsatte suga någon halvminut och när hon slutade så gick hon upp och försökte kyssa mig med all sperma kvar i munnen, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Nej! Tänk inte ens tanken flicka lilla!
Jag ryggade tillbaka och hon frågade om jag inte tyckte om att smaka? Nej för guds skull!
Fegis! sa hon och skrattade för att sedan spotta ut i ett papper…

Hon var en glad och skojfrisk liten skit och i det stora hela en väldigt bra upplevelse.

Det blev totalt 150 euro för den halvtimmen med CIM.

Jessica får 8 av 10 för sitt utseende.
Och hon får 9,5 av 10 för sin prestation, En glad och skojig tös och riktigt bra på det hon gjorde.

FORTSÄTTNING FÖLJER…
Citera
2014-07-08, 14:33
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Jag gick och tog en dusch och gick sedan upp till övervåningen och la mig i en solstol, Blev liggandes där cirka en timme för att sedan gå och simma i 20 minuter i poolen bredvid, Skönt och uppfriskande.

Gick sedan och satte mig i den varma jacuzzin, helt ensam i tio minuter tills en kille och en tjej kom och kröp ned bredvid och började hångla med varandra, Hon trädde på honom en kondom och började helt ogenerat att sakta rida honom där i poolen med mig bredvid…

Det blev lite svårt att veta vart jag skulle vända blicken i det läget…

Det såg ju förbannat underbart ut…

Jag klev ur jacuzzin för att lämna dom i fred och gick bort till andra änden och la mig i en solstol igen.
Men han inte ligga där så länge innan en tjej kom fram och också hon körde öppningsfras på tyska och frågade hur jag mådde. Även hon lät förvånad när jag presenterade mig och sa att jag inte var tysk…

Hon presenterade sig som Sellina (stavning?) från Makedonien, En kort smal tjej, mellan 1,55 och 1,60. Små fasta fina bröst. Fiiiiin solbränna.
Jag glömde fråga hennes ålder men gissar på 22-24 någonstans.
Vi snackade ett tag om både ditt och datt och hon verkade inte ha någon brådska, Hon frågade till slut om vi skulle gå iväg till ett rum?
Jag sneglade bort mot jacuzzin som hade blivit tom samtidigt som jag sa till henne att jag gärna skulle vilja spendera en timme med henne om hon har lust att börja i jacuzzin, Och det hade hon ju…

Vi kröp ned där i och hånglade loss med varandra, Vi hade aldrig sex där i men det var ändå ruskigt underbart att sitta där med henne och bara kyssas och smekas.

Efter drygt en kvart bestämde vi oss för att kliva ur och hon försvann lite snabbt in bakom en vägg i hörnet där bredvid jacuzzin och jag undrade vart i hela friden hon tog vägen så jag följde efter…

Där bakom fanns det ju två duschar som jag inte hade sett, Tog plats med henne under duschen och hon började tvåla in mig samtidigt som jag fick lov att tvåla in hela henne från topp till tå, Vi stod där sedan under duschen och tungbrottades ett tag med varandra, Underbart!

Vi gick sedan vidare bort mot en av dom mer öppnare ”grottorna” Bara ett tunt svart genomskinligt draperi hindrade insyn, Hon tog fram en kräm och bad mig smörja in henne och jag frågade var?
Everywhere! sa hon, Jag duschar så många gånger per dag så jag måste smörja in mig varje gång sa hon.

Jag skred till verket och gjorde ju som hon behagade… Vad annat?

Hon gick sedan ned och började suga och vi hade under en 20-25 minuter sex med varandra i diverse olika ställningar, Trots att jag var sprängkåt efter att ha tillbringat den första halvtimmen med henne i jacuzzin och duschen så kunde jag aldrig komma, konstigt nog…

Hon reste sig upp ur sängen och torkade av sig lite med handsprit och jag reste ju på mig jag också då och hon frågade, Vart ska du? Är inte timmen slut sa jag? Nej Nej, vi har 8 minuter kvar sa hon…
Hon hade ingen brådska… Vi låg där och snackade och kelade lite tills hela timmen var till ända.

100 euro.
Sellina får 8 av 10 för sitt utseende.
Och hon får självklart 10 av 10 för sin prestation.

Gick och tog en dusch och gick sedan och placerade mig i en solstol varvat med ett par dopp i poolen.

Började bli lite hungrig och gick ned till restaurangen.
Fick i mig en rejäl portion kyckling och ris med en god sås som såg ut som köttfärssås med någon typ av bönor och majs i, samt någon pastasallad med lax och champinjoner, Smakade helt okej, Där fanns också en massa goda bakverk, små tårtor och kakor.

Det krångliga var att det inte fanns något drickbart i restaurangen, Det fick man gå bort till baren och hämta och jag förstår inte varför både Oase och Sharks envisades med enormt små dricksglas, bara 2 dl, hälften så stora som på Artemis.

Nåja, klockan gick och den hade väl kommit fram till runt 22:00 när både Lilleman och jag började fundera på mer sex.
Tänkte för mig själv att den här gången ska jag ta den snyggaste tjejen jag kan hitta i lokalen, Jag gick runt i lokalen och tackade nej till flertalet 8 och 9 poängare.

Gick upp till övervåning och ställde mig vid räcket och blickade ut som en hök över folkhavet, Fick så syn på något av det vackraste jag sett, det satt en 12 poängare där nere vid baren, En helt perfekt solbränd kropp med världens vackraste ansikte, men hon var omsvärmad av killar och försvann lika snabbt som jag hade fått syn på henne.

Stod där en kvart och tittade och fick till slut syn på en annan riktigt jävla het snygging, också hon med en helt fantastisk kropp och ett helt underbart ansikte, Följde henne med blicken vart än hon gick, Till slut råkade våra blickar mötas när hon tittade upp mot övervåningen, Det tog inte så många sekunder innan hon sakta började gå uppför trappan och kom bort till mig.

Ursäkta jag kan inte sluta stirra på dig sa jag, Hon skrattade och sken upp i ett stort vackert leende från öra till öra.
Hon frågade vart jag kom ifrån och hon blev lika förvånad som dom andra när jag sa att jag kom från Sverige och inte var tysk…

Hon presenterade sig som Roxana, Jag glömde fråga var hon kom ifrån och om hennes ålder men jag gissar runt 22-26, Hon var så jävla läcker så mina ögon höll på att trilla ut.

(På Internat.sexguides forum för FKK Sharks så är det några skribenter där som beskriver henne som en kopia av Jessica Alba och den beskrivningen får jag säga ligger nära till hands.)

Vi gick iväg ner till ett rum där nere vid det stora fiskakvariet som sitter inbyggt i väggen, Ett ljust rum med enormt bra belysning och en massa tingeltangel i taket, Vi avtalade en halvtimme.

Hon började med att ge mig en skön avsugning i två minuter innan hon trädde på en kondom och började rida mig.
Det där med att rida kunde hon, VÄLDIGT bra teknik, Det är få av dom jag träffat som verkligen har den tekniken, Jag fick bromsa henne efter bara typ 3-4 minuter så jag inte skulle komma.

Ta mig bakifrån sa hon…
Jag började banka på där medans hon skrek att jag skulle knulla henne hårdare samtidigt som hon vände på huvudet och tittade mig i ögonen med sitt fantastiska leende.

Jag hann inte banka på i mer än 3-4 minuter innan det svartnade för ögonen och jag kom i en kraftig orgasm, Oj oj oj oj oj oj, Herre jävlar! Vilken snygging! Det gick rekordsnabbt. Vi var nog inte i rummet i mer än 12-13 minuter totalt.

50 Euro till Roxana.
Hon får 12 av 10 för sitt utseende, Snyggaste kvinnan jag har haft sex med.
Och hon måste ju därför få 10 av 10 för sin prestation.

GRYMT!

Gick knäsvag och tog en dusch och började fundera på om jag skulle lämna och åka till hotellet, men gick upp och la mig i en solstol ett tag och varvade åter igen en timme med några simtag i poolen.

Klockan hade hunnit bli runt 01:00 och jag sa till mig själv att nu får det vara nog, Jag går ned och tar en dusch och åker hem till hotellet.

På väg ned för trappan möter jag dock en snygging som ställer sig i vägen och ger mig en kyss, Vart ska du frågar hon på tyska, Ingen tyska svarar jag, engelska.
Hon frågar vad jag kommer ifrån och ännu en gång ser jag en förvånad blick.

Det verkar inte som att FKK Sharks är någon stor plats för utländska besökare, verkar vara tyskarnas klubb.

Hon presenterar sig som Martine från Ryssland, 27 år gammal, Hon är ju snygg, Mörkt blond, smal, runt 1,65 och jag börjar ju vela om jag verkligen SKA ge mig iväg…
Jag säger att jag ska åka hem till hotellet.
Nej, Det är en dålig idé säger hon och ler, kom med mig istället…

Ja det är inte svårt att övertala mig så jag bestämmer mig för att gå iväg med henne en halvtimme.
Vi blir tvungna att ta ett rum upp för trappan bredvid VIP avdelningen, vid den långa korridoren, ett enkelt spartanskt rum med en knarrande usel säng.

Hon börjar ju som traditionen bjuder med att hångla och ge mig en massa goa sköna härliga tungkyssar och sen övergår hon till att ge mig en skön avsugning och vi kör som vanligt i lite olika ställningar i en kvart ungefär, men jag känner att batteriet är tomt, Jag skulle nog kunna ligga där och pumpa hur länge som helst, Jag säger till henne att det är omöjligt att komma…
Jag hör mig själv säga något som jag aldrig trott att jag skulle säga: Jag-Har-Haft-För-Mycket-Sex…

Martine frågar då om det beror på kondomen att jag inte kan komma, Jag förstår först inte riktigt vad hon menar men hon frågar sen om jag vill köra utan kondom?
Vaginalt frågar jag förvånat?
Ja svarar hon.
Oh, No svarar jag, fortfarande väldigt förvånad.
Feels risky… svarar jag lite frågande, Jag vill ju inte vara taskig och påstå att hon skulle bära på några sjukdomar eller så…
Nej, jag tackar vänligen nej till det erbjudandet ovetandes om vad det skulle ha kostat.

Var inne i rummet med henne i 20 minuter och det var en bra session även om jag aldrig kom.

50 euro till Martine.
Hon får 9,5 av 10 för sitt utseende, snygg kropp, vackert ansikte.
Och hon får 8,5 av 10 för själva sexet. Helt okej prestation från hennes sida.

Ja det fick bli den sista omgången, Det blev sedan en sista dusch och sen 60 km tillbaka till hotellet för att sova, Även om det inte var speciellt enkelt att sova efter dessa två dagar…

Så med facit i hand… Vilken är den bästa FKK:n av ARTEMIS, OASE och SHARKS?
Svår fråga… Det är hugget som stucket, Kanske något fler yngre tjejer på OASE och SHARKS jämfört med ARTEMIS, Men mer silikonbrudar på ARTEMIS för den som gillar det.
Jag såg inte många silikontuttar på SHARKS.
Men min personliga favorit blir nog kanske ändå SHARKS, Synd att utomhusavdelningen regnade bort…
Nja jag rankar dom nog SHARKS, OASE, ARTEMIS… men det är VÄLDIGT tajt i mellan dom.

Tack från mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in