2017-04-05, 23:11
Medlem
Fiskmuskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge-Mund
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?

Jo jag ingår nog i den kategorin faktiskt. Ju kåtare han blir desto kåtare blir jag.
Citera
2017-04-06, 05:27
Medlem
Tuvtramps avatar
Jag tror det är rätt vanligt faktiskt(?), min tant är rätt..... underlig har jag märkt för hon går järnet igång på "hårda tag" & förnedringssex något jag själv... tja? inte är initiativtagare till iaf kan man säga.

Smisk, stryptag, fula ord, gagballs, fisting & hårda tag med buttplugg's ect har jag aldrig sysslat med tidigare men nu börjar man vänja sig!
Frågan är om man kan gå tillbaks till "ordinary"-sex sen?
Citera
2017-04-27, 09:49
Medlem
petite1997s avatar
Som svar på din fråga; JA! Tror det ligger i vår natur, hos kvinnor. Män ska vara äkta män, dom som bestämmer, dominanta.
Citera
2017-04-27, 15:10
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petite1997
Som svar på din fråga; JA! Tror det ligger i vår natur, hos kvinnor. Män ska vara äkta män, dom som bestämmer, dominanta.

Ja, du och jag vill ju att mannen skall vara den som är dominant vid sex. Men det finns faktiskt kvinnor som i raka motsats till oss tar alla initiativ. Mannen har inget att säga till om. Men precis som vi tjejer vill ha en dominant man vid sex finns det killar som gillar dominanta tjejer.
Citera
2025-02-19, 17:39
Medlem
Älskar att bli hårdknull, har flera märke på min kropp efter "pappa" som gör att jag känner hans makt över mig även när jag inte är med honom. Han har våldtagit mig och jag kan själv onanera och inte kolla på porrn utan tänka på när han gjorde det. Han är så himla duktigt. Guld att ha hittat honom!!
Citera
2025-03-13, 18:30
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enlatintjej
Älskar att bli hårdknull, har flera märke på min kropp efter "pappa" som gör att jag känner hans makt över mig även när jag inte är med honom. Han har våldtagit mig och jag kan själv onanera och inte kolla på porrn utan tänka på när han gjorde det. Han är så himla duktigt. Guld att ha hittat honom!!
Antar att du menar CNC Rape Play och inte de facto våldtäkt?
Citera
2025-03-17, 15:29
Medlem
Japp
Citera
2025-03-27, 14:53
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enlatintjej

Älskar också (blå)märken och få flashbacks från när min partner använt mig så som den behagar. Kan få mig ett gott leende på läpparna på jobbet, bussen eller på ICA när jag tänker på det.

Gillade även när nästa gick igång på att jag hade märken från den första och ville fortsätta.
Citera
2025-03-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Antar att du menar CNC Rape Play och inte de facto våldtäkt?
De facto våldtäkt är ju kvinnors absolut största fantasi, sexuella dröm rent allmänt så..
Gör det större skillnad vad de menar?
Citera
2025-04-06, 23:25
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
De facto våldtäkt är ju kvinnors absolut största fantasi, sexuella dröm rent allmänt så..

Klart det är skillnad på teori och praktik. I dina fantasier får du ju göra vad fan som helst, i praktiken så gäller lagen.

CNC/Rape play föranleds av en diskussion om gränssättning och safe words och har då ett samtycke medans en defacto våldtäkt saknar samtycke. Så lagligt vs olagligt gör rätt stor skillnad..
Citera
2025-04-09, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Klart det är skillnad på teori och praktik. I dina fantasier får du ju göra vad fan som helst, i praktiken så gäller lagen.

CNC/Rape play föranleds av en diskussion om gränssättning och safe words och har då ett samtycke medans en defacto våldtäkt saknar samtycke. Så lagligt vs olagligt gör rätt stor skillnad..
Nej?
Topic är inte vad som är lagligt av vad jag kan läsa, utan om kvinnor gillar hårda tag..

Inte heller CNC eller rapeplay är direkt topic
Men eftersom kvinnor tänder på riktig våldtäkt går det ju ut i ett här.

O det gör de definitivt, oavsett vad lagen säger.
Det stannar inte vid att fantisera om våldtäkt för kvinnor.
Kvinnor åker till fängelser för att ligga med dömda kvinnomördare, våldtäktsmän

Kvinnor ber om att bli strypta o kvävda i sängkammaren etc

Som asexuell finner jag det obegripligt förstås.
Citera
2025-04-09, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Jag tror verkligen inte du bör ägna dig åt sådana aktiviteter i sänghalmen.
Det man inte begriper ska man hålla sig ifrån sa någon klok farbror. Kan ha varit F. Andersson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in