2014-12-05, 01:52
Medlem
Didajdidajdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Jaså, för hårt?

Jag såg 1 min av det kanske, och ja.
Finns säkert de som gillar sådant också, själv är jag påtok för oerfaren för att INTE bli skrämd av det där.
Citera
2014-12-05, 08:14
Medlem
velmas avatar
Hade man tagit bort vattenlekarna hade det känts som hemma ungefär. Är livrädd för att drunkna så det där är absolut inte idealet.
Citera
2014-12-05, 17:46
Medlem
Didajdidajdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av velma
Hade man tagit bort vattenlekarna hade det känts som hemma ungefär. Är livrädd för att drunkna så det där är absolut inte idealet.

Jag tycker det var jättebrutalt. Om D/S ska fungera för mig, så ska det vara tydlig njutning från båda parter. och precis som du sa, dränka någon lite? Alltså... Jag tycker i princip hela scenariot var jätteosexigt (Asförbannad man som fokuserar på att göra henne illa och drogad (?) kvinna som inte verkar njuta alls) och kunde inte mer än att skumma igenom en del av innehållet och kanske såg 1 minuts material totalt. Nae, inte min kopp te alls.
Citera
2016-04-10, 09:25
Medlem
vissa tänder på det andra inte
Själv tycker jag det är det bästa som finns om det görs på RÄTT sätt det handlar inte om att smiska och knulla jättehårt som nått djur...
Det gör bara ont och är inte ett dugg sexigt dock är det så vanligt bland killar. Svårt att hitta dominanta killar som är bra is ängen
Citera
2016-04-10, 09:48
Medlem
ekzvs avatar
Tanken på att bli hårt knullad gör mig kåt, men smisk är inte riktigt min smak.

Jag gillar inte att bli hårt knullad irl men att han pumpar på snabbt gör så att jag sprutar. Men det är inte skönt.

Men stryptag, och bli dragen i håret gör mig extremt kåt irl och i fantasin. Men det är få killar som jag har varit med som gillar det :/

Älskar när de tar om mina höfter i doggy och pumpar på

Hade gärna testat på att bli bunden, och använda ögonbindel, handbojor mm
Citera
2016-04-12, 21:06
Medlem
Buffymyloves avatar
Jag gillar det. Men inte om motparten gör det för att han tror att det förväntas, utan han ska verkligen tända på det. Jag är rätt liten, lätt samt vig att slänga runt så det gör att det blir naturligt hårt.
Citera
2016-05-16, 17:39
Medlem
wasabi84s avatar
Jo tack men kan oxå plötsligt ta över... Jag gillar att ha kontroll annars och är stark,orädd och har temperament.

Hade gärna velat prova med en rutinerad man men mu tlig förnedring kan bli farligt.. Exploderande rent av..
Citera
2016-06-19, 08:59
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge-Mund
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?

Nej jag njuter inte ett dugg av sådant. Det är för mig direkt avtändande och minsta obehag dödar all min lust på sekunden.

Älskar däremot spänning med relationer och endel tabun. Växlar gärna mellan undergiven och dominant när allt handlar om njutning utan något fysiskt eller psykiskt obehag. Det skall kännas tryggt och ändå spännande på samma gång för mig.
Citera
2016-06-19, 09:55
Medlem
Här är en till tjej som gillar't. Lite lätta örfilar gör susen, inte så att det blir blåmärken kanske men det ska hetta till liksom. Ett stort plus om killen tar mig hårt också, samtidigt. Synd att killar inte har 4 armar för då kunde han ju kunna göra allt på samma gång; ta strypgrepp på mig, smiska och ha ett fast grepp om mina höfter medan vi knullar doggy-style (min favoritställning).
Citera
2016-06-19, 10:49
Medlem
vitapumpss avatar
Hårda tag kan ibland vara upphetsande. Lite örfilar och hårddragning och även smisk på stjärten kan då och då ge en särskild upphetsning. Men det finns gränser. Jag vill inte bli fullständigt blåslagen. Önskar inte få blåtiror, så att jag får som en del tjejer ursäkta mej med att jag ramlat i en trappa eller gått på en lyktstolpe eller trampat på en räfsa i trädgården.Inte heller vill jag få så mycket smisk på stjärten att jag inte kan sitta på mitt jobb. Inte heller få märken i fejset som jag förgäves måste försöka dölja med smink .
Citera
2016-06-19, 21:51
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?

Smisk? Det är ju bara löjligt, om det inte är på rigtigt Och i så fall är det jag som gir smisk..!
Senast redigerad av TantRossin 2016-06-19 kl. 21:54.
Citera
2016-06-19, 21:53
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:

Smisk? Det är ju bara löjligt, om det inte är på rigtigt Och i så fall är det jag som gir smisk..!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in