2013-12-09, 15:43
Bannlyst
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?
Citera
2013-12-09, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inge-Mund
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?
När ska ni lära er att alla inte tänder på samma sak?
Citera
2013-12-09, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
När ska ni lära er att alla inte tänder på samma sak?
nej men generellt så kanske det är så? det är det jag håller på att forska i här!
Senast redigerad av Inge-Mund 2013-12-09 kl. 15:53.
Citera
2013-12-09, 15:59
Bannlyst
Citat:
nej men generellt så kanske det är så? det är det jag håller på att forska i här!

Generellt så blir det auotomatiskt lite hårdare tag både från kvinnan och mannen när både är apkåta, man suger tag i varandra på ett annat lite mer våldsamt sett, endel honor klöser med naglarna det är hett för stunden men svider dagen efter.

Så rent generellt så gillar nog båda könen hårdare tag när dom är ordentligt kåta!
Citera
2013-12-09, 16:01
Bannlyst
Citat:
Fast "generellt så kanske det är så" fungerar inte om argumentet är "alla gillar olika".
Citera
2013-12-09, 16:05
Bannlyst
Citat:
Fast "generellt så kanske det är så" fungerar inte om argumentet är "alla gillar olika".
jag letar efter den så kallade "röda tråden"! förstår du mig bättre då?
Citera
2013-12-09, 16:10
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
jag letar efter den så kallade "röda tråden"! förstår du mig bättre då?
Du kommer ju givetvis få väldigt riktade svar då du ställer frågan i just BDSM-forumet.
Citera
2013-12-09, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Du kommer ju givetvis få väldigt riktade svar då du ställer frågan i just BDSM-forumet.
ok,jag skulle valt sex allmänt
Citera
2013-12-09, 16:22
Medlem
Ja jag gillar hårda tag och få mycket smisk. Även nån bitchslap i ansiktet beroende på killen.
Men gillar själv att bestämma, speciellt när man rider killen så är det skönt och styra i sin takt, hårt så killen får lite ont osv
Citera
2013-12-10, 05:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl
Ja jag gillar hårda tag och få mycket smisk. Även nån bitchslap i ansiktet beroende på killen.
Men gillar själv att bestämma, speciellt när man rider killen så är det skönt och styra i sin takt, hårt så killen får lite ont osv
så härligt det låter!
Citera
2013-12-10, 16:06
Medlem
ChampLads avatar
Citat:

Fast jo... Generellt så gillar män fitta.
Citera
2013-12-10, 16:11
Medlem
Katzyns avatar
Men hur ska ett fåtal individuella svar kunna ge dig en bild av vad som gäller generellt? Dessutom känns ditt forumval som att du söker en särskild sorts svar och bara är ute efter att på sämsta flashbackmanér bevisa en tes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in