2013-12-10, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Men hur ska ett fåtal individuella svar kunna ge dig en bild av vad som gäller generellt? Dessutom känns ditt forumval som att du söker en särskild sorts svar och bara är ute efter att på sämsta flashbackmanér bevisa en tes.
detta om forumsval har jag tidigare yttrat mig om och skrivit att det blev fel! och undersökningar görs på detta vis vad nu det än handlat om, slumpvalda personer på stan (Flashback) får svara på en fråga! och sedan drar man en slutsats av de samlade resultatet, svårare än så är det inte med statistik
Citera
2013-12-10, 18:33
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge-Mund
detta om forumsval har jag tidigare yttrat mig om och skrivit att det blev fel! och undersökningar görs på detta vis vad nu det än handlat om, slumpvalda personer på stan (Flashback) får svara på en fråga! och sedan drar man en slutsats av de samlade resultatet, svårare än så är det inte med statistik

Egentligen bör man väl ha olika grupper för annars så får du ju bara svar från en specifik grupp.

personligen tror jag att "många" kvinnor gillar att bli dominerade i sängen, det brukar dock vara mer av den mjuka arten alltså, känslan. Så man behöver inte massor med utrustning, göra si eller så utan som sagt att kvinnan får känslan av att bli "ägd". Kan helt enkelt handla om att hålla i henne på ett specifikt sätt. tror inte de vill få ett kok stryk dock.
Citera
2013-12-10, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Egentligen bör man väl ha olika grupper för annars så får du ju bara svar från en specifik grupp.

personligen tror jag att "många" kvinnor gillar att bli dominerade i sängen, det brukar dock vara mer av den mjuka arten alltså, känslan. Så man behöver inte massor med utrustning, göra si eller så utan som sagt att kvinnan får känslan av att bli "ägd". Kan helt enkelt handla om att hålla i henne på ett specifikt sätt. tror inte de vill få ett kok stryk dock.
Jo det är den misstanken jag har burit med mig under lång tid, och här med för en gång skull försöka reda upp det hela och få ett klart bevisat svar!!<7bevis
Citera
2013-12-10, 20:29
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Eh jo.
Citera
2013-12-10, 21:45
Medlem
eradicos avatar
Jag tror knappast att du kommer få vettiga svar av den anledning att frågan är helt åt helvete. Vissa tjejer gillar dominans, andra tänder bara på vanilj. Av de som tänder på dominans är det långt ifrån alla som gillar att vara den undergivne. Tjejer är, även om du inte tycks inse det, individer.
Citera
2013-12-10, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Jag tror knappast att du kommer få vettiga svar av den anledning att frågan är helt åt helvete. Vissa tjejer gillar dominans, andra tänder bara på vanilj. Av de som tänder på dominans är det långt ifrån alla som gillar att vara den undergivne. Tjejer är, även om du inte tycks inse det, individer.
njaaa där har du interiktigt helt rätt serdu!
Citera
2013-12-14, 22:03
Medlem
Statistik....hur man frågar, vilka man frågar och hur många man frågar har ju viss, för att inte säga all, betydelse
Citera
2013-12-15, 07:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Billy_Butt
Statistik....hur man frågar, vilka man frågar och hur många man frågar har ju viss, för att inte säga all, betydelse
jo men jag "kastar" ut frågan helt spontant!! så de som vill säga sitt får göra det! för eller emot!! precis som SIF
Citera
2013-12-26, 01:55
Medlem
Citat:
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?

Jag älskar hårda tag, då killen knullar en riktigt hårt och snabbt. Däremot föredrar jag inte att bli slagen. Älskar att stöna högt och att visa lite vem det är som bestämmer. Men ser min killensom huvudpersonen som bestämmer haha.
Citera
2013-12-26, 04:12
Medlem
Inget smisk. Däremot gillar min kille det när han nästintill tvingar mig till sex, jag gillar det också men har även hänt att det blivit så att han har tvingat mig till det när jag inte ville velat. Sist så hade jag just kommit ur duschen när han bara puttar ner mig mage först i sängen och tryckte ner mig och höll fast mig. Gjorde rätt ont med och han tände bara mer på det pga man föröskte göra motstånd(Lycka till när jag väger sådär 49 kg och är 1.55m lång..).
Citera
2013-12-27, 03:21
Medlem
Docklands avatar
Citat:
är det så att tjejer rent naturligt ska vara underlägsna under sexakten, blir ni kåta av att killen är lite tuff och njuter ni av att bli hårt knullade med inslag av smisk?

ca 37% kvinnor tycker om att bli dominerade.
Citera
2013-12-27, 12:24
Medlem
Älskar när min kille är dominant o smiskar min putande stjärt. Love it!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in