2013-12-23, 22:56
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Enligt mig är det inte sannolikt att en "hora" plötsligt skulle bli trogen en enda partner men visst det är fullt möjligt, tro mig jag vet vad jag snackar om har sett tillräckligt många exempel på motsatsen

Men vad säger då att en kille som legat runt skulle vara trogen?
2013-12-23, 23:08
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Men vad säger då att en kille som legat runt skulle vara trogen?
Det här finns det statistik på, det är mest kvinnor som är otrogna det är helt enkelt lättare för kvinnor att vara otrogna (knulla ja/nej?)

För övrigt så är det inte det som tråden handlar om, det är mycket lättare för kvinnor att acceptera sexuellt bagage hos sin partner. Många kvinnor som kan ha överseende med eventuella snedsteg eller prostituerade men dem ser däremot mycket mer allvarligt på det om det är känslomässig otrohet, vilket man kan förstå
2013-12-23, 23:12
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Det här finns det statistik på, det är mest kvinnor som är otrogna det är helt enkelt lättare för kvinnor att vara otrogna (knulla ja/nej?)

För övrigt så är det inte det som tråden handlar om, det är mycket lättare för kvinnor att acceptera sexuellt bagage hos sin partner. Många kvinnor som kan ha överseende med eventuella snedsteg eller prostituerade men dem ser däremot mycket mer allvarligt på det om det är känslomässig otrohet, vilket man kan förstå

Du svarade inte på min fråga.

Och att det finns tillförlitlig statistik (som är seriös) när det gäller otrohet är jag ytterst skeptisk till.

Och att det är lättare för en tjej att få sex är helt enkelt en myt. En myt som har vuxit till en sanning här på flashback.
2013-12-25, 13:00
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Du svarade inte på min fråga.

Och att det finns tillförlitlig statistik (som är seriös) när det gäller otrohet är jag ytterst skeptisk till.

Och att det är lättare för en tjej att få sex är helt enkelt en myt. En myt som har vuxit till en sanning här på flashback.
Självklart så finns det otrogna män också men jag tror inte det är lika vanligt som jag har förklarat. Det är knappast några problem för en tjej att få sex hur tänkte du nu? bara parkera sig i baren och säga ja/nej
2013-12-25, 13:46
Medlem
Citat:
Självklart så finns det otrogna män också men jag tror inte det är lika vanligt som jag har förklarat. Det är knappast några problem för en tjej att få sex hur tänkte du nu? bara parkera sig i baren och säga ja/nej
För kvinnor gör det ingen skillnad om mannen vänstrat med en prostituerad eller en annan kvinna, det är lika problematiskt i båda fallen eftersom sveket är ett faktum och tilliten bortblåst. Och det är en liten del av alla kvinnor som kan parkera sig i baren och bara behöver säga ja eller nej. Kvinnor blir också avvisade av män de vill vara med.
2013-12-25, 13:50
Medlem
McCarthy01s avatar
Jo jag har sett för många exempel på detta. Jag är ju gammal i gamet men hade en gång några ungdomar som var hemma hos mig och festade. Det var två tjejer och två killar, och de växlade mellan varandra hela tiden. Jag tyckte det var äckligt rent ut sagt.

Men det är tidens tecken, man kan inte göra så mycket åt det.
2013-12-25, 16:05
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
För kvinnor gör det ingen skillnad om mannen vänstrat med en prostituerad eller en annan kvinna, det är lika problematiskt i båda fallen eftersom sveket är ett faktum och tilliten bortblåst. Och det är en liten del av alla kvinnor som kan parkera sig i baren och bara behöver säga ja eller nej. Kvinnor blir också avvisade av män de vill vara med.
Nej det är inte lika problematiskt om det inte är en känslomässig relation, män är oftast otrogna pga att de inte får sina sexuella behov tillfredsställda hemma. det förstår kvinnor det är därför det t.ex är lättare att förlåta otrohet med en prostituerad än med t.ex. sekreteraren på jobbet

Kvinnor som inte får napp i baren kan regga sig på body contact och få tusentals svar men visst det kanske inte alltid är drömprinsen som tar kontakt

Men du har rätt, otrohet är dåligt i vilket fall, jag menade inte att det var bra
2013-12-25, 16:20
Avslutad
Jag förstår inte. Är det fel att idka något som är gratis (om man inte har dåliga gener) och dessutom skönt? Lite som att ligga i hängmattan en varm sommardag.
2013-12-25, 16:23
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Jag förstår inte. Är det fel att idka något som är gratis (om man inte har dåliga gener) och dessutom skönt? Lite som att ligga i hängmattan en varm sommardag.
Låt säga att du sitter på något som är väldigt värdefullt och eftertraktat. Vad tror du händer om du ger bort det gratis till vem som helst som råkar komma förbi? tror du att värdet ökar?
2013-12-25, 16:29
Medlem
Citat:
Låt säga att du sitter på något som är väldigt värdefullt och eftertraktat. Vad tror du händer om du ger bort det gratis till vem som helst som råkar komma förbi? tror du att värdet ökar?

Det är alltså inte skönt för dig att ha sex i sig.

Det som är skönt är om du får inbilla dig att det bara är du som fått stoppa kuken i just den här fittan.

Du kan alltså inte njuta av att bli avsugen av någon som gör det bra om hon gjort det förut?

Hellre en klumpig nybörjare än en som vet vad hon gör alltså.

Ja käre tid.
2013-12-25, 16:29
Avslutad
Citat:

Att kalla kvinnor för horor för att dom har en liberal syn på sex och närhet tycker jag diskvalificerar dig helt och hållet från att hålla en seriös diskussion. Människor är inga antikviteter.
2013-12-25, 16:41
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Att kalla kvinnor för horor för att dom har en liberal syn på sex och närhet tycker jag diskvalificerar dig helt och hållet från att hålla en seriös diskussion. Människor är inga antikviteter.
Jag är osäker på vad du menar med "liberal syn på sex" men promiskuösa spermahinkar är inte bra vare sig för män eller kvinnor det är det som tråden handlar om, du behöver inte hålla med

vi är inte på aftonbladet så vi behöver inte köra med nyspråk och omskrivningar och istället skriva vad vi faktiskt menar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in