2013-12-08, 18:18
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Och det där är bara något som är jäkligt skevt och som tur är börjar det försvinna mer och mer. Även om det är mycket jobb kvar.

Bara åt det ena hållet. Att kvinnorna själva i stor utsträckning låter sig bäddas/jaga förhållanden med dessa män - och därmed direkt bidrar till situationens varande - är såklart en infallsvinkel som aldrig näms. Det är därför man inte kan ta er feminister på allvar.
2013-12-08, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Om svenska tjejer är "horor" så är svenska män också det då både män och kvinnor tenderar att ligga runt en hel del. Det är dock fel att använda ordet hora då det betyder att man tar betalt för sexet och tjejerna ger en knappast pengar för att gå hem till en och knulla efter en kväll på krogen.
Eller så får de dåligt betalt? 2 drinkar, 1 stor stark och 1 gratis taxiresa
2013-12-08, 18:21
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Men om ett par knullar så är det alltså bra och positivt att den kåta killen gör det men det är dåligt och negativt att den kåta tjejen gör det? Ska killen egentligen köra en handtralla istället då?
Nej det gäller bara tillfälliga sexuella förbindelser
2013-12-08, 18:22
Bannlyst
Män är biologiskt starkare än kvinnor. Män styr världen, män är onda.

Utradera oss från planeten, är nog den enda lösningen.
2013-12-08, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Nej det gäller bara tillfälliga sexuella förbindelser
Men om en tjej och en kille blir kåta på varandra på krogen och åker hem och sliter av varandra kläderna så är det positivt att han knullar av hjärtans lust men negativt att hon gör det?

Så hon borde egentligen sitta med benen i kors på soffan och vara en fin flicka istället medan han får gå in i badrummet och runka?
2013-12-08, 18:29
Medlem
FemSolos avatar
Fråga: Vad rent moraliskt är skillnaden mellan en tjej som ligger med killar bara för att det är skönt (eller FÖRHOPPNINGSVIS kommer vara skönt) versus en kille som gör detsamma? Är uppriktigt nyfiken. Och snälla, tänk nu lite längre än "Öhhh... dä ba ä så". För om "dä ba ä så", så berätta varför det är och ska vara så. Samt vad det är bra för.
2013-12-08, 18:30
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Men om en tjej och en kille blir kåta på varandra på krogen och åker hem och sliter av varandra kläderna så är det positivt att han knullar av hjärtans lust men negativt att hon gör det?

Så hon borde egentligen sitta med benen i kors på soffan och vara en fin flicka istället medan han får gå in i badrummet och runka?
Problemet om hon hoppar i säng med honom första kvällen är att killen kommer ha svårt att lita på henne i ett förhållande eftersom hon var så "lätt", om hon däremot är fina flickan och killen får jobba lite så kommer han lita mer på henne. Jag tror det här är allmänt känt bland tjejer som dejtar seriöst men vad vet jag , jag träffar mer den andra sortens flickor
2013-12-08, 18:32
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemSolo
Fråga: Vad rent moraliskt är skillnaden mellan en tjej som ligger med killar bara för att det är skönt (eller FÖRHOPPNINGSVIS kommer vara skönt) versus en kille som gör detsamma? Är uppriktigt nyfiken. Och snälla, tänk nu lite längre än "Öhhh... dä ba ä så". För om "dä ba ä så", så berätta varför det är och ska vara så. Samt vad det är bra för.

För en kille är det en prestation att knulla, det är det inte för en tjej. Så enkelt är det
2013-12-08, 18:50
Medlem
TrustNoOne86s avatar
@Munsprutet

Vad är det för en sjuk och snedvriden kvinnosyn du har? Ja blir sned över hur dum i hövvet du e.
Ja tänker inte offra tid för å diskutera detta, bara påpeka hur bäng du är.

Gör istället som ditt Flash-nick är om du är så arg på kvinnor, håll dig till killar å ta sprutet i munnen istället å håll käft..
2013-12-08, 18:51
Medlem
Sichtis avatar
Värst är feta kvinnor. En gång på krogen stötte en fet tjej på mig. Tog fram en kondon och viskade i mitt öra att jag fick sätta på henne på dass på krogen.

Feta kvinnor lever som om det vore deras sista tid på jorden. Svenska i alla fall.
2013-12-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Problemet om hon hoppar i säng med honom första kvällen är att killen kommer ha svårt att lita på henne i ett förhållande eftersom hon var så "lätt", om hon däremot är fina flickan och killen får jobba lite så kommer han lita mer på henne. Jag tror det här är allmänt känt bland tjejer som dejtar seriöst men vad vet jag , jag träffar mer den andra sortens flickor
Du tror inte att en tjej som vill ha ett one night stand för att hon vill knulla nån i helgen vill just bara knulla? Varför skulle hon inte göra det då? Sex är ju skönt ju?
2013-12-08, 19:11
Medlem
"Hororna" är ju de bra tjejerna. De andra som säger att de bara har legat med 1-2 personer vill bara göra sig viktiga. Kolla på mig jag är så duktig för att jag säger NEJ trots att min slida säger JA. Tror de att de ska få ett pris eller vad är det frågan om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in