Citat:
Ursprungligen postat av
Gilgamesh.
Kommer att få ett boende genom bostadsgarantin denna vecka. Vad kan jag förvänta mig? Har inga problem med att bo med andra men det vore bra om boendet inte låg för långt bort från universitetet.
Antingen bra eller anus. Jag hade SJUKT tur med mitt akutboende förra terminen. Fick bo hos ett par i 50-års åldern som jag kom väldigt bra överens med, kommer fortfarande över på middagar ibland

Men vad jag hört så kan det även vara typ, "du får bo på min soffa i min trånga 1a." Oftast det sistnämda.