Citat:
ni som fått lägenhet via öbo, hur många poäng har ni haft?
eller har ni använt garantin?
Jag, som nyantagen vid universitetet nu, har över 420 poäng, hade drygt 400 när jag anmälde intresse, och blev erbjuden en bostad vid Studentgatan. Har dock ej fått avtalet än; väntar fortfarande på att ÖBO ska skicka det.