Då du har fått TRE fungera så borde Wifog fungera då de går i deras nät och har deras inställningar. Eller vad är det du inte får fungera?
Jag använder APN: data.tre.se
När jag försöker att fylla på i webbläsaren på adress ads.prod.wifog.com så kommer det bara upp kunde inte ansluta. På Opera så händer det inget. Jag kumed komma in på påfyllnings sidan men då kunde jag inte ladda videon.
Det är en Blackberry Bold 9000 med Blackberry OS 5
Jag använder APN: data.tre.se
När jag försöker att fylla på i webbläsaren på adress ads.prod.wifog.com så kommer det bara upp kunde inte ansluta. På Opera så händer det inget. Jag kumed komma in på påfyllnings sidan men då kunde jag inte ladda videon.
Det är en Blackberry Bold 9000 med Blackberry OS 5
Om browsern Google Chrome är tillgänglig på din enhet så testa den-hade problem med att ladda videosnuttarna på påfyllningssidan via firefox men i Chrome funkade det minns jag.
Jag förstår inte varför man vill använda något man vet kommer driva tjänsten i graven.
Så jäkla besvärligt är det inte att trycka igång reklamen. Jag har rent av gjort det till en principsak att faktiskt titta på vart reklamklipp minst en gång. Det är väl här problemet ligger. De 4-5 olika reklamsnuttarna går runt runt, och blir fort enformiga... Så att se dem fler gånger blir inte aktuellt, man startar dem i ett bakgrundsfönster, och leker vidare.
B!
De är på väg att bli uppköpta av ett konkursmässigt företag. Verkar mycket lurt! Ett företag (Forestlight) som säger sig sakna resurser för att driva sin egen verksamhet skulle alltså köpa upp Wifog???
Man får alltså 5 aktier i ett konkursfärdigt bolag som nyss genomgått rekonstruktion, och vars fordringsägare fick skriva ner sina fodringar med 75% för att överhuvudtaget få några pengar, för 2 av sina aktier i ett företag som hävdar sig ha en omsättning på 3 miljoner, och ett eget kapital på 10. Jag vet inte, rent instinktivt låter det som ett dåligt byte, men jag har inga aktier att byta med, så det kan kanske kvitta...
B!