Citat:
Ursprungligen postat av dxdp
Jag bodde över två år med delad dusch och för det mesta såg det bra ut. Men, det beror på vilka människor det är som bor i korridoren. Så vitt jag vet är sexrumskorridorer vanligast på rackarberget, förr kunde man se hur många rum det är i korridorerna -- kan man inte det längre?.
Nej det är precis det jag saknar, jag vill gärna veta hur många rum det är i korridorerna utan att behöva kontakta Dombron, inte för att det spelar någon stor roll då jag är glad om jag får en bostad, men mest som kuriosa.
Förlåt om jag är tjatig, men det är ganska viktigt för mig med vägglössen. Myror har mindre betydelse då de inte suger mitt blod och då det inte bosätter sig sängar och dylikt.
Så ni som bor i Flogsta kan ärligt säga att ni inte har hört talats om vägglöss förrän den artikel -
http://www.ergo.nu/nyheter/20101117-lortigt-i-flogsta-hoghus - jag länkade tidigare i tråden? Det verkade ju på citatet som att vägglöss var ett återkommande fenomen i Flogsta då Heimstadens representant sade att det sker "några gånger om året".