2010-08-09, 18:40
Medlem
Drog i mig lite till, fick väl i mig 1 dl igår, blev ett mysigt men aningen svagt rus. Har inte fått några som helst biverkningar konstigt nog, vilket är skönt förstås. Hur länge bör jag vänta tills jag tar resten av flaskan, med tanke på toleransen?
Senast redigerad av VV 2010-08-09 kl. 18:44.
Citera
2010-08-09, 23:06
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VV
Drog i mig lite till, fick väl i mig 1 dl igår, blev ett mysigt men aningen svagt rus. Har inte fått några som helst biverkningar konstigt nog, vilket är skönt förstås. Hur länge bör jag vänta tills jag tar resten av flaskan, med tanke på toleransen?
Toleransen ökar SNABBT och REJÄLT, om jag minns rätt. Jag kan dock inte ge specifika instruktioner gällande det andra.
Senast redigerad av Lurvelpajsaren 2010-08-09 kl. 23:17.
Citera
2010-08-11, 07:50
Medlem
Jag drog i mig cirkus 1.5 dl cocillana igår (5 mätkoppar á 30 ml), och detta var helt utan tolerans. låg i sängen, flummade och tittade på film och somnade runt 3 snåret. Igår mådde jag inte dåligt på något sätt. Tyckte det var väldigt skönt att somna. Däremot vaknade jag redan nu, och i vanliga fall hade jag sovit 5h till. Och så kräktes jag alldeles för en minut sen.

And thats my experience of the cocillana. Måste säga att det är ju inte direkt värt det om jag dessutom ska få svårt att bajsa idag
Citera
2010-08-11, 13:49
Medlem
SkinnyFistss avatar
Jag har lite samma erfarenhet som Tjackaren, testade första gången igår. 90ml.
Eller visst var det värt det. Hade det himla mysigt och idag är det inte SÅ farligt.
Men jag åt ingen middag igår. Tryckte i mig någon banan och en kopp te, och idag har jag väldigt svårt att få i mig frukost. Det känns som att magen helt enkelt inte vill släppa in någonting, trots att den borde vara mer eller mindre tom.
Så min fråga är helt enkelt hur länge det här och den hårda magen håller i sig. Lyckligtvis är jag ju inte egentligen hungrig heller, men jag är spinkig som det är och skippar helst inte för många måltider.
Citera
2010-08-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Jag har lite samma erfarenhet som Tjackaren, testade första gången igår. 90ml.
Eller visst var det värt det. Hade det himla mysigt och idag är det inte SÅ farligt.
Men jag åt ingen middag igår. Tryckte i mig någon banan och en kopp te, och idag har jag väldigt svårt att få i mig frukost. Det känns som att magen helt enkelt inte vill släppa in någonting, trots att den borde vara mer eller mindre tom.
Så min fråga är helt enkelt hur länge det här och den hårda magen håller i sig. Lyckligtvis är jag ju inte egentligen hungrig heller, men jag är spinkig som det är och skippar helst inte för många måltider.
Hade inga problem som helst efter 2dl.
Är olika från person till person men jag tror du kan äta och vara lugn
Citera
2010-08-15, 23:10
Medlem
Psychoramas avatar
Har ingen tollerans på opi och har nyss fått i mig 25ml cocillana och 5 citodon. Det är väl en ok blandning i dessa doser?
Citera
2010-08-16, 12:05
Medlem
Satanazists avatar
Förstår mig inte riktigt på alla som gnäller så mkt för smaken ju, hällde precis i mig en redig sup och jag tycker det påminner lite om gottepåse. \m/\m/
Citera
2010-08-21, 21:14
Medlem
Lilabanans avatar
Har en slemmig hosta och ibland gör det också ont i halsen, som en rivande, torr känsla. Är detta rethosta?
Citera
2010-08-22, 19:58
Medlem
Tr0bles avatar
Jag tog en del sub i fredags och undrar om det skulle blockera effekten ifall jag skulle ta Cocillana ikväll?
Citera
2010-08-22, 20:13
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Har en slemmig hosta och ibland gör det också ont i halsen, som en rivande, torr känsla. Är detta rethosta?
Rethosta är just torr hosta, så är den slemmig är det inte rethosta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rethosta
Citera
2010-08-24, 01:32
Medlem
SkinnyFistss avatar
Går det att göra något åt illamåendet, förresten?
Citera
2010-08-24, 11:39
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Går det att göra något åt illamåendet, förresten?
Fin avatar!

Ja, köp Postafen receptfritt på Apoteket och ta dessa 30 min innan Cocillanan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in