2010-11-17, 18:54
Medlem
Tjenare, undrar lite om tolerans. Förra torsdagen tog jag 5mg ketogan, på fredagen 5mg ketogan och 100mg tradolan. På lördagen blev det ca 70ml Cocillana och dagen efter alltså söndagen tog jag 95ml cocillana. Jag undrar om jag kan ta 90ml cocillana idag(onsdag) eller har jag byggt upp en tolerans?

Hur länge bör jag isåfall vänta? Till helgen?
Citera
2010-11-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Tjenare, undrar lite om tolerans. Förra torsdagen tog jag 5mg ketogan, på fredagen 5mg ketogan och 100mg tradolan. På lördagen blev det ca 70ml Cocillana och dagen efter alltså söndagen tog jag 95ml cocillana. Jag undrar om jag kan ta 90ml cocillana idag(onsdag) eller har jag byggt upp en tolerans?

Nånn som vet ? Vill gärna ta ikväll.
Citera
2010-11-20, 21:35
Medlem
Citat:
Nånn som vet ? Vill gärna ta ikväll.
va utan några dagar iställe sen tar du igen. Tänk på magen lätt att bli förstoppad av skiten.. inte så jävla kul och sitta och pressa på muggen.
Citera
2010-11-24, 14:54
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:

also av de lilla har du nog inte byggt upp någon tollerans om du inte "brukar" göra så så de e bara att köra på!
Citera
2010-11-26, 00:55
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SektionF
Ställer en följdfråga av ren nyfikenhet; Går det att administrera Cocillana rektalt?

Om ja, hur stor skillnad är det på biotillgängligheten jämfört med oral användning?

Jag kunde inte svara på det då, men svaret har dykt upp flera gånger i tråden.

Nej det går inte, personer har försökt utan vidare resultat, i bästa fall har de upplevt ett rus över huvud taget.

/ OBSK!
Citera
2010-12-02, 15:37
Medlem
moshomaniacs avatar
Hej en vän till mig påstod att han hade klunkat i sig cocillana för någon dag sedan när han var förkyld och detta gjorde mig såklart väldigt intresserad. Han är dock ingen brukare själv och jag har bara sagt att jag rökt braj "ett par gånger" så det finns ju risk att jag sabbar hans uppfattning av mig och att han kommer tro att jag är en dödsknarkare . Det jag undrar kort och gott är om det är värt att chansa på att fråga om han skulle kunna fixa nån dl åt mig?

Den enda liknande drogen jag har tagit är krypton som jag gillar rätt mycket men hur är skillnaden i ruset mellan dessa två? Är det kanske bäst att fortsätta hålla sig till kryptonet?
Citera
2010-12-03, 17:46
Medlem
Tjena! Jag drack 70ml cocillana för exakt 24 timmar sedan, och har tänkt att dra ut och festa. Bör det vara några problem? Känns inte som det ens finns risk för andningsdepression nu??
Citera
2010-12-05, 19:43
Medlem
Laxbolls avatar
En fråga, kan ha kommit upp tidigare.
Som jag förstått det sitter effekten i flera timmar?
Om man tar en tröskeldos, märks det att man är påverkad av något?
Har aldrig använt opiater och undrar därför hur man blir.
(inte effekten den har jag förstått, utan om de märks utåt sett)
Hur mår man dagen efter?
Citera
2010-12-08, 14:56
Medlem
Glisseurs avatar
Hur lång tid tar det innan Cocillana går ut ur kroppen helt? Intog cirka 6cl vid 19-tiden igår-kväll och ikväll ska jag dricka alkohol. Jag är 183cm lång och väger 73kg.
Citera
2010-12-08, 18:09
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxboll
En fråga, kan ha kommit upp tidigare.
Som jag förstått det sitter effekten i flera timmar?
Om man tar en tröskeldos, märks det att man är påverkad av något?
Har aldrig använt opiater och undrar därför hur man blir.
(inte effekten den har jag förstått, utan om de märks utåt sett)
Hur mår man dagen efter?
Ja det sitter i cirka 4-6 timmar. Varierar lite beroende på hur mycket du hävt i dig men en tröskeldos ligger runt 4-6. Kände mig fortfarande lite degig idag även ifall jag tog igår, hade väldigt lätt att somna (tog typ 3 tupplurar) och kände mig degig. men det kan vara placebo, vad vet jag.
Citera
2010-12-11, 16:35
Medlem
Laxbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Ja det sitter i cirka 4-6 timmar. Varierar lite beroende på hur mycket du hävt i dig men en tröskeldos ligger runt 4-6. Kände mig fortfarande lite degig idag även ifall jag tog igår, hade väldigt lätt att somna (tog typ 3 tupplurar) och kände mig degig. men det kan vara placebo, vad vet jag.

Men märks det utåt sätt att man är påverkad av nåt?
Citera
2010-12-12, 12:52
Medlem
gravs avatar
Förlåt redan nu ifall detta har tagits upp..
Men bästa sättet att få detta utskrivet, vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in