2010-03-22, 18:22
Medlem
bland dom mest underskattande opiater

ja dricker numera upp en hel flaska direkt då den lilla , får aldrig mer av min läkare , hämtar ut 5-6 per år kanske , soft o långt rus mycket mer en tramadol o kodein tycker ja , mer likt oxycontin som ja också tar ofta , vi snackar inte iv nu utan oralt där e ju oxycontin oslagbar har ju tagit över crack nu nästan så jävla många som käkar oxy i usa men d e jobbigt att tända av på , för mej jobbigare en heroin , e mer likt metadon vilket ja också tycker e jobbigt att tända av på
Citera
2010-03-24, 09:47
Medlem
Kilins avatar
Det står på innehållsförteckningen på flaskan att de innehåller 96% etanol, är etanol i detta fall synonymt med vanlig alkohol?
Isåfall skulle cocillana innehålla 96% sprit, kan det stämma?
Citera
2010-03-24, 10:28
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilin
Det står på innehållsförteckningen på flaskan att de innehåller 96% etanol, är etanol i detta fall synonymt med vanlig alkohol?
Isåfall skulle cocillana innehålla 96% sprit, kan det stämma?

Den innehåller bland annat 96 procentig etanol. men flaskan har inte en volym av 96 % etanol.. Detta såg rörigt ut men hoppas du fattar.
Citera
2010-03-24, 10:44
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
this is good stuff

drack du allt på en gång? jag har försökt få i mig mer än 1dl någon gång så men det går bara inte, mår illa bara av att tänka på den där tjocka äckliga smörjan.
Men håller med om att det helt klart ger ett schysst rus om man väl får i sig en bra dos, är alldels utmärkt att ha när man ligger sjuk hemma.
Citera
2010-03-24, 13:13
Medlem
Kilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansiktsvarg
Den innehåller bland annat 96 procentig etanol. men flaskan har inte en volym av 96 % etanol.. Detta såg rörigt ut men hoppas du fattar.

Jo jag hajjade nu när jag tänkte efter lite o läste mer noggrant
Tack för svaret ändå, så man inte hann berätta att den var till 96% del ren sprit till folk i hopp om att "leka duktig" haha
Citera
2010-03-24, 13:45
Medlem
Torden32s avatar
Alltså, är jag den enda som tycker om smaken? Visserligen har jag aldrig druckit några enorma mängder och fått ut något rus av det. Men de ggrna man fått det utskrivet har man blivit glad för att man får något gott att dricka :E
Citera
2010-03-29, 20:12
Bannlyst
Det står ju att man ska skaka flaskan innan användning. Delar sig "morfinet" med de övriga ingredienserna och isåfall, vilken del av flaskan ?
Citera
2010-04-01, 14:09
Medlem
Sashquatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torden32
Alltså, är jag den enda som tycker om smaken? Visserligen har jag aldrig druckit några enorma mängder och fått ut något rus av det. Men de ggrna man fått det utskrivet har man blivit glad för att man får något gott att dricka :E

Håller helt och hållet med. Bra mycket godare än de flesta hostmediciner
Citera
2010-04-01, 14:33
Medlem
Zeliciouss avatar
Hatar skiten, fy fan vad vidrigt det är. Fick det utskrivit när jag var sjuk. När jag blev bättre provade jag att få ett rus av det.. Blev förstoppad i 3 dagar och spydde istället.
Citera
2010-04-01, 14:48
Medlem
GTFO--s avatar
Tyckte inte det smakade speciellt illa de första gångerna. Men efter en vild kväll och alldeles för mycket av det goda mår jag dåligt bara av att tänka på det och kommer aldrig mer dricka det.
Citera
2010-04-05, 23:54
Medlem
mrsQs avatar
Personligen tycker jag inte det är värt det.
Mår alldeles för illa dagen efter av en liten dos med Cochillana som inte ens är speciellt rusgivande.

Nej fy, tacka vet jag Sub :P
Citera
2010-04-08, 09:43
Medlem
fan har legat och hostat hela jävla natten knappt fått nån sömn. har bara kunnat sova upprätt i soffan vilket inte blev mycket sovande. Så har man fan haft cocylana i skafferiet hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in