2009-11-15, 17:46
Medlem
Stormis84s avatar
Kan man dricka Cocillana-Etyfin om man käkar antabus?
Citera
2009-11-19, 19:07
Medlem
Moakers avatar
Tjenare körde cocilana för några timmar sen. 1.5dl tror jag att de var. Kan man köra tjack utan problem?
Citera
2009-11-19, 19:25
Medlem
Paroxyzms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
Tjenare körde cocilana för några timmar sen. 1.5dl tror jag att de var. Kan man köra tjack utan problem?

Jag tror inte att det borde innebära några problem. Kolla bara på Lepheton som innehåller både etylmorfin och efedrin... Nog för att det är en jävla skillnad på tjack och efedrin, men ändå...
Citera
2009-11-19, 19:28
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paroxyzm
Jag tror inte att det borde innebära några problem. Kolla bara på Lepheton som innehåller både etylmorfin och efedrin... Nog för att det är en jävla skillnad på tjack och efedrin, men ändå...

Haha vill bara inte att de ska keffa upp ruset eller att något skumt ska hända haha kan vänta tills imorgon annars..
Citera
2009-11-19, 19:33
Moderator
Tystnads avatar
Cocillana-Etyfin ja sådant har man ju i stående i kylsskåpet.
Dock är det just mot hosta och inget annat.

Fattar inte hur ni kan svepa i er så mycket utan att bli dåliga i kistan .
Tycker man får känningar i magen ofta efter man tagit denna medicin

Däremot stämmer det att man får en skön känsla i kroppen ,i alla fall i början för sedan blir man avänd .
Citera
2009-11-19, 19:39
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker

Har blandat opiater med tjack själv och tyckte att det blev för jobbigt för hjärtat.
Du kan pröva, tar du inga monsterdoser så är det lugnt men du kommer känna att hjärtat tar lite stryk.

Har även prövat lephton och redan där kändes det i hjärtat! Då förstås i doser större än 1dl.
Citera
2009-11-19, 19:53
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Har blandat opiater med tjack själv och tyckte att det blev för jobbigt för hjärtat.
Du kan pröva, tar du inga monsterdoser så är det lugnt men du kommer känna att hjärtat tar lite stryk.

Har även prövat lephton och redan där kändes det i hjärtat! Då förstås i doser större än 1dl.

Ok ok! får väll se hur de går men de var ett bra tag sen så lär ju vara lugnt haha! Tack så mycket för snabba svar.
Senast redigerad av Moaker 2009-11-19 kl. 19:56.
Citera
2009-11-20, 22:09
Medlem
MADs avatar
Drack 80 ml Cocillana en kväll för några år sedan. Otroligt trevligt att ligga i sängen och kolla på TV. Dock kändes det som om hela halsen blev förlamad. Kunde knappt lyft på huvudet. Dagen efter så var jag otroligt törstig och illamående.
Hade möte på jobbet på morgonen och var så dålig att jag kräktes i papperskorgen. Har för mig att jag skyllde på matförgiftning.
Citera
2009-11-22, 01:26
Medlem
typ hur lång tid efter intag kommer ruset?
Citera
2009-11-22, 03:00
Medlem
Dyngraukmans avatar
Jag tycker ruset kommer efter 20-30 minuter, och då blir det som en "hit" typ som när man tar e...Ikväll tog jag iaf 3 klunkar cocillana på 4a folkisar och 4 starköl och helt plötsligt blir man helt jävla fantastiskt social och skön som FAN i kroppen....oj vad jag önskar att jag hade en liter i kylen just nu som man kunde ta några väl valda kvällar, typ som en shot...vore inte alls dumt...

I aprove of this messages...Cocillana är NICE!
Citera
2009-11-24, 17:54
Medlem
måste fan ha tagit alldeles för lite (någonstans 30-50 ml, ville ju inte köra slut på hela flaskan) känner ju helt klart av det men inte riktigt särskilt mycket "rus" mest trötthet och den bekanta klådan sitter med ett glas vin också för att förhoppningsvis boosta lite iaf.

EDIT: är det vanligt att ruset sitter i såhär kort tid(typ 1h) eller är det för att jag käkade?
tram är ju så jävla nice, speciellt retard, det sitter ju i så jävla länge. tyvärr är matlusten typ minus 300% och man får tvinga i sig mat med samtidiga kväljningar som man får dölja för att folk inte ska kolla snett.

EDIT2: aj, jag har lite ont i magen nu.
Senast redigerad av Mr.Dee 2009-11-24 kl. 18:50.
Citera
2009-11-24, 19:07
Medlem
Helvete vad ont det gör, finns det något bra att dämpa med? (förutom mer opioider som finns men jag spar helst på dem)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in