2010-01-17, 01:04
Medlem
smokey.the.bears avatar
Är det möjligt att extrahera ethyl-morfinen ur vätskan på något sätt?
Citera
2010-01-17, 17:46
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Är det möjligt att extrahera ethyl-morfinen ur vätskan på något sätt?

Ja, har läst att det ska gå att koka upp den på något sätt, så att man slipper alla annan skit i medicinen. Hur man gör däremot det vet jag inte, du får söka runt.
Citera
2010-01-20, 23:45
Medlem
RFalks avatar
ja tog ca 0.5 dl, och hade svårt att äta dagen efter(första gången ja tar i annat än medicinskt syfte) och mådde riktigt illa, jämförbart med en jävla bakfylla!
Hade även kraftiga problem att skita, men ja tror att de spelade in att ja tagit 10ml (för hosta) 3-4 gånger dagligen i 4 dagar, men ja säger nog såhär, blir inte en större dos någon mer gång iaf! (inte på ett tag iaf^^, ni vet ju hur de brukar bli
Citera
2010-01-25, 22:46
Medlem
kurdos avatar
Skall bli intressant att se ifall jag får ett rus. Har tidigare gått på tramadol och är lite härdad. Tror ni jag känner nått av 80ml cocillana? tog det nyss
Citera
2010-01-25, 23:40
Medlem
kurdos avatar
Grabbar ja behöver lite hjälp, kliar som FASIKEN och hela min överkropp inklusive ansiktet är illrött, va i helvete ska jag göra?
Förklara också gärna vad det beror på?
Citera
2010-01-25, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kurdo
Grabbar ja behöver lite hjälp, kliar som FASIKEN och hela min överkropp inklusive ansiktet är illrött, va i helvete ska jag göra?
Har du öht. läst i trden? Opiat-klåda. Går över. Ofarligt.
Citera
2010-01-26, 08:13
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdo

Det går över. Mitt tips är att inte tänka på det, och känner du att det börjar klia lite någonstans, klia inte mer då. Så som jag upplever det så börjar det klia genom att man själv kliar på det stället, de senaste gångerna har det inte alls börjat klia för mig, för att jag helt enkelt struntat i det. Annars ta någon slags antihistamin (Lergigan t.ex).
Citera
2010-01-26, 23:53
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Vad är bäst att späda cocillan med? utan att Personen i råga märker? Vatten?
Citera
2010-01-27, 01:57
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Vad e grejen med cocillana? Tryckt i mig nån dl känner inenting..
Citera
2010-01-27, 02:47
Medlem
FizzyWhomacks avatar
HUr lång tid ska det ta innan det kickar egentligen? HAr ruckit mer äne n dl och käkat ikto och zopiklon...
Cocillana =
Citera
2010-01-27, 03:30
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
HUr lång tid ska det ta innan det kickar egentligen? HAr ruckit mer äne n dl och käkat ikto och zopiklon...
Cocillana =

Hög tolerans kanske? Ingen aning. Dra i dig en halv DL till och se om du känner något.
Citera
2010-01-27, 04:08
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hög tolerans kanske? Ingen aning. Dra i dig en halv DL till och se om du känner något.
Gjorde det är rätt väck, vet inte om det är flödder eller cocillana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in