2010-01-27, 05:09
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Gjorde det är rätt väck, vet inte om det är flödder eller cocillana.

Gött!

Om du tar det igen, gör det på tom mage, alltså när du vaknar eller något, och kom ihåg att skaka flaskan innan du slänger i dig det.
Senast redigerad av Risplockarn 2010-01-27 kl. 05:11.
Citera
2010-01-27, 14:43
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Gött!

Om du tar det igen, gör det på tom mage, alltså när du vaknar eller något, och kom ihåg att skaka flaskan innan du slänger i dig det.
Jag skakade nu, men hur viktigt är det egentigen.
Citera
2010-01-28, 08:14
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Jag skakade nu, men hur viktigt är det egentigen.

Jag tror att mycket av innehållet lägger sig på botten om man inte skakat före, om etylmorfinet gör det har jag ingen aning om, men det står ju på flaskan att den skall omskakas före användning.
Citera
2010-02-01, 22:50
Medlem
lillaliljas avatar
Hallå!

För en tid sedan så var jag insjuknad i lunginflammation, varpå jag fick cocillana utskrivet, då använde jag det endast i medicinskt syfte. Kände att man blev ganska avslappnad och seg.

Ett tag efter detta tänkte jag prova igen, efter att jag hade frisknat till. Tog ca 30 ml, efter en stund fick jag sjukt ont i magen ! Var tvungen att gå till muggen och stoppa fingrarna i strupen

Nu är jag återigen sjuk, och tog igår en rekommenderad dos (ca 10 ml) ungefär klockan 10. Vid 12-1 någon gång började det gå över, så jag tog en dos till. Detta fick samma effekt som förra gången, det var bara att gå och spy. Är jag överkänslig eller går denna fruktansvärda smärta över efter ett tag? Har den någon skadlig verkan på kroppen (tänker då främst på att det är 96% etanol i)?

Funderar på om jag ska ta en ordentlig dos nu på en gång och försöka härda ut, men är det värt det?

Tacksam för svar
Citera
2010-02-02, 10:52
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilja
Hallå!

För en tid sedan så var jag insjuknad i lunginflammation, varpå jag fick cocillana utskrivet, då använde jag det endast i medicinskt syfte. Kände att man blev ganska avslappnad och seg.

Ett tag efter detta tänkte jag prova igen, efter att jag hade frisknat till. Tog ca 30 ml, efter en stund fick jag sjukt ont i magen ! Var tvungen att gå till muggen och stoppa fingrarna i strupen

Nu är jag återigen sjuk, och tog igår en rekommenderad dos (ca 10 ml) ungefär klockan 10. Vid 12-1 någon gång började det gå över, så jag tog en dos till. Detta fick samma effekt som förra gången, det var bara att gå och spy. Är jag överkänslig eller går denna fruktansvärda smärta över efter ett tag? Har den någon skadlig verkan på kroppen (tänker då främst på att det är 96% etanol i)?

Funderar på om jag ska ta en ordentlig dos nu på en gång och försöka härda ut, men är det värt det?

Tacksam för svar
Du kanske har lättare att få kramp i gallväggarna än andra. Morfinderivat har denna nackdel hos endel folk. Då bör du heller inte testa Kodein eller Morfin. Jag brukade få ont i magen också. Men inte sådan smärta som du talar om. Utan bara ont, samt att det gick över efter ett tag. Har inte använt Cocillana på länge nu så vet inte hur min kropp reagerar i dagsläget.
Citera
2010-02-02, 22:47
Medlem
Caacrinolaass avatar
Antabus och Cocillana funkar ikke eller?
Citera
2010-02-02, 23:41
Medlem
lillaliljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Du kanske har lättare att få kramp i gallväggarna än andra. Morfinderivat har denna nackdel hos endel folk. Då bör du heller inte testa Kodein eller Morfin. Jag brukade få ont i magen också. Men inte sådan smärta som du talar om. Utan bara ont, samt att det gick över efter ett tag. Har inte använt Cocillana på länge nu så vet inte hur min kropp reagerar i dagsläget.

Tack för ett bra svar! Har inte provat något annat än cocillana, däremot har jag tyckt att morfin verkar vara riktigt trevligt. Men nu vet jag att jag bör nog hålla mig undan för det
Citera
2010-02-03, 16:36
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Antabus och Cocillana funkar ikke eller?
Antabus + Alkohol, you do the math.
Citera
2010-02-05, 11:56
Medlem
smokey.the.bears avatar
Ställer frågan igen...

Är det någon som vet hur man extraherar ethyl-morfinet från cocilanan.
Citera
2010-02-06, 01:35
Medlem
ExplainThisBullshits avatar
Jävla bullshit och Kalleanka-drog!

Ni som får rus måste vara de värsta jävla småflickorna världen skådat.

Jag har dragit hela flaskan efter otrolig rethosta tillsammans med en förebyggande antihistamin-tablett och jag känner inte ett smack.

Jag går annars igång rejält på 2 till 300 mg Tramadol.

Det här var den värsta sörjan jag varit med om, nu måste man ringa husdoktorn och klaga imorgon. Vafan finns det för mer starkt mot halsont och rethosta som HJÄLPER!?
Citera
2010-02-06, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExplainThisBullshit
Jävla bullshit och Kalleanka-drog!

Ni som får rus måste vara de värsta jävla småflickorna världen skådat.

Jag har dragit hela flaskan efter otrolig rethosta tillsammans med en förebyggande antihistamin-tablett och jag känner inte ett smack.

Jag går annars igång rejält på 2 till 300 mg Tramadol.

Det här var den värsta sörjan jag varit med om, nu måste man ringa husdoktorn och klaga imorgon. Vafan finns det för mer starkt mot halsont och rethosta som HJÄLPER!?

Nu när jag druckit detta skräp, blir det farligt om jag tar ett gäng Mogadon (Nitrazepam) alltså.

Tänkte hjälpa sömnen lite iomed att denna naturmedicin är verkningslös.
Citera
2010-02-06, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Ställer frågan igen...

Är det någon som vet hur man extraherar ethyl-morfinet från cocilanan.
Köp ett packet med Tramadol istället, ethyl-morfinet verkar vara någon form av socialdemokratisk nödårs-historia utan egentlig effekt. Varför laborera med sånt när Tramadol är gratis i princip.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in