2009-08-17, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
500/2.5=200
betyder inte det att det krävs 200 ml alltså 2 dl för att komma upp i dödsriskdoser? Tycker jag inte är extremt mycket om medel/stark ligger på lite över 1 dl.

Jo det låter ju skumt.
Citera
2009-08-17, 21:50
Medlem
henkishs avatar
Jag drack lite mer än 1dl cocillana-etyfin vid ett tillfälle och kommer aldrig i hela mitt liv göra om det. Jag fick extrem klåda över hela kroppen, ville nästan bokstavligt talat slita av mig skinnet. Jag vart illröd på flera delar av kroppen och extremt varm, kändes som jag hade hög feber. Senare kom illamåendet och allt slutade med att jag låg i duschen med kallt vatten på och spydde som en gris. efter ett bra tag med kall vatten och spyor började jag må bättre dock jag skulle inte rekommendera att ta cocillana-etyfin i rus-syfte. Dock så vet jag inte om jag fick en alergisk reaktion eller liknande.
Citera
2009-08-17, 22:10
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Allt "spöar Tramadol" det är ett jävla preparat som borde förbjudas.

Hehe min hund fick Tramadol.. Funderar på att sno en.. Hur är det?
Citera
2009-08-17, 23:57
Medlem
RallyRallys avatar
Går det att blanda ut med vatten så att det inte syns att man har tagit lite? Eftersom det är morsans och hon skulle börja undra om halva flaskan försvann...
Citera
2009-08-18, 00:33
Medlem
Vafan, alla här verkar ogilla smaken . Jag tyckte den var skitgod och slickade glatt i mig allt i måttglaset
Citera
2009-08-18, 01:10
Bannlyst
När kommer ruset och hur känns det ? jag tog nyss 40ml och jag väger 55 presis som dig. Tog det endast för att kunna sova bättre då jag fick ett litet rus när jag verkligen hade hosta förut, och då hade jag inte tagit mycket.

Det känndes som om jag åkte in i mig själv liksom, de var skit skönt och jag somnade lätt då detta var några år sedan. då gick jag ner och sa det till mamma då hon utbrast - Men POJK du är ju berusad
Citera
2009-08-18, 01:18
Bannlyst
känner nu hur benen börjar "verka" så som när man har sprungit snabbt en stund och sedan sätter sig. Och i höger arm på muskeln känns det väldigt konstig.
Citera
2009-08-18, 01:18
Medlem
_Marcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Jag drack lite mer än 1dl cocillana-etyfin vid ett tillfälle och kommer aldrig i hela mitt liv göra om det. Jag fick extrem klåda över hela kroppen, ville nästan bokstavligt talat slita av mig skinnet. Jag vart illröd på flera delar av kroppen och extremt varm, kändes som jag hade hög feber. Senare kom illamåendet och allt slutade med att jag låg i duschen med kallt vatten på och spydde som en gris. efter ett bra tag med kall vatten och spyor började jag må bättre dock jag skulle inte rekommendera att ta cocillana-etyfin i rus-syfte. Dock så vet jag inte om jag fick en alergisk reaktion eller liknande.

Låter som en allergisk reaktion tycker jag även om 1dl är mycket enligt mig.
Citera
2009-08-18, 02:13
Bannlyst
Nu börjar berusningen och avta, 1 timme lång ungefär. Var det värt tycker du? - Nej, men möjligtvis om man ta mer.
Citera
2009-08-18, 02:38
Medlem
henkishs avatar
Citat:
jag skulle inte rekommendera att ta cocillana-etyfin i rus-syfte. Dock så vet jag inte om jag fick en alergisk reaktion eller liknande.
Jag måste fan rätta mig själv asså för de ger ett skönt rus om man klarar sig undan min reaktion på skiten Jag skulle inte rekommendera att ta cocillana-etyfin i höga doser och ja skulle rekommendera att man tar det försiktigt med den. speciellt första gången
Citera
2009-08-18, 03:04
Bannlyst
Citat:
Jag måste fan rätta mig själv asså för de ger ett skönt rus om man klarar sig undan min reaktion på skiten Jag skulle inte rekommendera att ta cocillana-etyfin i höga doser och ja skulle rekommendera att man tar det försiktigt med den. speciellt första gången

jag som nyss tog en mindre dos fick en ganska skön relax i ungefär 1 timme. Men att det var värt det, de tycker jag inte. för jag antar att man skadar organ och sånna saker med dessa saker. men hur mycket/lite de har jag ingen aning om.

Mvh
Citera
2009-08-18, 03:16
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
jag som nyss tog en mindre dos fick en ganska skön relax i ungefär 1 timme. Men att det var värt det, de tycker jag inte. för jag antar att man skadar organ och sånna saker med dessa saker. men hur mycket/lite de har jag ingen aning om.

Mvh

Haha bra att du påminde mig, blir fan det här som godnattmedicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in