2009-12-09, 16:35
Medlem
Blir man trött av Cocillana?
Jag är helt wooah typ. Inte rus eller så men är onormalt trött och lite halvyr.

Min aptit är typ dålig också.
Citera
2009-12-09, 16:42
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saint91
Blir man trött av Cocillana?
Jag är helt wooah typ. Inte rus eller så men är onormalt trött och lite halvyr.

Min aptit är typ dålig också.

Njaee överlag så blir man pigg av Opioider! eller ja, pigg i huvudet och dåsig/segskön i kroppen... men man har ändå energi till att göra vad som helst!
Citera
2009-12-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic
Njaee överlag så blir man pigg av Opioider! eller ja, pigg i huvudet och dåsig/segskön i kroppen... men man har ändå energi till att göra vad som helst!

Jasså? Sitter här å försöker plugga fast somnar till var femte sekund hehe.
Min farsa som oxo tar det för sin hosta har däckat på soffan.

Ja e iaf skitseg eeeverywhere.
Citera
2009-12-09, 17:24
Medlem
OCh nu darrar hela kroppen, great.
Citera
2009-12-09, 20:58
Medlem
madwolfs avatar
jag svepte 2dl idag och det satt i från 11.00 - 18:00 börjar bli jävligt trött nu och det svider sönder i mina ögon dock jävligt skönt under rusets gång
Citera
2009-12-09, 21:06
Medlem
henke1984s avatar
rör på dig, då kommer du piggna till och orka mer än vanligt.. skitt lätt å smidigt att städa på opi

Citat:
Ursprungligen postat av Saint91
OCh nu darrar hela kroppen, great.
Citera
2009-12-11, 01:34
Medlem
schwumps avatar
Jag känner då av runt 30ml stoppa just i mig runt 30 hehe

Fyllde på lite nu hihi
Senast redigerad av schwump 2009-12-11 kl. 01:52.
Citera
2009-12-11, 22:02
Medlem
AndersEklunds avatar
Hur lång tid efter att man druckit coc. etymorfin tar det innan det börjar slå på?
Citera
2009-12-12, 03:12
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Hur lång tid efter att man druckit coc. etymorfin tar det innan det börjar slå på?

5-30 min... Smyger sig på, sen så sitter man där och orkar inte att röra en fena....
Citera
2009-12-16, 23:42
Medlem
madwolfs avatar
this is good stuff
Citera
2009-12-18, 13:35
Medlem
Cuprums avatar
Nu är de så att jul och nyår närmar sig, och med juldagens och nyårets festligheter så passar inget bättre än opioider för att krydda tillvaron.

Nu till hur jag kan förskaffa mig opioider:
Jag har en ide:

Förut gjorde jag ett capsaicinextrakt hemma, lite för skojs skull. Capsaicin är de ämnet som gör att chilipeppar "bränns".

Capsaicin är en viskös fettlöslig vätska, så man mortlar helt enkelt chilifrukt, badar de i T-röd, sedan filtrerar man de. Då har man capsaicin löst i etanol (+ mindre biprodukter från chili). Kan användas som en improviserad pepparspray om man så vill.

Men säg att man droppar lite av denna capsaicinzlösning i munnen för att simulera en rethosta, tror ni de kan funka för att få Cocillana utskrivet?

Kan inte tänka mig något alternativ att få Opioider till julhelgen, jag har noll kontakter som kan tänkas ha/syssla med sånt.

Skulle vara så skönt om man skulle få slippa festa och mysa med alkohol eller benso, mina enda alternativ just nu, men egentligen suger de som berusningsmedel i mina ögon. De är bättre än ingenting, men i jämförelse med vilken opioid som helst (inkl. kodein) så suger de hästballe.

Väldigt tacksam för svar, och god jul allesammans!
Citera
2009-12-18, 13:43
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Nu är de så att jul och nyår närmar sig, och med juldagens och nyårets festligheter så passar inget bättre än opioider för att krydda tillvaron.

Nu till hur jag kan förskaffa mig opioider:
Jag har en ide:

Förut gjorde jag ett capsaicinextrakt hemma, lite för skojs skull. Capsaicin är de ämnet som gör att chilipeppar "bränns".

Capsaicin är en viskös fettlöslig vätska, så man mortlar helt enkelt chilifrukt, badar de i T-röd, sedan filtrerar man de. Då har man capsaicin löst i etanol (+ mindre biprodukter från chili). Kan användas som en improviserad pepparspray om man så vill.

Men säg att man droppar lite av denna capsaicinzlösning i munnen för att simulera en rethosta, tror ni de kan funka för att få Cocillana utskrivet?

Kan inte tänka mig något alternativ att få Opioider till julhelgen, jag har noll kontakter som kan tänkas ha/syssla med sånt.

Skulle vara så skönt om man skulle få slippa festa och mysa med alkohol eller benso, mina enda alternativ just nu, men egentligen suger de som berusningsmedel i mina ögon. De är bättre än ingenting, men i jämförelse med vilken opioid som helst (inkl. kodein) så suger de hästballe.

Väldigt tacksam för svar, och god jul allesammans!
Låter faktiskt rätt overkill. Brukar ibland räcka att ringa och säga att man har rethosta, och då betona att den är som kraftigast när man ska sova/sover och förstör ens sömn, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in