2009-12-01, 14:24
Medlem
Vad kränger man en flaska 250ml för på gatan?

OBS jag fiskar INTE. Vill bara veta. Inga pms om att nån köper eller dylikt vänligen.
Senast redigerad av Obscen 2009-12-01 kl. 14:48.
Citera
2009-12-01, 19:47
Medlem
Paroxyzms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Vad kränger man en flaska 250ml för på gatan?

OBS jag fiskar INTE. Vill bara veta. Inga pms om att nån köper eller dylikt vänligen.

Ja du, det var en jävlig bra fråga faktiskt som även jag hade velat ha svar på. Det är väldigt sällan man ens hör om någon som har en flaska att sälja så jag har inte den blekaste... Vad är apotekspriset på en flaska i den storleken?
Citera
2009-12-01, 22:33
Medlem
Emilio7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paroxyzm
Ja du, det var en jävlig bra fråga faktiskt som även jag hade velat ha svar på. Det är väldigt sällan man ens hör om någon som har en flaska att sälja så jag har inte den blekaste... Vad är apotekspriset på en flaska i den storleken?

Fick skiten utskrivet igår mot min rethosta. Kostade 175:-/5 dl lr ngt liknande. Kunde lika gärna slänga penarna i sjön, jävla skitmedicin och totalt noll i drogsyfte...
Citera
2009-12-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paroxyzm

Bra fråga, slängde kvittot.
Citera
2009-12-02, 17:28
Medlem
myllans avatar
119kr tror jag bestämt 250ml kostar.

Frid
Citera
2009-12-02, 18:33
Medlem
tror också jag betalade typ 120kr för en flarra. 2,5mg 250ml. Tror inte de säljs på gatan. Alldeles för lätt att få ut. Misshandla halsen så du är röd i svaljet, typ rök 2 cigarrer med halsbloss. Sen är det bara gå och säg att du tror du har halsfluss för du har jätteont i halsen och hostar jättemycket. Speciellt på natten, då får du hostattacker så du inte kan sova och får ont i magen. Nämn inte namnet på läkemedlet bara, det är vad du kommer få ändå.
Citera
2009-12-03, 01:27
Medlem
ledsen__s avatar
tog 1½ dl för 1 och en halv timme sen, mår skitbra nu måste jag säga. Är allmänt fnissig och glad. Känner mig ganska varm i ansiktet och lite trött men på ett väldigt behagligt sätt. Rökte lite cannabis för en halv timme sen också och det satt inte helt fel det heller. Ska ta ett bad nu för jag fryser lite om fötterna x)
Citera
2009-12-03, 03:25
Medlem
Fingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledsen__
tog 1½ dl för 1 och en halv timme sen, mår skitbra nu måste jag säga. Är allmänt fnissig och glad. Känner mig ganska varm i ansiktet och lite trött men på ett väldigt behagligt sätt. Rökte lite cannabis för en halv timme sen också och det satt inte helt fel det heller. Ska ta ett bad nu för jag fryser lite om fötterna x)

Omg va nice!
Citera
2009-12-06, 06:16
Medlem
Kuken. Slängde i mig typ 1,5 dl cocillana. Har druckit lite tidigare under kvällen samt snortat koks som en dåre. Drack även några klunkar vodka-redbull efter intaget av hostmedicinen. Var riktigt mysig och sömnig ett bra tag men nu kliar det som en jävla hora över hela kroppen.
Kan lika gärna köra en 0,5 dl till och få slut på flaskan. Tar även och dricker upp mitt gas vodka-redbull. Living on the edge wooh.
Aja, ville bara berätta att ruset fan inte är värt det med den här jävla klådan, även om det annars är ett mysigt rus.
Citera
2009-12-06, 06:20
Medlem
Haha, för i helvete, till och med muttan kliar. Gahhhh.

Hmm, upptäckte precis att flaskan var på 250 ml, och jag drack ca hälften av den. Så bara dryga 1,25 dl då. Fitta, tänkte ju leva jävligt vilt och OD:a lite höhö. Iaf, tog en loratadin tablett mot klådan, får se hur snabbt den verkar. Efter oerhört mkt kliande har dock klådan avtagit lite. Kroppen känns jävligt bortdomnad nu bara. Kliar fan i öronen också.

Ska dricka upp mitt glas med vodka-redbull nu och röka en cigg, sen tar jag och lägger mig o sover lite. Förhoppningsvis utan att behöva vakna upp o spy. Fast känner mig faktiskt inte det minsta illamående.
Senast redigerad av m4c3n 2009-12-06 kl. 06:37. Anledning: Updatering på läget
Citera
2009-12-09, 13:38
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Flaskan är gjord av plast, så den kan vara lite svår att slå sönder!
[...]

Nej de är av glas? I alla fall de jag sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Har en burk Lergigan hemma, det skall tydligen vara en antihistamin, skulle det funka mot klådan?

Precis.
Citera
2009-12-09, 14:03
Medlem
myllans avatar
Finns nog i både plast och glas... 250ml flaskorna för 119 spänn är iaf i plast!

Fridn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in