2008-01-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Det är nog ingen fara ska du se

Tackar för svaret, det låter bra
Citera
2008-01-30, 23:28
Medlem
Fuckts avatar
  • Måste man ta det här enbart eller går det inte att blanda ut det med någon Juice eller någonting?
  • Vid vilka doser känner man om man är allergisk mot det här?
  • Vad är några tecken på att man är allergisk? Vet att det står på FASS men jag söker mer egna erfarenheter tecken.
Citera
2008-01-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
  • Måste man ta det här enbart eller går det inte att blanda ut det med någon Juice eller någonting?
  • Vid vilka doser känner man om man är allergisk mot det här?
  • Vad är några tecken på att man är allergisk? Vet att det står på FASS men jag söker mer egna erfarenheter tecken.

Tror att det skulle vara både svårare att få ner och smaka värre om du blandar ut det i nånting. Drick det istället som det är och ha ett glas med juice vid sidan om som du kan dricka ur efter du har druckit upp Cocillanan.

Har för mig att det står på flaskan att man ska ta mellan 5 och 10 ml, så prova först att dricka 5 ml och sen är det ju bara att vänta och se.

Vet ej dock vad det är för tecken då man är allergisk, men du lär nog märka det.

Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Drick typ 1dec i timmen, slipper klåda å skit...

Öka vidbehov, banda med staröl eller benzo (båda 2)

Det är farligt att blanda Cocilliana ihop med alkohol.
Senast redigerad av Brico 2008-01-31 kl. 23:40.
Citera
2008-02-01, 01:03
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brico
Tror att det skulle vara både svårare att få ner och smaka värre om du blandar ut det i nånting. Drick det istället som det är och ha ett glas med juice vid sidan om som du kan dricka ur efter du har druckit upp Cocillanan.

Har för mig att det står på flaskan att man ska ta mellan 5 och 10 ml, så prova först att dricka 5 ml och sen är det ju bara att vänta och se.

Vet ej dock vad det är för tecken då man är allergisk, men du lär nog märka det.

Det är farligt att blanda Cocilliana ihop med alkohol.
Ja, alltså jag testade 5 ml utblandat med lite citron vatten och jag kan helt seriöst säga att det smakade ingenting. Men jag tänkte, nojig som jag är så kände jag ett liten irritation längst upp på bröstet typ. Men det är väl säkert inget att vara orolig för, eller hur?
Senast redigerad av Fuckt 2008-02-01 kl. 01:06.
Citera
2008-02-01, 19:55
Medlem
Ska testa första gången ikväll och tänkte bara fråga;
Det står att förstoppning är vanlig vid höga doser, hur höga doser menas då? Är det stor risk för förstoppning ifall jag dricker ca 80 ml.?

EDIT: Fick flaskan utskriven för x antal år sedan och den är ungefär halvfull, finns det någon risk att innehållet har blivit dåligt eftersom flaskan inte är oöppnad?

tacksam för snabba svar. pz!!
Senast redigerad av snoooc 2008-02-01 kl. 20:03.
Citera
2008-02-02, 02:11
Medlem
En till fråga; hur länge sitter det i pisset?
Citera
2008-02-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoooc
läste du förstasidan?
Citera
2008-02-02, 11:39
Medlem
Någon som vet hur man kan häva illamåendet dagen efter? Jag mår skit av cocilana men tog det igår ändå för att kunna sova trots ihärdig hosta.... det får man betala för idag *urk*
Citera
2008-02-02, 18:38
Medlem
dekiss avatar
glöm det
Senast redigerad av dekis 2008-02-02 kl. 18:45.
Citera
2008-02-03, 18:36
Medlem
Jag tycker hostmedicinen är en bra medicin, men så har ju jag tyckt förut och sedan blir det bara fel.
Citera
2008-02-03, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snoooc

"Opiader sitter 5-6 dagar i urinprov"
"Opiader kan sitta upp till 6 veckor i blodprov"
Tror jag.
Citera
2008-02-03, 18:40
Bannlyst
"Det är farligt att bland hostmedecinen med alkohol"
Mm det är farligt att äta en potatis med. Du kan få svårt för att andas om du sätter den i halsen. Det är samma med coc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in