2016-10-20, 18:52
Medlem
-Zex-s avatar
Fick detta utskrivet idag, förövrigt väldigt enkelt att få det utskrivet. Men hur ska jag undvika förstoppningen? Toilax? Forlax? Vad kan jag göra
Citera
2016-11-05, 03:56
Medlem
Knarkpojkens avatar
Hej en vän har detta. Han vill veta hur mycket han ska ta första gången. I Centerliter mått helst. han är ingen nybörjare kring andra saker men påverkar de någonting eller?Han tar dagligen droger. Så tråkigt va ??? .. Hoppas ni kan hjälpa honom så han slipper hosta o sen att han blir hooked på detta istället.
Citera
2016-11-05, 11:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Hej en vän har detta. Han vill veta hur mycket han ska ta första gången. I Centerliter mått helst. han är ingen nybörjare kring andra saker men påverkar de någonting eller?Han tar dagligen droger. Så tråkigt va ??? .. Hoppas ni kan hjälpa honom så han slipper hosta o sen att han blir hooked på detta istället.

Vännen kan väl följa läkarens ordination om han fått det utskrivet på recept? Står isf på en etikett på flaskan.

Annars, typ 1 till 3 cl högst tre gånger per dygn.
Om inte drogerna han tar dagligen är opiater. Då funkar nog inte cocillana.
Citera
2016-11-08, 10:04
Bannlyst
Fyfan har testat detta, smakar helvete men man blir rätt skön på 1-2dl
Citera
2016-11-12, 23:03
Medlem
Kan man boosta ruset med paracetamol?
Citera
2016-11-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adictiic
Kan man boosta ruset med paracetamol?
Nej dumbom
Citera
2016-11-28, 16:51
Medlem
Domlens avatar
Grävde fram en flaska Cocillana som gick ut 2011. Lär innehållet fungera någorlunda bra, eller bör jag hålla mig undan?
Citera
2016-11-28, 17:13
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domlen
Grävde fram en flaska Cocillana som gick ut 2011. Lär innehållet fungera någorlunda bra, eller bör jag hålla mig undan?
Det är nog inte fara,kanske lira sämre krut i men har svårt att tro att de skulle vara direkt farligt,jag hade iallafall druckit de
Citera
2016-12-31, 15:41
Medlem
Har gått och småsmuttat på en flaska i 4 dagar. Har fått i mig 1,5-2 dl under dessa dagarna. Har inte varit märkbart påverkad men haft en skön känsla i kroppen och sovit som ett barn. Har även druckit några glas vin varje dag.

Men nu måste jag sluta, har inte gått på toa sen jag började (bara gaser). Kommer jag känna några negativa effekter efter 4 dagar, någon mild AT? När börjar magen funka, känns inte bra att inte gått på så länge när jag normalt går 3 gånger per dag. Känns som effekten lätt håller i 12 timmar och är nu mera än 12 timmar sen jag fick i mig något.

Ska jag springa och köpa något laxerande?
Citera
2016-12-31, 21:25
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Har gått och småsmuttat på en flaska i 4 dagar. Har fått i mig 1,5-2 dl under dessa dagarna. Har inte varit märkbart påverkad men haft en skön känsla i kroppen och sovit som ett barn. Har även druckit några glas vin varje dag.

Men nu måste jag sluta, har inte gått på toa sen jag började (bara gaser). Kommer jag känna några negativa effekter efter 4 dagar, någon mild AT? När börjar magen funka, känns inte bra att inte gått på så länge när jag normalt går 3 gånger per dag. Känns som effekten lätt håller i 12 timmar och är nu mera än 12 timmar sen jag fick i mig något.

Apoteket! Etylmorfin har en jävla förmåga att täppa till allt.. Och du kan nog kanske räkna med en liten förkylningskänsla som "AT" (om man nu kan kalla det en riktig avtändning). Har du tillgång till Stesolid eller Iktorivil så är ju dom guld värda i såna här situationer för att landa på när man myst på opiater i några dagar. Men det går lätt att rida ut.
Citera
2016-12-31, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neix

Nej det tror jag inte, jag har drukit 4 flaskor i ganska tätt följd och det enda jag kännt när jag inte drukit är att jag har nyktrat till. Men sen är allt ganska individuellt så det som gäller för mig gäller inte alla.
Citera
2017-01-01, 10:07
Medlem
Jag brukar tömma flaskan på 3 dagar. Och då får man både skönt rus och slipper AT.
Skulle inte förvåna mig om det är mer beroende fram kallande att dricka så som det anges på flaska ,dvs pytte små mängder under jätte lång tid. För läkemedelsföretag har jo absolut inget intresse av att du ska köpa fler av deras produkter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in