2007-09-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman
Jag hittade en flaska cocilliana i en polares kyl igår på fyllan. Vi hällde i oss kasnke 2dec. tillsammans. Till saken hör att innehållet var 5år gammalt, men det var inget vi funderade närmare på i fylleruset.

Jag kände inte så jättemycket av ruset, blev lite småmysig och fyllan blev mer påtaglig. Jag fick även ett sjusatans magont. Men fyhelvete vad jag mådde under natten, min kompis låg och sprutspydde hela morgonen, medans jag fick den värsta bakfyllan i mannaminne. Var törstig som en ökenvandrare men allt jag drack kastades upp. Nu ett dygn senare mår jag fortfarande skitkasst i magen och kan nätt o jämt få i mig vatten om jag tar ca en klunk i halvtimmen. Mer än så resulterar i en visit på toa med huvudet nerkört i muggen. Har inte kunnat äta något under hela dagen trots att jag är vrålhungrig . Hur det kommer bli att skita vill jag inte ens tänka på...

Är detta farligt på något sätt? Gammal cocilliana kombinerat med stora mängder alkohol? Inte för att jag vill göra om det, men det hade varit skönt att veta om jag skadat min lever eller något. Jag undrar också hur länge det tar innan man blir återställd efter något sånt här? Jag antar att det varierar från person till person, men på ett ungefär? Och vad kan jag eventuellt stoppa i mig för att mildra illamående osv.?

Det kan tilläggas att dessa symptom inte enbart beror på alkoholen, för jag brukar klara mig relativt väl från bakfyllor vanligtvis...
Alkohol och Cocilliana-Etyfin är fan livsfarligt.
Citera
2007-09-11, 13:33
Bannlyst
jag tycker det smakar gott faktiskt
Citera
2007-09-11, 15:36
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Kliar som fan och jag bara spyr
Första och sista gången för den här skiten

Testa igen! Första gången jag tog det spydde jag också flera gånger. Men det släpper. Överdosera bara inte som jag gjorde, det var inte kul
Citera
2007-09-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBW
25ml är väl inget att heja över?

Eller vänta nu, kanske min matte som sviker. 25ml = ?dl

Nää de är inte så mycket, men jag testade med lite i början, tog 25ml, sen efter cirka 30 minuter tog jag 25ml till. Då jävlar mådde jag dåligt hade så jävla ont i magen, så jag tröck fingrarna i halsen bara för att spy, de blev inte bra efter första gången jag spydde så jag gjorde det 3 gånger och efter den 3:e gången mådde jag som en gud, har nu proppat i mig 1.5dl på 40 timmar snart och jag har sovit bra som fan, hostan har inte förändrats så mycket men jag mår jävligt bra annars, väldigt avslappnad i kroppen.

Men ett tips till er som ska testa! Ta bara lite i taget väldigt lite kanske 10-15 ml i timmen annars kommer ni troligtvis få i er för mycket åt gången och bara må dåligt istället för att få en skön känsla.
Citera
2007-09-12, 16:07
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Testa igen! Första gången jag tog det spydde jag också flera gånger. Men det släpper. Överdosera bara inte som jag gjorde, det var inte kul
Det går inte, har fan satt sina fysiska ärr, jag mår illa om jag tänker på skiten och när jag hällde ut det idag så spydde jag fan av lukten.. Kunde inte prata imorse pga av sår jag rivit upp i halsen av allt som gått upp den vägen, slutade seriöst räkna hur många gånger jag spytt efter den 25e gången.
Citera
2007-09-13, 21:27
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Det går inte, har fan satt sina fysiska ärr, jag mår illa om jag tänker på skiten och när jag hällde ut det idag så spydde jag fan av lukten.. Kunde inte prata imorse pga av sår jag rivit upp i halsen av allt som gått upp den vägen, slutade seriöst räkna hur många gånger jag spytt efter den 25e gången.

Shit. Att spy över 25 gånger är inte normalt! Du kanske är allergisk mot någonting som finns i cocillanan?
Citera
2007-09-13, 22:07
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
Shit. Att spy över 25 gånger är inte normalt! Du kanske är allergisk mot någonting som finns i cocillanan?
Alla reagerar olika. Jag kan utan svårighet spy 20+ gånger på en kväll om det vill sig så.
Citera
2007-09-14, 13:13
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Mår fint idag dock, men överger Coccilanan, det var ett dumt val av mig helt enkelt
Citera
2007-09-14, 13:27
Medlem
VONKANs avatar
Igår var jag full och flöddrig, detta hör inte till denna tråd.
Men jag boxades med en vägg och spräckte en knoge.

Snälla rara söta vårdcentralen, bjöd på HELA 2st alvedon och inte nog med d, så fick jag en ipren oxå... Detta var trots att läkaren bedömde fingret som "helt av". Men nu till de goda nyheterna, syrran styrde just lite etylmorfin Hur blandar man det bäst? ihop med benzo såklart, lite sprit och lite alvedon kanske?
Citera
2007-09-14, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Igår var jag full och flöddrig, detta hör inte till denna tråd.
Men jag boxades med en vägg och spräckte en knoge.

Snälla rara söta vårdcentralen, bjöd på HELA 2st alvedon och inte nog med d, så fick jag en ipren oxå... Detta var trots att läkaren bedömde fingret som "helt av". Men nu till de goda nyheterna, syrran styrde just lite etylmorfin Hur blandar man det bäst? ihop med benzo såklart, lite sprit och lite alvedon kanske?

OffTopic: Fy satan...hela två Alvedon och en Ipren??? Var de inte skraja att du skulle dö av denna monsterknarkblandning?

OnTopic: Jag fick en liten flaska utskriven häromdagen, tog föreskriven dos (ja, mer eller mindre i alla fall ) och blev illröd på öronen, samt höll på att klia sönder handflatorna. Inte skönt. Inte kände jag av något rus heller. Smaken var förfärlig också...
Citera
2007-09-19, 21:37
Medlem
Rasta_xs avatar
Har hittat en flaska som är 9 år gammal nu, jag vet att medicin håller längre än vad som står skrivet men vart går gränsen?
Är 9 år lugnt??
Citera
2007-09-20, 15:01
Medlem
Frenchdelights avatar
NEJ det går inte o dricka max 3 år i glasflaska plastflaska hälften.

Jag har tagit ca 3 matskedar i 2 dagar,fått en riktigt mysig effekt men absolut inte mer är 3 matskedar för min del,fick ta laxermedel också,mest för säkerhets skull om det skulle bli totalstopp.

Ska nog ta lite på fre eller lör och se om det blir lika behagligt att gå ut som det var för ett halvår sen när jag råkade ta lite innan jag gick ut,omedveten om att det kunde ha en skön effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in