Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Nu borde du börja känna något. Eller om en 1/2 h till.
Ja du borde ha skakat. Men skit i det nu..

Tog väl runt 1 timma, och det var skönt!
det bästa var ändå att lägga sig i sängen och dra på lite
musik! bara somnade in och kände att allt var chill!
Dagen efter dock:/ har mått så jävla piss hela dagen altså, heelt sjukt
var tvungen att springa av bussen innan ja var framme vid skolan för att
spy, höll på att spy i bussen , och efter det så hag jag haft konstant huvudverk och vart så jävla trött att jag somnat på lektionerna!
altså känns som en sjuhelvettes bakfylla:S är dett vanligt?
Mvh Johnny / Nevah more cocilana^^