2008-08-26, 22:33
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livecore
Har precis tagit ca 1dl cocilana och väger ca 60 kg och nu till frågan, ungefär hur lång tid tar det innan ruset drar igång?

En sak till, glömde skaka flaskan men det kan väll inte vara hela värden?


Mvh Johnny!

Nu borde du börja känna något. Eller om en 1/2 h till.

Ja du borde ha skakat. Men skit i det nu..
Citera
2008-08-27, 18:02
  #482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Nu borde du börja känna något. Eller om en 1/2 h till.

Ja du borde ha skakat. Men skit i det nu..


Tog väl runt 1 timma, och det var skönt!
det bästa var ändå att lägga sig i sängen och dra på lite
musik! bara somnade in och kände att allt var chill!

Dagen efter dock:/ har mått så jävla piss hela dagen altså, heelt sjukt
var tvungen att springa av bussen innan ja var framme vid skolan för att
spy, höll på att spy i bussen , och efter det så hag jag haft konstant huvudverk och vart så jävla trött att jag somnat på lektionerna!

altså känns som en sjuhelvettes bakfylla:S är dett vanligt?


Mvh Johnny / Nevah more cocilana^^
Citera
2008-08-27, 19:16
  #483
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av livecore
Tog väl runt 1 timma, och det var skönt!
det bästa var ändå att lägga sig i sängen och dra på lite
musik! bara somnade in och kände att allt var chill!

Dagen efter dock:/ har mått så jävla piss hela dagen altså, heelt sjukt
var tvungen att springa av bussen innan ja var framme vid skolan för att
spy, höll på att spy i bussen , och efter det så hag jag haft konstant huvudverk och vart så jävla trött att jag somnat på lektionerna!

altså känns som en sjuhelvettes bakfylla:S är dett vanligt?


Mvh Johnny / Nevah more cocilana^^


Inte ovanligt efter intag av Cocillana, nej...
Citera
2008-08-28, 00:16
  #484
Medlem
Kan passa på att säga att efter min första tripp fick jag väldigt hög puls. Kan dock ha varit att jag reagerade mot någon av ingredienserna.
Citera
2008-08-28, 22:50
  #485
Medlem
FBWs avatar
Inga höjdargrejer precis :/. Dragit i mig 2dl Cocillana. Känner bara lite grann... Iofs så är jag van vid starkare grejer (Dolcontin, subutex, oxycontin m.m.)

men jag undrar, jag har en till flaska med hostmedicin som innehåller DXM (Finsk hostmedicin). Vad tror ni om att blanda dom två?
Citera
2008-08-29, 00:36
  #486
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virroo
Kan passa på att säga att efter min första tripp fick jag väldigt hög puls. Kan dock ha varit att jag reagerade mot någon av ingredienserna.
Samma sak har hänt mig, skillnaden var bara att jag inte trippar på det och att det inkluderade yrsel då jag rökte en cigg och hade just svalt lite grand innan.

Bara för informationen och en fortsatt trevlig framtid här: Trippar är ett annat ord för att ha hallucinationer.
Citera
2008-08-29, 18:17
  #487
Medlem
Test16:9s avatar
Tog en ungefär 50-60ml för tre kvart-en timme sen (första gången, väger lite drygt 60kg), känner mig mest tung i huvudet, vi får se hur det går. jag förstår inte varför folk har så stora problem med smaken (kan det vara så att den ganska fräscha mint-smaken e ett nytt påfund?).

uppdatering: Först när klådan kom så tänkte jag inte direkt på det mer än att jag kände för o klia lite, men helvetet bröt loss ganska snabbt, mitt sätt att sluta var samma som när jag hade nässelfeber(man får utslag över hela kroppen och man kliar typ hela huden av sig): ta en ljummen dush, sen börja bara inte klia igen. Fortfarande ingen speciell effekt, tog 30ml till...
__________________
Senast redigerad av Test16:9 2008-08-29 kl. 18:36.
Citera
2008-08-31, 19:40
  #488
Bannlyst
Står säkert tidigare men orkar inte leta..

Hur länge sitter effekten i ?
Citera
2008-09-03, 08:45
  #489
Medlem
comendantes avatar
Måste till vårdcentralen idag och fixa läkarintyg på att jag är sjuk till mitt jobb. Jag är sjuk, har någonslags förkylning. Däremor har jag ingen särskild jobbig hosta, men är det trovärdigt om jag ljuger och säger att jag har det?

Är det något speciellt jag bör tänka på för att öka mina chanser att få det utskrivet?
Citera
2008-09-05, 18:43
  #490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druddio
Står säkert tidigare men orkar inte leta..

Hur länge sitter effekten i ?

typ 4-9 timmar. Brukar vara väldigt olika, i alla fall för mig
Citera
2008-09-05, 18:44
  #491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av comendante
Måste till vårdcentralen idag och fixa läkarintyg på att jag är sjuk till mitt jobb. Jag är sjuk, har någonslags förkylning. Däremor har jag ingen särskild jobbig hosta, men är det trovärdigt om jag ljuger och säger att jag har det?

Är det något speciellt jag bör tänka på för att öka mina chanser att få det utskrivet?

Säg att du har torrhosta och får "hostattacker" så du knappt kan andas ibland. Säg att det är speciellt på morgonen eller på kvällen som bortförklaring varför du inte hostar när du är där. Brukar fungera
Citera
2008-09-07, 11:59
  #492
Medlem
HappyHandsomes avatar
Tog rekommenderad dos Coc-ety pga envis rethosta för en halvtimme sen och mår fint nu. Känner mig riktigt skönt tung och mysig och stressen av rethostan är som bortblåst. Har aldrig provat nått liknande förut, så jag kanske inte är "bortskämd" med att behöva höja doseringarna än?

Om jag nu mår bra på 10 ml så känns det slösigt att dra i sig mer, speciellt som jag kommer behöva den medicinska effekten mot hostan och det inte är så mycket kvar i flaskan, kanske slipper jag de värsta biverkningarna med, hehe...

Har dock en lätt huvudvärk och min fråga är om det är ok att ta alvedon, vill ju inte "läka" bort myset, men huvudvärken får gärna försvinna.

Sjukt härligt att bara sitta i fåtöljen, bättre än bärs detta ju! Har fått rätta inlägget flera gånger redan dock, brukar vanligtvis skriva rätt första gången, fingrarna är lite "tjocka", haha...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in