2008-04-22, 11:50
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Hallå! Tänkte lägga ut en snabb fråga. Jag råkar gå på piss just nu. Och kommer att pissa på Torsdag. Är det lugnt om man tar sig lite cocillana ikväll? Eller kommer det att synas då, och ge utslag på opioder?

Iofs kunde jag bara skylla på att jag faktiskt har varit sjuk och tog det mot min hosta

Vad tycker ni?

Det kommer ju synas på pissprov att du har det i blodet, men det kan ju funka om du är "sjuk med hosta".
Citera
2008-04-23, 11:51
Medlem
Tomte99s avatar
Okej tack för svaren, jag valde att skippa det den här gången. Får vänta tills jag bara pissar en dag i veckan, då borde det ju hinna gå ut.
Citera
2008-04-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Okej tack för svaren, jag valde att skippa det den här gången. Får vänta tills jag bara pissar en dag i veckan, då borde det ju hinna gå ut.

Ren nyfikenhet, vad är det för droger du pissar för? Har du torskat på nått eller?
Citera
2008-04-23, 15:47
Medlem
Str8flushs avatar
Alltså endel läkare är fan slut i huvet.. Ligger hemma och har sån jävla rethosta så jag väcker bruden på natten till och med, Men endå vill inte kärring jäveln på vårdcentralen skriva ut en flaska till mig fast jag har fått det förut av min läkare.. "Du kan ju gå och köpa bafucin och så skriver jag ut molipect"
kan hon bara inte kolla i mina journaler att jag har fått det för ca ett år sen när jag hade hosta ? och btw kan man gå till nån annan läkare och fråga eller ser dom att jag har varit hos läkarn idag ? Behöver verkligen mot min hosta som kärringen´inte fattar..
Citera
2008-04-23, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Alltså endel läkare är fan slut i huvet.. Ligger hemma och har sån jävla rethosta så jag väcker bruden på natten till och med, Men endå vill inte kärring jäveln på vårdcentralen skriva ut en flaska till mig fast jag har fått det förut av min läkare.. "Du kan ju gå och köpa bafucin och så skriver jag ut molipect"
kan hon bara inte kolla i mina journaler att jag har fått det för ca ett år sen när jag hade hosta ? och btw kan man gå till nån annan läkare och fråga eller ser dom att jag har varit hos läkarn idag ? Behöver verkligen mot min hosta som kärringen´inte fattar..

Om du går till en annan läkarmottagning så kan d inte se att du varit hos läkaren i dag. Inom samma landsting (olika vårdcentraler) tror jag att de kan se det, men jag är inte säker.

Men en fråga: Har du testat det läkaren rådde dig att prova? Man måste inte ha just Coccillana, vet du...
Citera
2008-04-23, 22:31
Medlem
Flytande_argots avatar
Det står på flaskan att den ska omskakas. Hur skiktar det sig om man låter bli?
Citera
2008-04-24, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot

Den aktiva substansen hamnar förmodligen på botten av flaskan. Skaka för tusan gubbar!
Citera
2008-04-24, 13:26
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Man ska skaka flaskan innan man tar medicinen. Då blandas innehållet ordentligt och man får i sig rätt mängd av det verksamma ämnet.

Det kan bildas en bottensats i flaskan. Då kan man skaka medicinen innan man tar den. Om man förvarar medicinen i kylskåp minskar risken för detta.
Citera
2008-04-24, 20:00
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
Den aktiva substansen hamnar förmodligen på botten av flaskan. Skaka för tusan gubbar!

Min tanke var ju att man kanske INTE skulle skaka flaskan utan istället "skumma av" den från toppen så att man får ett koncentrat kvar. Men frågan är ju då vad det är som hamnar längst ned?
Citera
2008-04-25, 14:45
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Haha, stackare. Är det bara jag som tkr att smaken på Cocillana är god?
Nej jag älskar det
Någon som vet hur jag kan boosta ruset ?
Citera
2008-04-25, 19:42
Bannlyst
Citat:
Min tanke var ju att man kanske INTE skulle skaka flaskan utan istället "skumma av" den från toppen så att man får ett koncentrat kvar. Men frågan är ju då vad det är som hamnar längst ned?

Nja...jag undrar det? Det finns ju en anledning till att det står "omskakas" på flaskan. fast det kan ju vara för att man ska få med alla hjälpämnen och alla "goda" smaker!

Kort och gott: Jag vet inte.

(Tänk att tre ord kan bli så många! )
Citera
2008-04-26, 01:41
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
Nja...jag undrar det? Det finns ju en anledning till att det står "omskakas" på flaskan. fast det kan ju vara för att man ska få med alla hjälpämnen och alla "goda" smaker!

Kort och gott: Jag vet inte.

(Tänk att tre ord kan bli så många! )

Arkomann eller Nemesis1, opiat-konnäsörer som de är borde kunna bringa klarhet i det här tycker jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in