2013-01-31, 15:47
Medlem
Vad gör man om man mår väldigt dåligt, illamående. Tog en dos på bara 50 ml och har spytt flera gånger, och är snurrig, kan inte koncentrera mig.

Vad ska jag göra? När tar ruset och illamåendet slut?
Citera
2013-01-31, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Vad gör man om man mår väldigt dåligt, illamående. Tog en dos på bara 50 ml och har spytt flera gånger, och är snurrig, kan inte koncentrera mig.

Vad ska jag göra? När tar ruset och illamåendet slut?

skulle gissa på att du är moffad hela dagen. det som förvånar mig är att du inte har skrivit om någon sjuk klåda. Fö helt normalt att spy på opiater
Citera
2013-02-02, 11:32
Medlem
gubbfanskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Varför inte blanda hallucinogener med opi?
Aldrig provat men det har ju potential för att vara riktigt mysigt.
Det ska testas, har aldrig gjort det faktiskt. Men det låter som att det kan vara en riktigt mysik combo!
Citera
2013-02-03, 01:51
Medlem
k4d9s avatar
Är det lugnt att ta ca en fjärldedels deciliter etylmorfin när jag har druckit och tagit metylfenitad och druckit under kvällen?

skulle hjälpa att lugna ner sig från concertan men är orolig pga alkohålen.
Citera
2013-02-03, 02:25
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
Är det lugnt att ta ca en fjärldedels deciliter etylmorfin när jag har druckit och tagit metylfenitad och druckit under kvällen?

skulle hjälpa att lugna ner sig från concertan men är orolig pga alkohålen.
hallå hallå är det något som vet? jag lovar att skicka ett extra stort påskägg till sen som hjälper mig
(om du inte tar kål på mig)
Citera
2013-02-03, 02:32
Medlem
Citat:
hallå hallå är det något som vet? jag lovar att skicka ett extra stort påskägg till sen som hjälper mig
(om du inte tar kål på mig)

Det kan vara farligt... jag har skjutit tjack när jag va trammad och överlevt. är nog från människa till människa hjärtat kan fucka ur.

Hur mkt har du druckit? asså jag skulle inte rekommendera denna blandningen
Citera
2013-02-03, 03:01
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Det kan vara farligt... jag har skjutit tjack när jag va trammad och överlevt. är nog från människa till människa hjärtat kan fucka ur.

Hur mkt har du druckit? asså jag skulle inte rekommendera denna blandningen
Är det farligt att bland cs med opis? Trodde det var alkoholen som var det farliga. Är mest speedad men har druckit också.
Citera
2013-02-03, 03:03
Medlem
Citat:
Är det farligt att bland cs med opis? Trodde det var alkoholen som var det farliga. Är mest speedad men har druckit också.
Ja det är farligt att blanda opis med cs. hjärtat kan bli överbelastat och lägga av. det är ju inte 100% chans att man dör men onödigt att chansa
Citera
2013-02-15, 20:12
Medlem
intagit ca 1.5dl under 3 timmars tid samt 0.3ml theralen. Tror theralenen hjälpte mot klådan... har bara mysiga stickningar i kroppen
Citera
2013-02-23, 01:06
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Ja det är farligt att blanda opis med cs. hjärtat kan bli överbelastat och lägga av. det är ju inte 100% chans att man dör men onödigt att chansa

Äsch, så jävla farligt är det inte, särskilt när vi talar om "skämtdroger" som metylfenidat och etylmorfin.
Citera
2013-02-23, 01:34
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Äsch, så jävla farligt är det inte, särskilt när vi talar om "skämtdroger" som metylfenidat och etylmorfin.

Är det värt att chansa för dessa "skämtdroger" då?

Om hjärtat skulle lägga av är det ju inte det roligaste sättet att dö av. Vem vill dö av Cocillana och Metylfenidat?
Citera
2013-02-24, 11:23
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Är det värt att chansa för dessa "skämtdroger" då?

Om hjärtat skulle lägga av är det ju inte det roligaste sättet att dö av. Vem vill dö av Cocillana och Metylfenidat?

Chansa och chansa... risken att någonting händer - om man inte har någon allvarlig hjärtdefekt från början - är väldigt, väldigt liten. Det här är samma sak som när folk frågar "nu har jag tagit 200 mg tramadol, kan jag dricka en lättöl????", och svaret de får är "Nej, du kommer att dö!".
Visst är det bra att vara försiktig, men inom rimliga gränser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in