körde på en kombo av cb och cocillana-etyfin tidigare ikväll.
Jag läste lite på denna tråd om förstagångs dos osv, så valde jag att köra på lite starkare än common. Sedan begav jag mig till mitt rum för att mecka mig en joint med superskunk och ungefär 0.3-0.4 g utav det i.
Jag märkte redan då att min kropp blev alltmer svag och tung, kändes som om mitt huvud var i obalans. Fick tillslut meckat jointen, gick ut och satte mig på trappan för att tända.
Det hela slutade med att jag sms:ade god jul till 90% av min kontaktlista och jag fick tända jointen 2-3 gånger för att den slocknade av sig själv. Och slocknade var precis det jag gjorde efter jag gått in, stormade upp för trappan och föll ner i min säng. Där låg jag och snurrade omkrig i typ 30-40 min medans min mobil bombaderades med sms.
Sedan fick jag ork till att gå och sätta mig framför datorn och spela och skriva av mig lite. Ruset var riktigt nice och det stämde verkligen överens med tidigare beskrivningar om ruset av enbart etyfinet. Cb't förstärkte ju de vanliga + etyfinets rus, det känns som en rejäl fylla med fett mycket snurr i skallen. Roligt som fan.
-edit-
kl är nu snart 4:20 och jag tänkte se om ruset förändras något utav mer intag av CB, alltså jag tänker på etyfinet's rus. Eftersom det i stort sätt bara är det jag känner något utav. Förvånande nog väldigt mycket, väldigt distinkt och påtagligt.
-edit-
Känner nu efter en halv rökt joint att ruset börjar återfå sin tidigare glöd, när jag hade mycket energi för att göra saker, frågan är då om tröttheten och obalansen kommer att upprepa sig.
-edit-
Har fyllt på med yttligare cocillana-etyfin ca 30-40 ml, och ruset håller i sig

ska snart röka upp det restarande av jointen.