2012-11-14, 23:10
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Fan, försent för edit av förra inlägget...

Vad händer om man dricker cocillana och käkar tramadol samtidigt? Blir det någon synergieffekt av de båda tillsammans?

Nu är jag visserligen ingen opi-expert men har druckit en halv-DL cocillana tillsammans med ~400mg tram. Men då var det festligheter som gällde, och jag blev sjukt skön, mysig och ja chill liksom. Pratet gick bra men detsamma gällde den förbannade klådan. Folk frågade varför jag var så jävla röd överallt i ansiktet och runt nacken. Hah!
Citera
2012-11-14, 23:15
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Nu är jag visserligen ingen opi-expert men har druckit en halv-DL cocillana tillsammans med ~400mg tram. Men då var det festligheter som gällde, och jag blev sjukt skön, mysig och ja chill liksom. Pratet gick bra men detsamma gällde den förbannade klådan. Folk frågade varför jag var så jävla röd överallt i ansiktet och runt nacken. Hah!
Jag provade igår, visst blev jag ganska påverkaf men noddade inte det minsta trots stora doser av båda substanserba. Antar att jag byggt upp en del tolerans.
Citera
2012-11-17, 15:15
Medlem
Vad är riskerna med att dricka 30 ml då?
Citera
2012-11-17, 15:51
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TygaIsOurKing
Vad är riskerna med att dricka 30 ml då?
Noll. Bortsett från lite illamående. Fast jag har druckit 500 ml i ett svep och det enda som drabbade mig var att magen bubblade lite, annars knappt ett rus.
Citera
2012-11-17, 16:22
Medlem
Citat:
Noll. Bortsett från lite illamående. Fast jag har druckit 500 ml i ett svep och det enda som drabbade mig var att magen bubblade lite, annars knappt ett rus.
Tack! Men hur mycket behöver jag dricka för att få ett rus? Har aldrig använt droger :O
Citera
2012-11-17, 17:16
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TygaIsOurKing
Tack! Men hur mycket behöver jag dricka för att få ett rus? Har aldrig använt droger :O
Läs första inlägget i tråden.
Citera
2012-11-18, 23:05
Medlem
konstigkille93as avatar
Kan man blanda 40 ml med sprite? Vad får den för färg?
Tänka sippa lite i skolan för att bli lugn, brukar ha 4-5 timmars rast (sista året... ni vet)
Så tänkte dricka upp 40 ml blandat med sprite under 1-2 timmar, har ingen tolerans.
Citera
2012-11-18, 23:46
Medlem
En kompis lovade guld och gröna skogar. Man skulle bli sjukt go, njuta av livet och känna en svävande känsla.

30 ml senare och fyra timmar så känner jag inte ett skit. Lurendrejeri på hostmedicin
Citera
2012-11-22, 20:35
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
En kompis lovade guld och gröna skogar. Man skulle bli sjukt go, njuta av livet och känna en svävande känsla.

30 ml senare och fyra timmar så känner jag inte ett skit. Lurendrejeri på hostmedicin

30 ml är alldeles för lite tycker jag.. Jag brukade alltid dra i mig mellan 1-1,5 dl och då blev det absolut guld och gröna skogar. Det smakar ju inte gott men bara att hålla för näsan och dra i sig skiten. Testa ta en dl nästa gång så kommer du känna på. Har du aldrig tagit opiater så tror jag att det kan vara så att receptorerna måste värmas upp lite som med cannabis.

Det bästa är att man är konstant hög under en lång tid, nackdelarna för mig var den jävla klådan, kliade mig blodig ibland. Men så får inte alla.
Citera
2012-11-22, 20:43
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
30 ml är alldeles för lite tycker jag.. Jag brukade alltid dra i mig mellan 1-1,5 dl och då blev det absolut guld och gröna skogar. Det smakar ju inte gott men bara att hålla för näsan och dra i sig skiten. Testa ta en dl nästa gång så kommer du känna på. Har du aldrig tagit opiater så tror jag att det kan vara så att receptorerna måste värmas upp lite som med cannabis.

Det bästa är att man är konstant hög under en lång tid, nackdelarna för mig var den jävla klådan, kliade mig blodig ibland. Men så får inte alla.
Nej verkligen inte.

Fan, om ändå jag kunde dra i mig 1-1,5 dl och få ett rus utav det. Senast blev det 2 dl + 2 dl efter fem minuter och jag kände mig inte mer än lite avslappnad när jag körde till jobbet. Två timmar senare var jag helt opåverkad.
Citera
2012-11-22, 21:24
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Nej verkligen inte.

Fan, om ändå jag kunde dra i mig 1-1,5 dl och få ett rus utav det. Senast blev det 2 dl + 2 dl efter fem minuter och jag kände mig inte mer än lite avslappnad när jag körde till jobbet. Två timmar senare var jag helt opåverkad.

Spekulerade bara! Hade läst det någonstans, har ingen aning själv.

Låter tråkigt alltså, antar att du har en hög tolerans?
Citera
2012-11-22, 21:52
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Spekulerade bara! Hade läst det någonstans, har ingen aning själv.
Den enda skillnaden jag upplever att många har allt eftersom de brukat opioider är att risken för biverkningar såsom illamående och yrsel minskar. Men så fort du börjat använda opioider ökar toleransen.
Citat:
Låter tråkigt alltså, antar att du har en hög tolerans?
Ja jag har jävligt hög tolerans. Vet inte varför men det räcker med att jag använder sporadiskt för att den ska skjuta i taket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in