2008-04-29, 23:13
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
Jaha, du tycker det är gott, jag tycker det smakar apa. Vem ska Ztek nu lita på???

Jag tycker han ska testa själv.
Citera
2008-04-30, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Jag tycker han ska testa själv.

Nej, han ska lyssna på mig för jag är äldst!

Självklart ska han det.

Tycker bara det är värt att nämna det jag gjorde, jag är ju inte direkt ensam om att ha upplevt bieffekterna. Och lika bra är det ju att du, och andra som tycker det är bra, berättar om hur ni upplever det!

Självklart ska du testa själv, Ztek! Rapportera gärna sen!
Citera
2008-04-30, 09:47
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
Nej, han ska lyssna på mig för jag är äldst!

Självklart ska han det.

Tycker bara det är värt att nämna det jag gjorde, jag är ju inte direkt ensam om att ha upplevt bieffekterna. Och lika bra är det ju att du, och andra som tycker det är bra, berättar om hur ni upplever det!

Självklart ska du testa själv, Ztek! Rapportera gärna sen!

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Han har fått två olika sidor av det, och nu är det upp till honom att få den tredje, sin egen.
Citera
2008-05-03, 21:15
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank the Bunny
Håller med. Ingen storförbrukare precis, men druckit några gånger då jag haft hemma.
Blir rätt mysig på 1-1,5 dl och jag får heller ingen överdriven klåda.
Jag lägger mig väl mittemellan föregående och säger att det smakar väl inte direkt gott,
men inte alls farligt och smaken försvinner rätt snabbt.
Jag fick sån jävla klåda på 1 dl att jag trodde jag skulle klia av mig skallen.. inte najjs
Citera
2008-05-03, 22:36
Bannlyst
Den tredje blev: - Tar hellre 10 Xanax och njuter.

BAH!!!!!!!
Citera
2008-05-07, 02:04
Medlem
SoftZolofts avatar
Fan vad najs det är att bli hög av Cocilana!
Tog väl runt 20 ml när jag var riktig sjuk men då var jag mindre och riktigt sjuk så inte så konstigt att jag blev hög!

Har en flaska som står här hemma, blev lite sugen på att testa men smaken är ju som sagt så jävla vidrig! Är hungrig också så jag skulle nog spy om jag började klunka den!
Citera
2008-05-07, 13:41
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftZoloft
Fan vad najs det är att bli hög av Cocilana!
Tog väl runt 20 ml när jag var riktig sjuk men då var jag mindre och riktigt sjuk så inte så konstigt att jag blev hög!

Har en flaska som står här hemma, blev lite sugen på att testa men smaken är ju som sagt så jävla vidrig! Är hungrig också så jag skulle nog spy om jag började klunka den!
Tror det är större chans att du spyr om du har full mage.
Citera
2008-05-08, 01:14
Medlem
ExXes avatar
Hur är det att dra några öl efter man tagit drygt 500ml Cociallana (eller i det här fallet lepheton) blandat med 2 ibumetin.

Medicinen tar jag mest för att bli bra i halsen. "råkade" dock överdosera.
Citera
2008-05-08, 10:35
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExXe
Hur är det att dra några öl efter man tagit drygt 500ml Cociallana (eller i det här fallet lepheton) blandat med 2 ibumetin.

Det är ju inte jättesmart att blanda det med alkohol, men så länge det inte är överdrivit så.
Citera
2008-05-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExXe

Jag skulle ha väntat ett dygn. Har själv först druckit Cocillana och sen druckit några öl på det och det slutade med att jag vart väldigt, väldigt varm och började att kräkas + så är det farligt också, det kan försvåra din andning en hel del, kanske till och med stoppa din andning helt om jag har fattat det rätt.
Citera
2008-05-09, 13:18
Medlem
ExXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brico
Jag skulle ha väntat ett dygn. Har själv först druckit Cocillana och sen druckit några öl på det och det slutade med att jag vart väldigt, väldigt varm och började att kräkas + så är det farligt också, det kan försvåra din andning en hel del, kanske till och med stoppa din andning helt om jag har fattat det rätt.

Ah okej, slutade med den kuren igår så borde vara borta ur kroppen.

Är nog inte så farligt att sänka några kalla ikväll.
Trevlig kväll grappar
Citera
2008-05-18, 21:44
Medlem
Har prec shotat (pågrund av smaken) im ig 1 1/2 - 2 dl börjar bli väldigt snurrig och varm, skönt rus helt enkelt, har tyvär inget att röka till men ruset är inget att klaga på lite huvudvärk men inte så farligt. Tack för all FAQ!

Peace!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in