2008-09-20, 23:27
Medlem
Erik_03s avatar
haha
tog ca 80 ml samanlagt över 1 timma ungefär
blev skitvarm och det började klia i hela ansiktet och huvvet, inte så att jag kliade tillbax, utan bara att det kittlas/sticks typ
blev hyffsat glad oxå haha nu kittlar mina ögonlock
men annars hände inte så mycket
funderar på att ta mer men just nu känns mitt huvud kolosalt och mina öron känns jättestora, ingen sämre hörsel lr nåt dock

okey.. typ 40 ml till nu, tog precis så får väl se om ja kner nåt, ska säga till min polare at t väcka mig om ja sover sen när han krm
Senast redigerad av Erik_03 2008-09-20 kl. 23:44.
Citera
2008-09-21, 02:22
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik_03
haha
tog ca 80 ml samanlagt över 1 timma ungefär
blev skitvarm och det började klia i hela ansiktet och huvvet, inte så att jag kliade tillbax, utan bara att det kittlas/sticks typ
blev hyffsat glad oxå haha nu kittlar mina ögonlock
men annars hände inte så mycket
funderar på att ta mer men just nu känns mitt huvud kolosalt och mina öron känns jättestora, ingen sämre hörsel lr nåt dock

okey.. typ 40 ml till nu, tog precis så får väl se om ja kner nåt, ska säga till min polare at t väcka mig om ja sover sen när han krm
Haha, ja det ska vara lugnt att fylla på. Jag tog 250ml första gången jag provade fast då hade jag lite opiat tolerans då också.
Citera
2008-09-22, 13:49
Medlem
Erik_03s avatar
haha de va rätt soft upplevelse ändå, tog 1,5 dl sammanlagt under hela kvällen/natten och sen råkade ja somna när ja kollade på film, men de va lugnt ändå för min polare kom vid 3-tiden och väckte mig.
för de mesta var jag bara väldigt lugn hela tiden och njöt av allting, dagen efter sov ja grymt länge men inga biverkningar alls så jag är hur nöjd som helst!
Citera
2008-09-22, 17:17
Medlem
rymdraketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Nej, magknip kan vem som helst få av Cocillana, enzymbrist eller ej.
Kopierat från fass.se: "Vilka biverkningar kan läkemedlet ge?
Vanliga (förekommer hos fler än 1 av 100 patienter): Förstoppning, illamående och kräkningar,
kramper i gallvägarna."

"Magknipet" kan alltså vara kramp i gallvägarna, vilket inte är farligt men ack så obehagligt. Gör riktigt ont...
Kan det vara det jag fick efter ett intag av Citodon? Jag stoppade i mig 2st när jag var bakis. Har tagit mer än så innan, men nu kände jag av någon anledning en otrolig smärta i magen. Det var riktigt jävligt, jag svimmade nästan av smärtan ett tag, det som fungerade lite var ett stå och spola kallt vatten på magen så kändes det lite mindre under tiden. Jag mådde inte illa under tidan heller.
Citera
2008-09-22, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rymdraketen
Kan det vara det jag fick efter ett intag av Citodon? Jag stoppade i mig 2st när jag var bakis. Har tagit mer än så innan, men nu kände jag av någon anledning en otrolig smärta i magen. Det var riktigt jävligt, jag svimmade nästan av smärtan ett tag, det som fungerade lite var ett stå och spola kallt vatten på magen så kändes det lite mindre under tiden. Jag mådde inte illa under tidan heller.

Det kan det mycket väl vara. Jag har iofs aldrig haft just kramp i gallvägarna, däremot gallsten, antar att det känns ungefär likadant. Dock mår man oftast illa vid gallbesär, känner sig spyfärdig osv och det stämmer ju inte in på dina symptom, men jag tror ändå att det var det du hade.

Hursomhelst: Kramp i gallvägarna är en av biverkningarna av Citodon, så jag tippar att det var det du hade. Långt svar, ursäkta...
Citera
2008-09-24, 00:08
Medlem
Har svalt 90 milliliter nu, kom på att detta var den starka varianten (2.5mg / ml) men det är lugnt väll?

Känner mig allt lite mysigare än normalt
Citera
2008-09-24, 00:36
Medlem
Ahh har läst om Cocillana och anfylastiska chockar nu och börjar nojja så in i helvete. Visserligen har det slutat klia men det spelar ingen roll för en hypokondriker som jag

Någon som har nått lugnande att säga?
Citera
2008-09-24, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig!
Ahh har läst om Cocillana och anfylastiska chockar nu och börjar nojja så in i helvete. Visserligen har det slutat klia men det spelar ingen roll för en hypokondriker som jag

Dör du, så är det åtminstone med opiater i kroppen.
Citera
2008-09-24, 01:01
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig!

Slappna av och lyssna på delfinsång.
http://www.youtube.com/watch?v=fEtwsTfBzLc
Citera
2008-09-24, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deceptor
Dör du, så är det åtminstone med opiater i kroppen.

De va inte kul

Nu ska jag lyssna på delfinsång!
Citera
2008-09-26, 15:09
Medlem
FBWs avatar
Jag tar 10mg Cipralex varje morgon emot Depression. Tror ni att det går att blanda med Cocillana? (Står att vissa SSRI tar bort enzymen som gör om Etylmorfin till Morfin).

Vore tacksam för svar. Om inte, hur länge ska jag då vara utan medicinen för att få effekt av Cocillana?

mvh
Citera
2008-09-27, 00:43
Avstängd
Kan man få tag på detta via nätet som typ kodein? För det är väl inte NK klassat? Inte så att jag förväntar mig berusningsfaktor deluxe utan mer en grej att bocka av så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in