Citat:
Ursprungligen postat av snoooc
Ska testa första gången ikväll och tänkte bara fråga;
Det står att förstoppning är vanlig vid höga doser, hur höga doser menas då? Är det stor risk för förstoppning ifall jag dricker ca 80 ml.?
EDIT: Fick flaskan utskriven för x antal år sedan och den är ungefär halvfull, finns det någon risk att innehållet har blivit dåligt eftersom flaskan inte är oöppnad?
tacksam för snabba svar.

pz!!
Jag har iallafall fått förstoppning av doser som var ca 80 ml. Jag tror att det är rätt vanligt att få det om du överdoserar.
Citat:
Ursprungligen postat av snoooc
En till fråga; hur länge sitter det i pisset?

Kolla i Drogakuten.
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanAmex
Någon som vet hur man kan häva illamåendet dagen efter? Jag mår skit av cocilana men tog det igår ändå för att kunna sova trots ihärdig hosta.... det får man betala för idag *urk*
Jag brukar dricka vatten och sen försöka få i mig någon sorts lätt mat och sen kanske en liten promenad på det ute i friska luften.
Citat:
Ursprungligen postat av partyM
"Det är farligt att bland hostmedecinen med alkohol"
Mm det är farligt att äta en potatis med. Du kan få svårt för att andas om du sätter den i halsen. Det är samma med coc.
Ännu ett dumt inlägg gjort av dig, om du är så dum att blanda ihop alkohol med Cocilliana får du skylla dig själv då du får det svårt att andas. Varför ens prova då man vet att andningsdepressiva effekten ökas? Det är bara idioti.