2008-05-21, 19:48
Medlem
SkeweDs avatar
Själv har man kommit hem dyngrak och dragit i sig några stadia klunkar Cocillana.

Man märker ju att etyfinet tar över fyllan ganska snabbt och sova det går fan inte.
Citera
2008-05-23, 14:41
Medlem
hönsmammas avatar
Är jag den enda som tycker cocillana inte smakar så vedervärdigt?

Rätt gott faktiskt
Citera
2008-05-28, 23:04
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hönsmamma
Är jag den enda som tycker cocillana inte smakar så vedervärdigt?

Rätt gott faktiskt

+1

Har ingen annan fått jävligt ont i magen av cocillana? Enda gången jag verkligen försökte uppnå stark berusning med hjälp av det slutade det med den värsta magkrampen jag någonsin varit med om, i uppåt 40 minuter med stunder av lätt medvetslöshet (..).

edit; ja, detta förutom stora andningssvårigheter. Förbannat läskigt.
Citera
2008-05-28, 23:43
Medlem
zerxezs avatar
hur får man egentligen tag på detta? verkar inte säljas nånstans... är ofta lite irriterad i halsen, lätt kvalsterallergi, smått me rethosta ibland, räcker de för å få de utskrivet eller va ska man säga?
Citera
2008-06-01, 16:29
Medlem
Spizzes avatar
Testade det för inte så länge sedan. Var ganska skönt men fick tyvärr otroligt jobbig klåda. Otur eller allergi?
Citera
2008-06-01, 17:04
Medlem
Hej, jag är ny här på drogforumet.

Min fråga är om någon här känner de sköna "rysningarna/sensations" man får när man kliar sitt huvud/hårbotten efter intagande av cocillana.
Jag har tagit både tramadol och kodein vid ett flertal tillfällen men aldrig fått de otroligt sköna rysningarna som man får i hårbotten
när man kliar där, och som sedan löper ut längs ryggraden och sen vidare ut i kroppen.
Kan de helt enkelt vara så att EtylMorfin är potentare en t.ex. kodein (F.A.Q:en säger så, jag vet), vilket innebär att de effekterna
aldrig upplevs på kodein eller tramadol. Alla biverkningar överväger (nästan) de rysningarna/sensations som jag får.
Citera
2008-06-01, 21:40
Medlem
oscar1616s avatar
Kan man jämföra 100mg etylmorfin med 100mg kodein i styrka?
Citera
2008-06-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
Kan man jämföra 100mg etylmorfin med 100mg kodein i styrka?

Nej skulle jag säga. Etylmorfin är starkare än kodein. Enligt mina erfarenheter.
Peaken på de båda kan nog jämföras, men ruset på etylmorfinet håller i sig längre.
Citera
2008-06-02, 20:59
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Nej skulle jag säga. Etylmorfin är starkare än kodein. Enligt mina erfarenheter.
Peaken på de båda kan nog jämföras, men ruset på etylmorfinet håller i sig längre.

Håller med dig. Tycker också att etylmorfinet är starkare än kodein. Baserat på Cocillana-Etyfin respektive X antal Citodon tabbs.
Nu är det säkert skillnad på ren kodein och ett antal citodon, men skulle ändå gissa på att emoffet är starkare.
Citera
2008-06-03, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Håller med dig. Tycker också att etylmorfinet är starkare än kodein. Baserat på Cocillana-Etyfin respektive X antal Citodon tabbs.
Nu är det säkert skillnad på ren kodein och ett antal citodon, men skulle ändå gissa på att emoffet är starkare.

Hej Tomte99

Får du de sköna "rysningarna/sensations" i hårbotten-huvudet- som sen går ut i kroppen, om man kliar sig i hårbotten (hoppas du förstår).
Jag får det av Cocillana-Etyfin men aldrig av kodein eller tramadol. Jag är på jakt efter den känslan, men tyvärr är mängden Cocillana begränsad,
bieffekterna för många och fjortisvarningen för stor.
Kanske man skulle gå på starkare opiater..
Citera
2008-06-03, 16:51
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Hej Tomte99

Får du de sköna "rysningarna/sensations" i hårbotten-huvudet- som sen går ut i kroppen, om man kliar sig i hårbotten (hoppas du förstår).
Jag får det av Cocillana-Etyfin men aldrig av kodein eller tramadol. Jag är på jakt efter den känslan, men tyvärr är mängden Cocillana begränsad,
bieffekterna för många och fjortisvarningen för stor.
Kanske man skulle gå på starkare opiater..

Jo jag förstår precis vad du menar. Har upplevt det många gånger , men av alla opiater jag har testat så har jag faktiskt inte upplevt riktigt samma rysningar över kroppen. Det starkaste jag har tagit är utan tvekan metadon, och det har jag tagit många gånger, men har faktiskt aldrig upplevt de där "rysningarna" som du beskriver på det, även om metadon råkar vara bättre på alla sätt och vis

Sen så finns det givetvis många opiater kvar att bocka av, någon annan mer kunnig kanske har kännedom om vilka opiater som ger de där rysningarna??

Annars borde du testa lite tyngre opi tycker jag. Eller du vet ju själv om du klarar av det eller inte. det är alltid att leka med elden lite, men prova på du

Edit : Jo fan kom på att Morfin meda och dolcontin tabbs gav mig de där rysningarna, nu var det ett tag sen jag plockade sånna, men vad jag minns så var det ganska lika rus.
Citera
2008-06-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Jo jag förstår precis vad du menar. Har upplevt det många gånger , men av alla opiater jag har testat så har jag faktiskt inte upplevt riktigt samma rysningar över kroppen. Det starkaste jag har tagit är utan tvekan metadon, och det har jag tagit många gånger, men har faktiskt aldrig upplevt de där "rysningarna" som du beskriver på det, även om metadon råkar vara bättre på alla sätt och vis

Sen så finns det givetvis många opiater kvar att bocka av, någon annan mer kunnig kanske har kännedom om vilka opiater som ger de där rysningarna??

Annars borde du testa lite tyngre opi tycker jag. Eller du vet ju själv om du klarar av det eller inte. det är alltid att leka med elden lite, men prova på du

Edit : Jo fan kom på att Morfin meda och dolcontin tabbs gav mig de där rysningarna, nu var det ett tag sen jag plockade sånna, men vad jag minns så var det ganska lika rus.

Ja, jag får se om jag tar några starkare opiater. Man behöver ju inte skynda på att pröva alla opiater som finns, utan låta det ta sin tid.
Kanske en kombo med Cocillana-Etyfin + X (synt/opiat). Skulle funka.

Någon som prövat att köra en kombo med t.ex. Cocillana-Etyfin och Tramadol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in