Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Hej Tomte99
Får du de sköna "rysningarna/sensations" i hårbotten-huvudet- som sen går ut i kroppen, om man kliar sig i hårbotten (hoppas du förstår).
Jag får det av Cocillana-Etyfin men aldrig av kodein eller tramadol. Jag är på jakt efter den känslan, men tyvärr är mängden Cocillana begränsad,
bieffekterna för många och fjortisvarningen för stor.
Kanske man skulle gå på starkare opiater..

Jo jag förstår precis vad du menar. Har upplevt det många gånger

, men av alla opiater jag har testat så har jag faktiskt inte upplevt riktigt samma rysningar över kroppen. Det starkaste jag har tagit är utan tvekan metadon, och det har jag tagit många gånger, men har faktiskt aldrig upplevt de där "rysningarna" som du beskriver på det, även om metadon råkar vara bättre på alla sätt och vis
Sen så finns det givetvis många opiater kvar att bocka av, någon annan mer kunnig kanske har kännedom om vilka opiater som ger de där rysningarna??
Annars borde du testa lite tyngre opi tycker jag. Eller du vet ju själv om du klarar av det eller inte. det är alltid att leka med elden lite, men prova på du
Edit : Jo fan kom på att Morfin meda och dolcontin tabbs gav mig de där rysningarna, nu var det ett tag sen jag plockade sånna, men vad jag minns så var det ganska lika rus.