Citat:
Ursprungligen postat av
mag25
Bump! Någon som hade liknande "solbränn" känsla ? (övre delen av ryggen, nacken och lite på ansiktet). Sitter det verkligen kvar så länge så som över en vecka ? Orolig..
Nej det låter inte normalt.
Är du säker på att det är på grund av Cocillana?
Det kan inte vara något annat?
Histaminfrisättningen du kan få av etylmorfin ger sig efter några timmar, 5-8 på sin höjd.
Du kan ha triggat någon allergi är min bästa gissning.
Sitter det i så kan det vara värt att besöka husläkaren.