Jag måste vara extremt känslig för etylmorfin, eller morfin i allmänhet. Jag drack ½dl i går kväll och jag låg vaken till kl 9 på morgonen för att jag hade sån brutal klåda. Tog 4x25mg atarax, 4x25mg lergigan och 5mg av en annan antihistamin, hjälpte inte.
Provade morfin meda för någon vecka sedan och fick jobbig klåda då med men så som jag fick på cocillana... Sitter fortfarande i idag.
Vet inte om det hade gjort någon skillnad i fall jag tagit atarax innan jag drack cocillanan istället för att ta dom när det började klia.
Känns inte som om jag vill prova en gång till, jävligt surt eftersom jag har en nästan full 500ml's flaska.