2014-04-15, 21:18
Medlem
zorb89s avatar
Första personen med hedern i behåll
Citera
2014-04-15, 21:19
Medlem
-Wasteland-s avatar
Den ticsskadade Expressenfjanten "blev utsatt för ett drev". Ett drev? Omg. Så judepressen har inte kört drev mot människor i ett antal decennier? Tydligen hade han blivit idiotförklarad även av DN och Aftonbladet, varför åker inte juden Aschberg dit istället?
Citera
2014-04-15, 21:20
Medlem
Kan någon länka den texten som journalisten skrev?

Hittade den själv: http://www.expressen.se/gt/kronikorer/karl-johan-karlsson/karlsson-sa-sjuka-ar-unga-tjejers-drommar/

Alltså, va, haha?

Jag har läst artikeln nu. Old news. Och vad i helvete är det som upprör så jävla mycket? Är det jag som inte kan läsa? Står det något mellan raderna som jag missar?
Senast redigerad av Mothership1337 2014-04-15 kl. 21:26.
Citera
2014-04-15, 21:21
Bannlyst
Har dom inte kunnat hitta tillräckligt med personer att konfrontera i programmet?
Det är ju nästan uteslutande, med undantag för Hult Hatar bara personer som antingen skrivit något på någon sida kopplad till Disqus, eller någon skribent eller dylikt på Aftonbladet/expressen osv.

Det känns som att dom bara använt sig av Disqus läckan och privata emails och twitter meddelande mot bekanta till de som har hand om programmet själva för att hänga ut dessa personer?
Citera
2014-04-15, 21:21
Medlem
Gautamas avatar
Varför fick bruden vara anonym?
Citera
2014-04-15, 21:22
Medlem
Känns väldigt uppgjort
Citera
2014-04-15, 21:26
Medlem
zorb89s avatar
Nu blir det nog skogsalkisen.

Som jag sagt innan så gör programmet skillnad i verkliga livet vilket är bra. Kolla bara tråden med snubben som är rädd för att de söker upp honom, Hahaha
Citera
2014-04-15, 21:28
Medlem
Nespressos avatar
Börjar ju bli fånigt det här, hur kan de kalla svartsjuka bönder för ''troll''.
Citera
2014-04-15, 21:28
Medlem
Vad var grejen med konfrontationen av Tjejen som skämdes i dagens avsnitt pga ngt twittrande? Missade jag något? Var det ngt hot?
Citera
2014-04-15, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptensnork
Vad var grejen med konfrontationen av Tjejen som skämdes i dagens avsnitt pga ngt twittrande? Missade jag något? Var det ngt hot?

Grejen är väl att det var riktat mot en person som jobbade på Aftonbladet/expressen?
Det är ju precis det här jag undrat tidigare, om de använt programmet främst för att hjälpa sina bekanta och kollegor med deras "nättroll".
Citera
2014-04-15, 21:33
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Jag e ganska säker på att tjejen som fick förbli anonym är bunden till nåt politiskt parti som det inte skulle gynna att hänga ut V MP F! troligtvis en radikal feminist som känner Åsa. L å resten av gänget. Nån som kan försöka luska ut vem hon är?
Citera
2014-04-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Grejen är väl att det var riktat mot en person som jobbade på Aftonbladet/expressen?
Det är ju precis det här jag undrat tidigare, om de använt programmet främst för att hjälpa sina bekanta och kollegor med deras "nättroll".

Men får man inte uttrycka sig underfundigt och med hjälp av ironi gentemot etablerade journalister? Alltså jag måste missat någon sekund av programmet då hon uttryckt ngt hot eller gjort ngt olagligt.

Nån som kan citera henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in