Citat:
Ursprungligen postat av
Green-manalish
Själv har jag varit i staden många gånger och sprungit runt den sträckan på kvällen, natten etc och aldrig märkt av det minsta. Va fan tror ni en skock av 30 danska skolbarn i 14årsåldern ska bli överfallen av en hel jävla hjord araber?
Tja, tänk om det sprids ett falskt rykte om att det egentligen är israeliska barn på besök?
Jag minns hur jag läste en gång för länge sedan (säkert minst 15 år sedan) om den växande "antisemitismen" i Frankrike och blev väldigt förvånad över att en stor grupp vuxna män hade angripit judiska barn och stenade deras buss i Paris. Jag hade lite svårt att tro på att européer skulle brutalt angripa judiska barn i stor flock mitt på ljusa dagen (eller natten heller, för den delen). Det här var så klart innan jag hade insett att det rimligtvis inte handlade om hjorder av barnamördarsugna européer (vilket jag även fick bekräftat senare).
Nåja, det är väl bara att låta barnen för säkerhets skull ha skyltar där det står att de inte är judar på ett antal olika språk? Kanske även en liten påse med alla värdesaker i för möjligats smidigaste avyttring utan komplikationer vid rån, samt kyskhetsbälte för övernattningen?