2021-12-18, 11:32
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jag tror att det finns en hotbild. Jag tror också att kombinationen bo mitt i ingenstans och skyddad identitet ger honom en känsla av att ingen någon skulle söka upp honom. Hade han bott i Stockholm med omnejd hade han nog agerat annorlunda.

Deras segment om Bard i senaste var sylvasst. Vilken jävla pajas Bard blivit. Navids samtalsextremism har utvecklats till att understödja sina vänner som har klippkort till podden. Vilken jävla samtalsextremist han är!
Är hotbilden att det kommer några från Exakt24 som vill prata med honom eller att några vänsterextremister åker till Avesta och dricker öl på stan.
Stackars Fetto-Henrik.
Citera
2021-12-18, 11:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Är hotbilden att det kommer några från Exakt24 som vill prata med honom eller att några vänsterextremister åker till Avesta och dricker öl på stan.
Stackars Fetto-Henrik.
Exakt24:s reporter CP är väl gammal NMR medlem och utgör ett potentiellt hot däremot Dörris och Hållén är inga hot. De eskalerade väl situationen och var enligt sig själva lika orimliga som de menar att Haveristerna är. Jag kan väl känna att de retade upp personer som kan agera på liknande sätt som de själv gör. Det finns ju folk i Haveristernas närhet här i tråden (rausbitte) som krigar för dem men ändå inte visat när Dörris röjt henkos adress mer än han själv gör.
Citera
2021-12-18, 13:19
Medlem
Men snälla rara Fetto-Henrik, om nassarna hade velat klippa dig hade de gjort det sedan länge.
Väx upp Henko, för fan!
Citera
2021-12-19, 09:36
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Exakt24:s reporter CP är väl gammal NMR medlem och utgör ett potentiellt hot däremot Dörris och Hållén är inga hot. De eskalerade väl situationen och var enligt sig själva lika orimliga som de menar att Haveristerna är. Jag kan väl känna att de retade upp personer som kan agera på liknande sätt som de själv gör. Det finns ju folk i Haveristernas närhet här i tråden (rausbitte) som krigar för dem men ändå inte visat när Dörris röjt henkos adress mer än han själv gör.
Nej en journalist från alternativmedia är inget hot, bara i Fetto-Henriks fantasi.
Hade dessutom Fetto-Henrik reagerat på ett mindre förståndshandikappat sätt så hade det inte blivit mycket för Exakt24 att lägga ut från det intervjuförsöket.
Senast redigerad av Sonnenwende 2021-12-19 kl. 09:38.
Citera
2021-12-19, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud

Det finns två rimliga alternativ här.

1) Henko ljuger om sin mycket allvarliga hotbild
2) Henko har en mycket allvarlig hotbild som drabbar hans anhöriga och som han själv sett till att skaffa sig genom förtala och hota grovt kriminella (maffia, organiserade gäng osv) i sin uthängningspodd.

Det finns inget avsnitt av Haveristerna som handlar om grovt kriminella vad jag vet.
Citera
2021-12-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Det finns inget avsnitt av Haveristerna som handlar om grovt kriminella vad jag vet.
Henkos huvudsakliga snyft-tema, när han inte hånar folk som fegisar då de ej velat delta i en konfrontation med Henkos, har senaste året varit hur de grovt kriminella pundare han smygfotar med sin dubbelvikta och skräckslagna sambo smyger i Knutsbos buskar. De är typ ute efter att klippa Henko, hans familj och hans hund tillsammans med Exakt24 och en bil som varvar upp hotfullt. Allt finansieras av Hållén eller Loan eller nåt

Han är vid vägs ände sedan ett år på grund av en inkompetent poliskår som motarbetar hans hotbilder han helt slumpmässigt har oturen att utsättas för.

...

Sanningen är givetvis att den enda hotbilden är av den riktad mot hans sambo, och den är på väg att försvinna om jag fattat saken rätt. Tro fan Henkos måste hitta nya fiender att skyddas av staten från för att få fortsätta skoja lite i sin poddelipodd på hemlig ort.

De har båda tillägnats avsnitt vad jag vet, iallafall Dörris.

Så du menar att Henkos ljuger om allt detta?
Citera
2021-12-31, 20:12
Medlem
Fegefesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tystamunmedgun
Henkos huvudsakliga snyft-tema, när han inte hånar folk som fegisar då de ej velat delta i en konfrontation med Henkos, har senaste året varit hur de grovt kriminella pundare han smygfotar med sin dubbelvikta och skräckslagna sambo smyger i Knutsbos buskar. De är typ ute efter att klippa Henko, hans familj och hans hund tillsammans med Exakt24 och en bil som varvar upp hotfullt. Allt finansieras av Hållén eller Loan eller nåt

Han är vid vägs ände sedan ett år på grund av en inkompetent poliskår som motarbetar hans hotbilder han helt slumpmässigt har oturen att utsättas för.

...

Sanningen är givetvis att den enda hotbilden är av den riktad mot hans sambo, och den är på väg att försvinna om jag fattat saken rätt. Tro fan Henkos måste hitta nya fiender att skyddas av staten från för att få fortsätta skoja lite i sin poddelipodd på hemlig ort.

De har båda tillägnats avsnitt vad jag vet, iallafall Dörris.

Så du menar att Henkos ljuger om allt detta?

Men nejdå, det där är inte ens nära sanningen. Haveristerna har inte ägnat ett enda avsnitt om någon grov kriminell. Det närmaste man kan komma är väl han den där Escobarbedragaren?
Senast redigerad av Fegefester 2021-12-31 kl. 20:22.
Citera
2022-01-02, 10:48
Medlem
Hur länge har Henko och sambon varit ihop? Med tanke på att han säger sig vara barnens rättmätige far. Den biologiska pappan vill tydligen ha tillbaka barnen i sitt liv.

Henrik Johansson
@mrhenko123
·
27 sep. 2021
Men det här med biologi är tyvärr en sak som dyker upp då och då. Senast här om dagen när jag spelade Fortnite med min äldsta och hennes kompis började kalla mig plastpappa. Ett ord vi aldrig använt i vårat hem. Jag märkte snabbt att Leila blev obekväm och förklarade

Henrik Johansson
@mrhenko123
för hennes vän att vi inte säger så här hemma. Vi säger Henrik eller pappa. Pojken köpte det utan protest och sa bara att de sa så i sin familj. Och det är okej om det funkar för dem.

Var det barnet eller Henko som blev obekväm? Att han går in och tillrättavisar samt prånglar ut det (inkl barnets namn - ett barn med skyddad id) på twitter vittnar om att det var Henko snarare än barnet som kände sig obekväm.

Undrar vad barnen kommer tycka när de blir tillräckligt gamla för att kunna läsa sig till vad Henko utsatt deras mamma för
Citera
2022-01-02, 21:08
Medlem
Han har en skön syn på det egna ansvaret att värna om sitt fackförbunds rykte. Hans ängsliga brasklappar han sitter och upprepar sedan några veckor är antingen nån ny satirform han börjat med, eller så kanske den där hycklaren på Fastighets som själv var obekväm med att "hängas ut i sociala medier" av Dörris försökt städa upp så gott det går. Han menade ju att man är ombudsman dygnet runt, men tydligen går det att skriva sig fri från det ansvaret genom att tweeta om att man inte trakasserar och mobbar folk såsom ombudsman utan som privatperson.

Gäller detsamma om Henko misshandlar någon? Är det okej eftersom det är alla andra (som vanligt) som missuppfattar den stackars hotade slagskämpen i Knutsbo när han slår någon i egenskap av Henko, och inte som ombudsman?

Om man inte är ombudsman dygnet runt, hur många timmar är man det egentligen då?

Vad våldtog Axel den där kvinnan i egenskap som? Som privatperson eller som datta-expert? Vad hotade Henko mannen som slagit in käften på honom som?

Verkar klurigt, det där med fackförbund, iallafall om man försöker vara konsekvent. Tur att Henko slutat försöka vara det sedan något år eller så då, antar jag.

Vet någon om det är Göran Lindbergs ridskola Henko rider på?
Citera
2022-01-06, 00:11
Henko visar öppet på Facebook en film på ett naket barn som han inte har vårdnaden för bland sina videos. Stark pedofilvarning!
Citera
2022-01-06, 05:54
Barnens far, det är väldigt mycket domstolspapper som dyker upp i den tråden mystiskt.

Sluta förfölja folk Henko. Alla vet vad du gjort. Bara sluta, det är människor med familj och barn precis som du som du sitter och hänger ut. Jag tar den här diskussionen nu och det får bli slut på det här.

Mitt barn försökte ta sitt liv som ni höll på. Nu blir din egen familj inblandad. Bryr du dig inte alls om vad du och dina kompisar håller på med eller är det bara pengar som räknas?

Jag var som sagt inte ens inblandad i de sakerna du påstod att jag var del i. Jag har aldrig stalkat Myra och jag har inte anmält Fieldings till Socialtjänsten. Du får gärna ta och plocka fram de sakerna nu om du kan visa att det ligger till på något annat sätt. Du har haft ett år på dig.

Jag skulle gärna ha ett svar från Myra där också på vilket sätt jag stalkat henne vilket var det skäl som angavs för att hänga ut mitt barn.

Förstår du vad det är när ett barn vill ta sitt liv? De skador ni orsakar människor för pengar går inte att motivera på något sätt. Jag har inte lust att vara en del av era konflikter men ni sitter och hånar en person för att barnen är fula, säger att ni ska hänga ut den personen med namn och jag tänker på mitt eget barn och det ni håller på med går inte att vara tyst om längre.

Om mitt barn hade lyckats ta sitt liv hade du garanterat suttit i fängelse nu. Vad för nytta tror du det du håller på med gör?

I övrigt så var Anna Björkl*nd medlem i 14/88 under en tid och att du skulle ha kunnat hålla tyst om en sådan sak i ett år tvivlar jag på. Det var en slask-chat för folk i media och nöjesbraschen. Det var också ett antal vänsterdebattörer, så om du funderar på att göra content av den uppgiften, se till att ha riktigt torra fötter.
Senast redigerad av 43dz 2022-01-06 kl. 06:51.
Citera
2022-01-08, 23:58
Medlem
Jul och Nyår brukar vara tuffa tider på alkoholister och deras anhöriga.

Hur har Henko klarat helgerna tro? Lika stupfull som alltid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in