Barnens far, det är väldigt mycket domstolspapper som dyker upp i den tråden mystiskt.
Sluta förfölja folk Henko. Alla vet vad du gjort. Bara sluta, det är människor med familj och barn precis som du som du sitter och hänger ut. Jag tar den här diskussionen nu och det får bli slut på det här.
Mitt barn försökte ta sitt liv som ni höll på. Nu blir din egen familj inblandad. Bryr du dig inte alls om vad du och dina kompisar håller på med eller är det bara pengar som räknas?
Jag var som sagt inte ens inblandad i de sakerna du påstod att jag var del i. Jag har aldrig stalkat Myra och jag har inte anmält Fieldings till Socialtjänsten. Du får gärna ta och plocka fram de sakerna nu om du kan visa att det ligger till på något annat sätt. Du har haft ett år på dig.
Jag skulle gärna ha ett svar från Myra där också på vilket sätt jag stalkat henne vilket var det skäl som angavs för att hänga ut mitt barn.
Förstår du vad det är när ett barn vill ta sitt liv? De skador ni orsakar människor för pengar går inte att motivera på något sätt. Jag har inte lust att vara en del av era konflikter men ni sitter och hånar en person för att barnen är fula, säger att ni ska hänga ut den personen med namn och jag tänker på mitt eget barn och det ni håller på med går inte att vara tyst om längre.
Om mitt barn hade lyckats ta sitt liv hade du garanterat suttit i fängelse nu. Vad för nytta tror du det du håller på med gör?
I övrigt så var Anna Björkl*nd medlem i 14/88 under en tid och att du skulle ha kunnat hålla tyst om en sådan sak i ett år tvivlar jag på. Det var en slask-chat för folk i media och nöjesbraschen. Det var också ett antal vänsterdebattörer, så om du funderar på att göra content av den uppgiften, se till att ha riktigt torra fötter.