Citat:
Ursprungligen postat av
IchBinMe
Som att Henko har någon som helst aning om den allmänna relativitetsteorin.
Det finns ju några domar mot den mannen. Jag har också lyckats hitta några nedlagda utredningar mot honom. Jag ger honom en månad på sig att förklara dessa omständigheter i två av dessa och jag skulle tro att han förstår vilka två jag menar. Annars lägger jag ut dem senare.
Spännande! Har du också hittat dem via hans gode kamrats databas Acta Publica?
Henko är väl medveten om samtliga snedsteg han tagit i sitt liv. Man kan nästan se vilka det är utan att de är offentliggjorda genom att studera vilket ämne han brinner för den aktuella veckan på Twitter.
Jag har alltid sagt att dagen han går ut och kämpar för misshandlade kvinnor, är också dagen man kan ge sig fan på att han lappat till sin fru där uppe i Knutsbo.
Allt för att i sin kommande eventuella damage control kunna peka på hur han, än en gång, "varit vääääldigt tydlig med detta från första början", följt av en serie tweets där han ursäktar stryket han gav frun med olika omständigheter han menar är förmildrande.
Med det sagt: varför ens vänta och ge honom hans oförtjänta försprång han aldrig är sen att rycka undan för sina egna offer?
Ut med skiten, förstör horungens helg.
Det är content för fan!