2023-06-29, 22:12
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirach
Nu har Henko och hans polare tystat ännu en fin röst på Twitter, hon som gick under alias "BaraJagMalin".

Hon var en av få kvinnor som orkade säga ifrån flertalet gånger trots Henko och hans gängs ändlösa hackande på henne p.g.a. att hon lade fram konstruktiv kritik.

Exempel:
https://web.archive.org/web/20211001...37001015439373

Så där håller Henko ständigt på mot kvinnor. Kolla bara här:
https://web.archive.org/web/20211219...12596910043137

Man kan mäta hur störd i huvudet Henko i stunden är genom att räkna hur många tweets i samma tråd som han inleder med ”hahaha …”

Sedan han tappade sin (s)wing-man Axel på twitter så håller psykfallet sig passiv där
Senast redigerad av Henrikss 2023-06-29 kl. 22:16.
Citera
2023-06-29, 22:41
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatwhatwhatever
Det står i tråden om du orkar backa en sida eller två. Men i princip handlar det om bekanta till Soraya och Leila och deras far Mahdi som berättar vad Henko bakom lykta dörrar brukar kalla Mahdi och Emelies barn:
https://imgur.com/a/0paeY8K

Här är exempel på vittnesmål där kvinnor berättar om äckel-Henko och även vad de brukar bli utsatta för av Henkos vänner om de berättar:
https://archive.ph/C3iHL

Alltså, man blir helt frustrerad - stackars oskyldiga barn som växer upp hos en så sjuk människa. Emelie och Mahdi kommer troligtvis tids nog inse vad de utsätter sina barn för, förhoppningsvis inte för sent
Citera
2023-06-30, 12:24
Medlem
Ompalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Alltså, man blir helt frustrerad - stackars oskyldiga barn som växer upp hos en så sjuk människa. Emelie och Mahdi kommer troligtvis tids nog inse vad de utsätter sina barn för, förhoppningsvis inte för sent

Det var väl någon som uppmärksammade den misstänkt psykiska misshandeln som pågick i knutsbo och SOC-anmälde Henko? men då gick Henko och hans kompisar full psycho och skrev artiklar om att SOC-anmälningarna enbart utgjorde nån slags ”höger-metod” och inte hade att göra med vad Henko gör mot Soraya och Leila. SOC-personalen går nog inte på det, är de erfarna så har de hört all världens konstigaste ursäkter genom åren, och Henkos bisarra förklaringar lär hamna i topp tre av deras hall-of-fame undanflykter.
Citera
2023-06-30, 12:38
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompala
Det var väl någon som uppmärksammade den misstänkt psykiska misshandeln som pågick i knutsbo och SOC-anmälde Henko? men då gick Henko och hans kompisar full psycho och skrev artiklar om att SOC-anmälningarna enbart utgjorde nån slags ”höger-metod” och inte hade att göra med vad Henko gör mot Soraya och Leila. SOC-personalen går nog inte på det, är de erfarna så har de hört all världens konstigaste ursäkter genom åren, och Henkos bisarra förklaringar lär hamna i topp tre av deras hall-of-fame undanflykter.
Den orosanmälan jag gjorde var 50/50 för att pröva sanningshalten i Henkos absurda påståenden om mig såsom Dalarnas mest brottsutsatta man, och den innehöll i stort sett enbart påståenden han själv gjort på Twitter främst. Men det var också för att säkerställa att allt faktiskt stod rätt till där borta. Att han inte har en särskilt sund relation till konflikter men främst konflikthantering är allmänt känt. Ingen rationell man med målet att framstå som en stabil fadersgestalt inför sina styvbarn gör det Henko gör.

Oavsett vilket, så använder han någon annans barn på ett högst omoraliskt sätt i en personlig konflikt. Inte ens den värsta jävla boomerföräldern tapetserar sociala medier med bilder tillsammans med påståendet om att de är hans egna barn som Henko. Det är lika sjukt som det är patetiskt.

Vad för andra orosanmälningar han dragit på sig har jag ingen aning om, men jag har gjort en (1) orosanmälan och den stod jag också för, vilket Henko försökte använda mot mig i rätten.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2023-06-30 kl. 12:40.
Citera
2023-06-30, 12:49
Medlem
Ompalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Den orosanmälan jag gjorde var 50/50 för att pröva sanningshalten i Henkos absurda påståenden om mig såsom Dalarnas mest brottsutsatta man, och den innehöll i stort sett enbart påståenden han själv gjort på Twitter främst. Men det var också för att säkerställa att allt faktiskt stod rätt till där borta. Att han inte har en särskilt sund relation till konflikter men främst konflikthantering är allmänt känt. Ingen rationell man med målet att framstå som en stabil fadersgestalt inför sina styvbarn gör det Henko gör.

Oavsett vilket, så använder han någon annans barn på ett högst omoraliskt sätt i en personlig konflikt. Inte ens den värsta jävla boomerföräldern tapetserar sociala medier med bilder tillsammans med påståendet om att de är hans egna barn som Henko. Det är lika sjukt som det är patetiskt.

Vad för andra orosanmälningar han dragit på sig har jag ingen aning om, men jag har gjort en (1) orosanmälan och den stod jag också för, vilket Henko försökte använda mot mig i rätten.

Man får väl se det hela som en garant för att Henko måste hantera sitt ”föräldrarskap” bättre framöver, såvida han har en förmåga att bättra sig och inte begår samma misstag om och om igen som han och hans kompis Axel gör angående sina lögner och förtal.

Jag har tyvärr ytterst litet hopp om att Henko kan förändra sig i grunden och bli en bättre människa - han är som han är och kommer alltid vara sån.
Citera
2023-06-30, 13:03
Medlem
Varför envisas han att lägga ut bilder på sin hustrus barn varje gång som han får kritik för hur han beter sig på sociala media? Han använder ju dessa stackars barn enbart för att försöka skapa en bild att han är en normal familjefar. Han som är så utsatt och polisanmäler alla dessa hemska hatare som han och hans fru är så rädda för, så tycker jag nog att det är fruktansvärt oansvarigt att hänga ut hennes barn.
Citera
2023-06-30, 13:28
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IchBinMe
Varför envisas han att lägga ut bilder på sin hustrus barn varje gång som han får kritik för hur han beter sig på sociala media? Han använder ju dessa stackars barn enbart för att försöka skapa en bild att han är en normal familjefar. Han som är så utsatt och polisanmäler alla dessa hemska hatare som han och hans fru är så rädda för, så tycker jag nog att det är fruktansvärt oansvarigt att hänga ut hennes barn.
Vi måste hålla ihop det, broder!

Han höll processen kort med mig, därför han poddat om mig i år och försök dra mig inför rätta typ 300 gånger.

En annan "catch phrase" han har när han ljuger är "på den punkten har jag varit vääääldigt tydlig hela tiden".

Kan folk bara ge fan i att åka med bilar Henko inte känner igen utanför Knutsbo? Det finns tydligen risk för att han klipper mig annars!

Det är när man så här i efterhand svart på vitt ser hur störd Henko är, man också förstår varför polisen valt att inte lyssna till ett jävla ord dåren har sagt. Om okända bilar bara slutar åka utanför hans lilla byhåla där han och hans fru går med hunden, skulle han slippa behöva känna sig så uppgiven över att han ligger i konflikt med personer han poddar om.

Definitionen av en psykotisk rättshaverist.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2023-06-30 kl. 13:37.
Citera
2023-06-30, 14:41
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Vi måste hålla ihop det, broder!

Han höll processen kort med mig, därför han poddat om mig i år och försök dra mig inför rätta typ 300 gånger.

Vänta.. snälla säg att det där är fejk? Eller har Henko skrivit det där på riktigt, helt oironiskt? 🤭

Man undrar ju ibland om det är tant Agda, 80år, utan livsglädje i en isolerad lgh i kiruna, som Henko har som målgrupp med sin stundtals pinsamma offerkofta. Frågan är hur han tänker sig att han döljer den koftan för alla som han ibland visar upp sin andra kofta för, i den koftan som han är den hårda tuffa slagskämpen som inte bryr sig om något, där allt som sker och vad än någon tycker så är det bara löjligt trams

Som en klok kvinna sa till henko https://ibb.co/mNxr2gb

Har ingen aning om vad du tar illa vid dig av och inte. Verkar ju vara lite dagsform på det.

Henko kanske tänker att hans olika skiftande personligheter är delvis osynliga, så att alla bara ser vissa utvalda delar? Hans kompisar ser bara den tuffa Henko medan tant Agdorna bara ser stackars offret Henko

Men jag är övertygad om att det där om skräcken inför den okända bilen som körde lite snabbt måste vara fejk, inte ens Henko kan låtsas vara så dramatisk
Senast redigerad av Henrikss 2023-06-30 kl. 15:19.
Citera
2023-06-30, 20:39
Medlem
Som att Henko har någon som helst aning om den allmänna relativitetsteorin.

Det finns ju några domar mot den mannen. Jag har också lyckats hitta några nedlagda utredningar mot honom. Jag ger honom en månad på sig att förklara dessa omständigheter i två av dessa och jag skulle tro att han förstår vilka två jag menar. Annars lägger jag ut dem senare.
Citera
2023-06-30, 21:43
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:

Det finns ju några domar mot den mannen. Jag har också lyckats hitta några nedlagda utredningar mot honom. Jag ger honom en månad på sig att förklara dessa omständigheter i två av dessa och jag skulle tro att han förstår vilka två jag menar. Annars lägger jag ut dem senare.
Spännande! Har du också hittat dem via hans gode kamrats databas Acta Publica?

Henko är väl medveten om samtliga snedsteg han tagit i sitt liv. Man kan nästan se vilka det är utan att de är offentliggjorda genom att studera vilket ämne han brinner för den aktuella veckan på Twitter.

Jag har alltid sagt att dagen han går ut och kämpar för misshandlade kvinnor, är också dagen man kan ge sig fan på att han lappat till sin fru där uppe i Knutsbo.

Allt för att i sin kommande eventuella damage control kunna peka på hur han, än en gång, "varit vääääldigt tydlig med detta från första början", följt av en serie tweets där han ursäktar stryket han gav frun med olika omständigheter han menar är förmildrande.

Med det sagt: varför ens vänta och ge honom hans oförtjänta försprång han aldrig är sen att rycka undan för sina egna offer?

Ut med skiten, förstör horungens helg.

Det är content för fan!
Senast redigerad av KomTillGullmars 2023-06-30 kl. 22:03.
Citera
2023-06-30, 22:07
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:

Jo, men har det inte ibland gått flera år i sträck utan att han fällts för något brott?

Man ska inte överdriva, han är på sin höjd småkriminell eller halvkriminell eller hur sociologerna nu klassar hans personlighetstyp.
Citera
2023-07-01, 01:03
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Med det sagt: varför ens vänta och ge honom hans oförtjänta försprång han aldrig är sen att rycka undan för sina egna offer?

Ut med skiten, förstör horungens helg.

Det är content för fan!

Jag skulle nog inte lita blint på ett flashback-konto med 28 inlägg som inte har skrivit något förtroendeingivande utöver sina egna åsikter om saker och ting, men man kan ju alltid hoppas.
Det skulle dock inte förvåna mig om det finns mer på henko, en sådan personlighet hamnar titt som tätt i polisens utredningar men inte pga. stöld och sånt utan pga. att han är ett svin mot andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in