2021-07-16, 07:44
En fackman som öppet skryter om att han hänger med angivare till säkerhetspolisen jag vet inte riktigt om Henko förstår det men i andra länder hade det nog inte slutat med stryk för sånt
Citera
2021-07-16, 07:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TamNarkoman
En fackman som öppet skryter om att han hänger med angivare till säkerhetspolisen jag vet inte riktigt om Henko förstår det men i andra länder hade det nog inte slutat med stryk för sånt

Varför skulle Henrik ha problem med att umgås med någon som arbetat som angivare åt SÄPO?

Henrik är inte radikal anarkistvänster som tror att polisväsendet är ont - han är Socialdemokrat. MF är väl den som borde oroa sig för att bli spöad i så fall av sina forna kamrater, men det finns ingen anledning för dom att gå på HJ.
Citera
2021-07-16, 08:02
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Varför skulle Henrik ha problem med att umgås med någon som arbetat som angivare åt SÄPO?

Henrik är inte radikal anarkistvänster som tror att polisväsendet är ont - han är Socialdemokrat. MF är väl den som borde oroa sig för att bli spöad i så fall av sina forna kamrater, men det finns ingen anledning för dom att gå på HJ.

Vet du något om fackföreningarnas historia internationellt så vet du också hur man ser på polisinformatörer det vet även socialdemokrater som Henko eftersom polisen skyddar egendom aka produktionsmedlen och ägandet
Citera
2021-07-16, 08:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastighets
Twitter tog bort den av någon anledning, men det viktiga är ljudklippet.

Knutsbos Cowboy
https://voca.ro/1gD3iQtvTyRU @mrhenko123 är lika mycket en oskyldig stackare med familjens trygghet i åtanke och som helst slipper bråk, som jag är en jonglerande lindansare på enhjuling.
Rent tekniskt, så att säga, kan man ju göra både och. Men att bråka med sådana som Petter som behöver lugnande och fast jobb på Samhall kanske inte är en nödvändig konflikt. Däremot att exponera Aron Flam, epic.
Citera
2021-07-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Rent tekniskt, så att säga, kan man ju göra både och. Men att bråka med sådana som Petter som behöver lugnande och fast jobb på Samhall kanske inte är en nödvändig konflikt. Däremot att exponera Aron Flam, epic.

Jo visst har de gjort vettiga grejer. Synd att de förstör tyngden i de granskningarna helt på egen hand, genom att bete sig som klossar.
Citera
2021-07-16, 18:27
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Vad har han exponerat om Arom Flam?
Citera
2021-07-16, 19:04
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vad har han exponerat om Arom Flam?
Exponerat vilket pissigt verk boken är.
Och hur värdelös Aron är på att ta kritik
Citera
2021-07-16, 20:11
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Jaha, ja det är väl inte så många orkat läsa boken så det var ju bra.
Citera
2021-07-17, 23:02
Citat:

Varför ska han ta kritik från någon som Henko? Henko är en alkoholist som är rikskänd för att ringa folks barn och familjer på nätterna berusad med otrevligheter och det har pågått i snart tio års tid.

(Om man får tro den dom som det skrivits om i samnytt så kan det ha pågått i 20 års tid eftersom han dömdes för hot via telefon, tycker du att Henko på något sätt verkar har utvecklat sina telefonvanor sen dess?)

Han är en jävla idiot som gör vad som helst för att få uppmärksamhet på sociala media därför att han är en tönt precis som Axel och alla de missanpassade som leker tuffa på internet som han omger sig med.

Har du svårt att se hur skadade de här människorna är eller något?
Citera
2021-07-18, 07:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ActaPungen
Varför ska han ta kritik från någon som Henko? Henko är en alkoholist som är rikskänd för att ringa folks barn och familjer på nätterna berusad med otrevligheter och det har pågått i snart tio års tid.

(Om man får tro den dom som det skrivits om i samnytt så kan det ha pågått i 20 års tid eftersom han dömdes för hot via telefon, tycker du att Henko på något sätt verkar har utvecklat sina telefonvanor sen dess?)

Han är en jävla idiot som gör vad som helst för att få uppmärksamhet på sociala media därför att han är en tönt precis som Axel och alla de missanpassade som leker tuffa på internet som han omger sig med.

Har du svårt att se hur skadade de här människorna är eller något?
Läs tråden. Finns en del kritiska inlägg från mig här. Jag tycker också att beteendet mot Magnus är illa. När han går igång i en konflikt tycks han fastna i ett tunnelseende - absolut. Jag ser det. För att vara tydlig är det Mikael Nilssons kritik som är legitim, inte poddmedlemmarnas.
Citera
2021-07-18, 07:24
Här får man svart på vitt skvaller om hur det gick till när de mobbade ut Myra Åbeck Öhrman från gott snack Dörris verkar sitta på en del saftiga grejer

https://twitter.com/skonaste/status/1416558102405697538

Alla dessa dumpar och domar och inspelade samtal som läcker precis hela tiden är väldigt roligt faktiskt känns stabilt
Citera
2021-07-18, 07:28
Citat:
Läs tråden. Finns en del kritiska inlägg från mig här. Jag tycker också att beteendet mot Magnus är illa. När han går igång i en konflikt tycks han fastna i ett tunnelseende - absolut. Jag ser det. För att vara tydlig är det Mikael Nilssons kritik som är legitim, inte poddmedlemmarnas.

OK fast Aron ser nazister i varenda buske precis som Nilssons kompis Arnstad precis som Henko du fattar att det är en bumfight mellan medicinberoende det handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in